Postanowiłem pokazać Wam mojego sprzęta
rok 2011 - pełna seria - czyli fabryczny kastrat
ale na zimę zaczynam grzebać, czyli na początek:
-sip road 2.0 (test zamieszczony na stronie klubu pomógł podjąć mi decyzję)
- do tego zestaw dysz, itp - 160/BE3/102 - a może 100 - wyjdzie w praniu
-dysza wolnych obrotów (hmm - nie do końca wiem jaka.. muszę poszukać w necie co i jak)
-nowy filtr powietrza.
Na początek jedna fotka - niestety jedna z tych marnych, niebawem dorzucę więcej!
pozdrawiam serdecznie!
Uploaded with ImageShack.us
PX 125 - Kawas
Posty: 25
• Strona 1 z 1
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Witaj,
Ładny pojazd, powodzenia w dekastracji. PS wypełnij profil (lokalizacja, model Vespy). Pozdrawiam, JIM Vespa - in tutto il mondo!
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
oj ładna ładna
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Profil uzupełniony
W wolnej chwili wrzucę parę fotek. |
dluga droga przed Toba.
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Domyślam się - jakby ktoś miał jakieś doświadczenia techniczne to proszę o porady co i jak .
|
Witaj,
możesz podlecieć do Kuby na robotniczą, on ma takiego PX odkastrowanego. Dances with Goats
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Cześć - rozumiem, że do amicaru?
dzięki serdeczne za info tymczasem jeszcze jedno na szybko: p.s. ten seryjny wydech z katalizatorami to niezła wydumka |
Niemowlak
Posty: 82
Rejestracja: 15 marca 2012, 20:06 Lokalizacja: Warszawa Gocław [I]: PK125ETS |
Jako Wrocławiak przekażę info, że w Amicarze na robotniczej oficjalnie już nie ma Vesp i serwisu Vespy. Ja byłem we MOTOCYKLE.WROBUD.PL i oprócz terminów to wszystko było w porządku. Przeniosła się tam prawie cała albo cała ekipa właśnie z Amicaru. A poza tym to bardzo fajna maszyna
|
a gdzie tam do Amicaru...... na robotniczej przy pętli autobusowej jest ciąg hurtowni, jedna z nich jest Kuby, on modyfikował PX też takiego nowego. Możesz podjechać i pogadać z nim. Tak w połowie mniej więcej - COTTONMANIA - znajdziesz.
Dances with Goats
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
ok - dzięki jeszcze raz, pod koniec tygodnia tam podjadę w takim razie
póki co śmigam na serii, ale w listopadzie biorę się za upgrade |
Cotton Mania Sp. z o.o. ul.Robotnicza 1A (brama 10) on ma tego PX w hurtowni
Dances with Goats
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
ok - powołam się na Ciebie ok?
podjadę tam w piątek |
spoko, Kuba to mój szwagier.
Dances with Goats
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
No cóż - byłem, widziałem i pogadałem:-)
Jestem pod mega wrażeniem!!!! Marcin dzięki za namiary Pytanie co dalej robić z px'em... |
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 150GS 1957 [II]: Vespa 150 1957-58 [III]: ET2 50 [IV]: |
Musisz go jeszcze trochę podrapać (lekki szlif) . PX nie może być taki ładny
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition |
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Hehe - za grzecznie wygląda;-)
edit:) sezon praktycznie zakończony - powoli zaczynam zbierać graty do mojej vespy i mam pytanie: -czy w przypadku kupna oryginalnego cylindra i tłoka od 150-tki głowicę też należy zmieniać? |
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Ogrzewanie dwuletniego kotleta.
Wierzcie lub nie ale w końcu znalazłem chwilę na dłubanie mojej vespy. Dotarł SIP road 2,0 i dysze. Dziś był demontaż seryjnego wydechu z katalizatorami. Niezły korek. Przy okazji wrzucę zdjęcia. Pozdrowienia! |
Na wiosnę ustawimy się na jakieś wspólne latanie po okolicach!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Chętnie Tłumik zamontowany. Do gaźnika poszedł zestaw 160 be3 102. Fotki wieczorem będą przy okazji wykryłem przedmuch pod głowicą
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
http://tufotki.pl/dGEfC
Wrzucam linka do zdjęć. Przy okazji zdjąłem głowicę - gładzie cylindra wyglądają ok. Teraz została regulacja. Z pierwszych wrażeń - ładnie ciągnie z dołu na górze trochę się "waha" |
Ale kastrat!
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Jesli sie na gorze "waha", moze byc dysza glowna za bogata
Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Wymienię na 100. Zobaczymy.
Jaki zestaw polecicie na przyszłość - pollini 177? DR? Aha i skąd ten przeciek pod głowicą? |
Posty: 9
Rejestracja: 15 marca 2021, 20:19 Lokalizacja: zlotoryja 59-500 [I]: PX150 2012- |
Witam jestem tu nowy mam pytanie do kogos kto ma pojecie bo ja zaczynam kupilem vespe px 150 rok 2002 oryginalny przebieg 1000 km stan fabryczny zdjalem wydech z katalizatorem kupilem i zamontowalem sip road 2.0 i wszystko chodzi fajnie czy mam jeszcze dodatkowo zmienic jakies dysze.Koles doradzil mi zmiane gaznika na oryg dellorto 24-24 kupilem zamontowalem i dlawi sie przy ruszaniu cieszko wchodzi na obroty jak by za duzo paliwa az dzwoni czasami w cylindrze,wiec wrocilem do oryginalnego gaznika 20-20 a wiec czy zmieniac jeszcze dysze jaki powinny byc przy takim wydechu???
|
Posty: 25
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika