Manualki czyli wiedza na papierze lub w necie
Posty: 49
• Strona 2 z 2 • 1, 2
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Punkt dla Ciebie Na zdjęciu raczej Wideframe, i nie mam pojęcie jak tam idą linki,a wcześniej pręty zmiany biegów Schemat dotyczy vespy Largeframe od VNA do PX ( z wyłączeniem Cosy ) i Smallframe od 1963 do modelu PK ( z wyłączeniem PK XL II i oczywiście Automatic ) Niemniej myślę,że fajnie sięgnąć po ten obrazek późno w nocy w garażu,żeby się upewnić w kwestii linek Mi się ostatnio przydał. Nieznośna lekkość butów
|
z wyłączeniem COSY II bo te z początku produkcji mają linki
Dances with Goats
|
|
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
W związku, że bujam się z regulacją gaźnika w silniku PX 125 po "lekkich" przeróbkach zacząłem wertować internet i znalazłem fajny how to z rozpiską atomiserów BE1-BE3 dysze główne oraz dysze powietrza itd
fajny manual http://www.topdeadcentersc.com/phpbb3/v ... ?f=4&t=902 pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
wstawiam linka do manuala dla cosa 200 jest naprawde git schemat elektryczny bardzo dokładny jest nawet z systemem hamulcowym ebc polecam https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... pp=WordPdf a takze dla cosa 125-200 https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... pp=WordPdf i na koniec manual dla posiadaczy cosa 125 CLX/cosa 200 CLX http://pl.scribd.com/doc/79985714/Manua ... Vespa-Cosa
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Hej,
czy może ktoś wrzucić linka do artykułu o gaźnikach do SF? Strona główna chyba nie działa. Pozdro |
SHB czy PHB? Będę musiał wrzucić je jeszcze raz, bo niestety straciły się przy awarii serwera. Aktualnie średnio z czasem stoję.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
http://website.lineone.net/~smallframes/carb.htm <- tu jest niezły opis do SHB
Polecam także stronkę http://www.vespa-50.com/ <- fajnie zrobione opisy rozkładania i składania silnika, zawieszenia i budy. O gaźniku też jest trochę. Nieznośna lekkość butów
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Dzięki chłopaki, ogólnie chciałbym poczytać jaka jest różnica między PHB a SHB i ewentualnie co by lepiej podeszło pod polini 130 na długim wale. Czytam w necie, że jednak SHB 19.19 może być niewystarczający i zastanawiam się nad PHB 24/25.
Boolwa, znalazlem Twoj opis na smallframeforum UK http://vespasmallframeforum.proboards.c ... ish-rocket |
Dla zainteresowanych technika (ktorych na tym forum jest niestety coraz malej) kopalnia, diagramow, filmikow, narzedzi, instrukcji...
Milego ogladania https://onedrive.live.com/?cid=2a3e2ecc ... 5qSWK-9wJ0 Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
Będzie mało 19.19 do 125 max... jak to 130 będzie się tak kręcić jak myślę, że będzie kręcić to 24/25 koniecznie. Kiss french, ride italian
|
|
Artykuły o gaźnikach na głównej wrzucone z powrotem.
19.19 do kitu 130 tylko jeśli zależy ci na mały spalaniu a przy tym satysfakcjonuje cię średniawa dynamika i vmax 80-85km/h. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Dzięki chłopaki
Boolwa pamiętasz jaki zestaw dysz kupowałeś? Pozdro |
Ale do jakiego gaźnika i jakiego cylindra?
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Polini 130, gaźnik 24, wydech Simonini (najprawdopodobniej). Pozdr! |
Główna 6mm coś między 95-105, wolnych 5mm 45-55.
To oczywiście odfiltrowane informacje z sfs i gsf a nie jakieś moje wróżby Sam jak na razie poległem 2 razy przy moim silniku 130 jeszcze zanim doszedłem do fazy szczegółowej regulacji. Kumpel będzie za niedługo regulował gaźnik 24 pod DR'a 130, wiec jak się uda to damy znać. Dysze kupowałem te w zestawach BGM, niestety interesujący cię zakres nakłada się na 2 różne zestawy Jak się uporamy z naszymi regulacjami to moge ci podesłać dysze do testów, jak już będziesz wiedział czego potrzebujesz to kupisz tylko pojedyncze sztuki. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
A tak odświeżę temat ...
Manualków do nowych PX od 2011 roku gdzie mógłbym szukać? Tych już pod EURO 3 z vinem tylu ZAPM47100 |
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Nie wiem ale one niczym się ni różnią od milenium poza innym magnetem, modułem zapłonowym no i tym skastrowanym wydechem więc w 90 procentach możesz korzystać z dokumentacji do wcześniejszych modeli. Na pewno jeśli chodzi o cały silnik.
Vespa - in tutto il mondo!
|
Witam.
Próbuję znaleźć serwisówkę do silnika Vespy ET4 pre leader (not leader?) Niestety znalazłem tylko mało czytelny pdf z którego nie potrafię odczytać podstawowych danych. Sporo jest o silnikach leader. Pod jakimi nazwami mogę jeszcze szukać ? Liberty 125? Hexagon... Będę wdzięczny za wskazówki i pomoc. Wojtek! Pozdrawiam!!!
|
|
Posty: 11
Rejestracja: 05 stycznia 2018, 21:05 Lokalizacja: Szczawno Zdrój |
Panowie- ja chyba jestem jakiś cienki w szukaniu. Szukam serwisówki do ET2, 50cm, 2T i nic nie mogę namierzyć. Proszę o pomoc.
A przy okazji link do instrukcji starej vespy 50cm. https://www.vespaonline.de/attachment/1 ... ratur-pdf/ |
Hej.
Mam chyba najmniej popularną wersję Vespy 50 V5N1T z 1990r , manual z trzema biegami - szukam jakiejkolwiek dokumentacji technicznej do tej wersji , serwisówki, manuala itp. Nawet oryginalnej papierowej wersji szukałem gdzieś na Ebayach itp. Nikt nic nie ma ! Poratujcie... |
|
A to nie przypadkiem https://www.vespa.name/vespa-model/vespa-pk50n ? PX200 + Pollini Road Box
|
|
Nie ten. Mój ma oznaczenie V5N1T ( tak jakby PK 50 FL2 ) , a to jest V5X5T
|
|
Posty: 49
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika