cylinder
Posty: 22
• Strona 1 z 1
http://www.ebay.de/itm/RMS-SPORT-ZYLIND ... 1e7fee1210 co sądzicie o takim cylindrze ?
|
|
jako poczatek tuningu spoko, tylko zalezy co chcesz osiagnac.... moze trzeba pomyslec o zmianie wydechu, przelozenia glownego, dopasowaniu kanalow w silniku i wiekszym gazniku...
kto hamuje ten przegrywa
Vespa Special 50/102ccm Vespa PX80/200ccm |
|
chodzi o moc . a poza tym musze kupić nowy cylinder bo stary skończył swój żywot jako 22letni cylinder czyli jest ok?
|
|
samego cylindra duzo mocy nie wycisniesz ale jest to zawsze jakis poczatek, zmien cylinder i z czasem reszte ale juz zmieniajac cylinder dopasuj kanaly w bloku i koniecznie dopasuj dysze...
kto hamuje ten przegrywa
Vespa Special 50/102ccm Vespa PX80/200ccm |
|
a to już mi zrobi mechanik
|
|
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38 Lokalizacja: Beuthen [I]: Vespa 50N 1989-90 [II]: PX80 1983-93 |
Ten rms jest nawet 10 jurków tańszy od dr75 - dr kosztuje tyle co rms102, nieźle.. zobacz tylko topic5247.html?hilit=rms
|
Ten RMS z linka to kopia DR75 i jakosc spoko.
Moim zdaniem RMS tak jak BGM nakleja swoja nazwe na produkty bardziej lub mniej udane. MecEur tak samo robil z walami, ktore kotos inny produkowal. Cylinder RMS wyjatkowo mozna polecic. Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
yhm ok dzięki a no i właśnie czy muszę jeszcze coś zmieniać jak założę 75 ? nie chce żeby szybciej jechała ale żeby miała większe kopyto
|
|
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38 Lokalizacja: Beuthen [I]: Vespa 50N 1989-90 [II]: PX80 1983-93 |
No Metus Ci napisał a było ostatnio też na forum topic10925.html
Jak założysz sam kit będzie mocniejsza, wjedziesz pod każdą górkę i spalisz więcej benzyny ale do kopyta trzeba więcej. 1) dr75 z gaźnikiem 16/15 i tłumikiem sito - vmax ~55km/h, ~500zł 2) dr75, przełożenie główne o dwa zęby, gaźnik 19/19, sprężyny w sprzęgle, łożyska uszczelniacze i rozłożenie/złożenie całego silnika, tłumik sito plus - vmax ~70km/h, koszt ~1500zł |
mógłbym prosić stronę gdzie mogę dostać przełożenie ?
|
|
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38 Lokalizacja: Beuthen [I]: Vespa 50N 1989-90 [II]: PX80 1983-93 |
|
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41 Lokalizacja: Gdynia [I]: PX125 T5 Square Headlamp 1985-93 [II]: PX125EFL 1983-97 [III]: PK50XL2 1990- [IV]: ET2 50 |
Do wymiany przełożenia trzeba rozłożyć silnik a wtedy to od razy warto wymienić uszczelniacze i łożyska, przyjrzeć się selektorowi biegów bo być może już jest na wykończeniu i od razu robi się z tego generalny remont
|
jak mam dobrze dotrzeć nowy cylinder ?
|
|
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41 Lokalizacja: Gdynia [I]: PX125 T5 Square Headlamp 1985-93 [II]: PX125EFL 1983-97 [III]: PK50XL2 1990- [IV]: ET2 50 |
Masz go dotrzeć DOBRZE. A tak serio to każdy ma swoją szkołę - generalnie nie pałuj silnika - manetka do maks. 3/4 obrotu, bez obciążenia (jeździj samemu), nie piłuj pod górkę na niskich obrotach. Po 300 km możesz zacząć jeździć bardziej dynamicznie. |
czy mogę używać mixola s ?
|
|
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38 Lokalizacja: Beuthen [I]: Vespa 50N 1989-90 [II]: PX80 1983-93 |
Mixola lepiej nie http://www.vespaclub.org.pl/technika/30 ... g-eksperta i post110839.html#p110839
W co zainwestowałes z ciekawosci? |
jaki cylinder kupiłem ?
|
|
2014
Posty: 723
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41 Lokalizacja: Gdynia [I]: PX125 T5 Square Headlamp 1985-93 [II]: PX125EFL 1983-97 [III]: PK50XL2 1990- [IV]: ET2 50 |
NIE. Najtańszy olej jaki możesz używać to: około 16 zł/litr na stajach ORLEN Polecam jednak: Około 27 zł /litr |
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38 Lokalizacja: Beuthen [I]: Vespa 50N 1989-90 [II]: PX80 1983-93 |
No, pojemność 75 bywa podniecająca no i pokaż zdjęcia jakieś koniecznie napisz co już zmieniłeś |
jaką mam kupić świece do tej 75 ?
|
|
Zaleca się NGK B7HS ewentualnie NGK B6HS jeśli będziesz miał problemy z samooczyszczaniem.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
A mi się coś kojarzy,że bardziej B8HS. Nieznośna lekkość butów
|
Posty: 22
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika