pk50xl 91r
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Witam posiadam Vespe PK50XL z 91r. i chciał bym żeby mi troszkę szybciej pojechała jedzie około 50-55 km/h . Czy dało by sie coś z nią zrobić po małych kosztach ? :>
|
|
Jeździć z górki :D:D
Pierwsze i najważniejsze pytanie to co to są "małe koszty", musiałbyś określić kwotę jaką dysponujesz. Sama wymiana cylindra w przypadku Vespy niewiele pomaga. W twoim przypadku prędkość ogranicza przede wszystkim przełożenie. Ono samo w sobie bardzo drogie nie jest, ale aby je wymienić trzeba otworzyć silnik, a to wymaga trochę pracy i zgłębienia tematu. Aby jeździć "troszkę szybciej" czyli 60-65km/h plan minimum to przełożenie 67/18 zębów (3,72) cylinder 75ccm i zmiana dyszy w gaźniku. Jeśli masz gaźnik 16.15 lub 16.16 to możesz się pokusić o przełożenie 3.0 i kit 85ccm-102ccm, bo ten gaźnik jeszcze je jakoś wykarmi. Cena praktycznie ta sama co przy poprzednim zestawie, a prędkości już do 75-80km/h. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Nie do końca. O ile 85 ccm jest kitem niskoobrotowym i spokojnie daje rade na seryjnym gaźniku i wydechu, o tyle 102 już nie bardzo. Między Dr 75 na krótkim przełożeniu,a DR 85 na długim praktycznie nie ma różnicy w prędkości. Jedynie mamy spokojny silnik do pyrkania ( DR 85) vs. silnik, który lubi się wysoko kręcić ( DR 75). I oba pojadą max 70-75 km/h. Kity 102 pojadą 80-85 km/h,ale wymagają już wymiany gaźnika z króćcem dolotowym i wydechu. Wszystkie 3 opcje wymagają wymiany przełożenia. Opcje w kolejności od najtańszej. 1.Wymiana samego kitu na DR 75 i dyszy głównej gaźniku.Reszta seryjna. Prędkość max 60 km/h, silnik strasznie wyżyłowany, skrzynia tak krótka,że można ruszać z 2 i od razu zapinać 4<- sumie bez sensu. 2. Wymiana przełożenia głównego ( konieczność rozbiórki całego silnika) i kitu na DR85 lub DR 75, dopasowanie dyszy w gaźniku, reszta seria. <- niezły stosunek prędkośc do ceny. 3. Wymiana kitu na 102, przełożenia, gaźnika i wydechu. Najdroższe,ale i największa prędkość i dynamika jazdy. Nieznośna lekkość butów
|
Witam jeszcze jedno potrzebuje tylnie kolo i felge do niego link czymoze ktos ma bardzoprosze o jaks kontakt lub link do strony bardzo proszek
|
|
Vespa-famiglia
OSA M-52 police '63 VESPA P80X Benelux #4450 '81 HEINKEL 150 type:14.00 '62 LAMBRETTA LI150 mk3 '63 VESPA GS150 '57 VESPA PX125EFL italiano '85 VESPA PX200EFL '84 |
|
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41 Lokalizacja: Gdynia [I]: PX125 T5 Square Headlamp 1985-93 [II]: PX125EFL 1983-97 [III]: PK50XL2 1990- [IV]: ET2 50 |
I to jest słuszna koncepcja |
Jak przywitasz się ładnie w dziale "powitania" i napiszesz kilka słów o sobie użytkownicy podejdą do ciebie bardziej przyjaźnie. Co rozumiesz przez "tylne koło"? bęben, felga, dętka, opona ? Czego potrzebujesz. Nie napisałeś jakim w końcu budżetem dysponujesz. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
mam około 1500 zł bęben i felga
|
|
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika