cylinder

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (wszystko co związane jest z silnikiem)

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 18 września 2013, 16:05
http://www.ebay.de/itm/RMS-SPORT-ZYLIND ... 1e7fee1210 co sądzicie o takim cylindrze ?
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 890
Rejestracja: 26 października 2004, 11:30
Lokalizacja: wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1972-75
[II]:
PX80 1983-93
Post: 18 września 2013, 18:14
jako poczatek tuningu spoko, tylko zalezy co chcesz osiagnac.... moze trzeba pomyslec o zmianie wydechu, przelozenia glownego, dopasowaniu kanalow w silniku i wiekszym gazniku...
kto hamuje ten przegrywa


Vespa Special 50/102ccm
Vespa PX80/200ccm

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 18 września 2013, 18:27
chodzi o moc . a poza tym musze kupić nowy cylinder bo stary skończył swój żywot jako 22letni cylinder :( czyli jest ok?
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 890
Rejestracja: 26 października 2004, 11:30
Lokalizacja: wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1972-75
[II]:
PX80 1983-93
Post: 18 września 2013, 19:08
samego cylindra duzo mocy nie wycisniesz ale jest to zawsze jakis poczatek, zmien cylinder i z czasem reszte :)ale juz zmieniajac cylinder dopasuj kanaly w bloku i koniecznie dopasuj dysze...
kto hamuje ten przegrywa


Vespa Special 50/102ccm
Vespa PX80/200ccm

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 18 września 2013, 19:21
a to już mi zrobi mechanik
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 18 września 2013, 19:22
Ten rms jest nawet 10 jurków tańszy od dr75 - dr kosztuje tyle co rms102, nieźle.. zobacz tylko topic5247.html?hilit=rms
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1812
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 18 września 2013, 20:44
Ten RMS z linka to kopia DR75 i jakosc spoko.
Moim zdaniem RMS tak jak BGM nakleja swoja nazwe na produkty bardziej lub mniej udane.
MecEur tak samo robil z walami, ktore kotos inny produkowal.
Cylinder RMS wyjatkowo mozna polecic.
Jest manual, jest automatyczny usmiech

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 18 września 2013, 21:31
yhm ok dzięki a no i właśnie czy muszę jeszcze coś zmieniać jak założę 75 ? nie chce żeby szybciej jechała ale żeby miała większe kopyto
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 18 września 2013, 21:39
No Metus Ci napisał a było ostatnio też na forum topic10925.html

Jak założysz sam kit będzie mocniejsza, wjedziesz pod każdą górkę i spalisz więcej benzyny ale do kopyta trzeba więcej.
1) dr75 z gaźnikiem 16/15 i tłumikiem sito - vmax ~55km/h, ~500zł

2) dr75, przełożenie główne o dwa zęby, gaźnik 19/19, sprężyny w sprzęgle, łożyska uszczelniacze i rozłożenie/złożenie całego silnika, tłumik sito plus - vmax ~70km/h, koszt ~1500zł

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 18 września 2013, 22:06
mógłbym prosić stronę gdzie mogę dostać przełożenie ?
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 18 września 2013, 22:12
na stronie głównej jest artykuł
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 19 września 2013, 06:37
Do wymiany przełożenia trzeba rozłożyć silnik a wtedy to od razy warto wymienić uszczelniacze i łożyska, przyjrzeć się selektorowi biegów bo być może już jest na wykończeniu i od razu robi się z tego generalny remont :)
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 25 września 2013, 16:02
jak mam dobrze dotrzeć nowy cylinder ?
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 26 września 2013, 12:38
kacpa9 pisze:jak mam dobrze dotrzeć nowy cylinder ?



Masz go dotrzeć DOBRZE. :) A tak serio to każdy ma swoją szkołę - generalnie nie pałuj silnika - manetka do maks. 3/4 obrotu, bez obciążenia (jeździj samemu), nie piłuj pod górkę na niskich obrotach.

Po 300 km możesz zacząć jeździć bardziej dynamicznie.
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 26 września 2013, 21:10
czy mogę używać mixola s ?
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 26 września 2013, 21:37
Mixola lepiej nie http://www.vespaclub.org.pl/technika/30 ... g-eksperta i post110839.html#p110839

W co zainwestowałes z ciekawosci?

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 26 września 2013, 21:57
jaki cylinder kupiłem ?
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 27 września 2013, 07:18
kacpa9 pisze:czy mogę używać mixola s ?


NIE. Najtańszy olej jaki możesz używać to:

Obrazek


około 16 zł/litr na stajach ORLEN

Polecam jednak:
Obrazek

Około 27 zł /litr
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 28 września 2013, 00:29
kacpa9 pisze:jaki cylinder kupiłem ?


No, pojemność 75 bywa podniecająca no i pokaż zdjęcia jakieś koniecznie napisz co już zmieniłeś :D

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 45
Rejestracja: 15 maja 2013, 20:02
Lokalizacja: Goleniów
[I]:
PK50XL2 1990-
Post: 09 października 2013, 21:34
jaką mam kupić świece do tej 75 ?
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1342
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 09 października 2013, 22:18
Zaleca się NGK B7HS ewentualnie NGK B6HS jeśli będziesz miał problemy z samooczyszczaniem.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 10 października 2013, 19:20
b00lwa pisze:Zaleca się NGK B7HS ewentualnie NGK B6HS jeśli będziesz miał problemy z samooczyszczaniem.

A mi się coś kojarzy,że bardziej B8HS.
Nieznośna lekkość butów

Wróć do Manuale - silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron