moja "nowa" S
Posty: 72
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Klasyczny tail bag. Wg mnie, zakłada się go na siedzenie za kierowcą (lub zadupek - w przypadku motocykli). Sprawdza się na Vespie super. Kłopot przy tankowaniu. Trzeba sprawnie zdemontować. Po jakimś czasie dochodzi się do wprawy. Mam taki Oxford. Przejechał ze mną trasę na Bałkany. Spisał się xtra.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
zapomniałem jeszcze o tym....
W dalszej kolejności, ale to już w zimę zrobię: cylinder 190 Malossi, przełożenie i większy gaźnik. Na razie jeżdżę tym co jest, bo sezon się skończy, którego i tak nie ma Na tą chwilę jest: wariator Malossi multivar + rolki 12g. Pasek kevlar Dayco. Stożek Malossi i dysza gł. 88. Oraz wydech PM Tuning. Było od licha roboty z wyregulowaniem gaźnika, dopasowaniem dyszy. Dziesiątki razy zakładanie, przymiarka i zdejmowanie. I tak w kółko z dyszą do gaźnika, regulacją i wagą rolek. A nawet sensownym założeniem stożka. I tak zostaje póki co bo chcę jeździć Osiągi są następujące: V-max bez zmian. Przyspieszenia w każdym zakresie prędkości o wiele, wiele lepsze. Niezależnie od tego, czy jadę sam, czy 2os. czy nawet pod górkę. Dla porównania mój sąsiad posiada stare GT 200 i zmierzyliśmy się pewnego dnia. Wynik jest taki: idziemy równo do 80km/h. Potem on mi odjeżdża..... Po tygodniu jazd spalanie szacuję na bardzo przyzwoitym poziomie 3,6 L. (zapewne dlatego, że zauważalnie wzrosła dynamika i nie muszę pałować manetką w zakresie 0-full) trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Jezu Chryste, da się przerobić pięćdziesiątkę na 190cc? Czy małe kółka S'ki ogarną takie prędkości na polskich - dziurawych drogach?
|
|
Hej. Obecnie, czyli od 2 lat to nie jest 50ccm, tylko 125ccm. Założyłem 2 lata temu cały nowy silnik, i w nim robię modyf. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Nie zaprzątałem sobie tym głowy, serio. Jest jak jest już 2 lata, i przejechane ponad 10 tys.km - z czego bardzo dużo w trasach. Po mieście trudno nakręcić tyle km. Wiem, wiem opier..... zbiorę Formalności zasadniczo są żadne. Przynajmniej na pierwszym etapie. Z tego co wiem wystarczy pojechać na stację diagnostyczną i w ramach przeglądu okazać diagnoście fakturę zakupu silnika, którą oczywiście posiadam. On sobie porówna nr silnika z FV, z tym co jest na skuterze i tyle. Na tym etapie to żaden problem, i tak trzeba zrobić przeglądy rejestr. Diagnosta wystawia dokument, z którym idzie się do wydz.komunikacji i trzeba przerejstrować skuter. Z tym się wiąże opłata jak za rejestrację. I właśnie z tego powodu, czyli lenistwo i czas odpuściłem sobie. Nie bijcie mnie tylko, proszę. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
ogarną ogarną ja śmigam et4 zrobioną na 190 i jest ok, choć czasem hamulce mogłyby być mocniejsze La trappola - większy gaźnik praktycznie dużo nie da, to nie 2T. Jest taki wątek na modernvespa gdzie przerabiany jest zip i tam dokładnie jest opisane co wpływa w jaki sposób. Więcej dałaby inna głowica (Albo portowanie obecnej), 2 zawory to jednak za mało aby silnik swobodnie oddychał. moja ET4 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10570.html
moja PK XL2 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10571.html |
|
A autostrady i drogi szybkiego ruchu? |
|
Nie jeżdżę po takich drogach, żadna przyjemność Moim celem było sprawne przemieszczanie się na trasie. Używam raczej lokalnych dróg na trasie. Cel zamierzony osiągnąłem. Obecnie mam sprawną w każdym zakresie prędkość 0 - 90km/h. Realna stała przelotowa V to właśnie 90km/h (skuter co prawda rozpędzi się jeszcze do setki, ale to już z wysiłkiem, i o tej prędkości nie mówię). Vespa jest wygodna na trasie, nikt mnie nie spycha z drogi i sobie jadę Zmiany, które zrobiłem nie wniosły nic więcej innego niż właśnie dynamika. Vmax dalej jest jak w serii 125. Jednocześnie po testach mam bardzo przyzwoite spalanie 3,6 litra. Zaplanowane na zimę prace na 190ccm są raczej moją fanaberią i dążeniem ideału bardzo jestem ciekaw jak zagra ten cylinder i przełożenie z wydechem PM... trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Hej. Kiedy jeździmy? Mieliśmy się jakoś zgrać. Proponuję następny tydzień, w tym jestem zaje...ny nad specialem którego chcę skończyć chyba, że tak na szybki śmig na powiślu jakoś wieczorem. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Ja nie o przyjemność pytam? Czyli jak? Jak wyruszasz w trasę, to wykluczasz z niej ekspresowe i autostrady, na które motorowerem nie można wjeżdżać? Na trasie Głogów Poznań jest bardzo krótki odcinek ekspresowej- niczym się nie różni od odcinka przed i po, tylko znakami na drodze. Co wtedy? Innej sensownej drogi nie ma. Masz małą rejestrację, więc wjechać Ci nie można. |
|
Akurat tam nie byłem. Ale zawsze znajdzie się jakaś alternatywna droga.
Często nawet dłuższa, ale lokalna. Nie ma na niej natężonego ruchu. I tak sobie jadę Zawsze wykluczam z planu dr.expresowe i autostrady trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Ty te wszystkie modyfikacje robisz sam?!
|
|
Czy mi się wydaje, czy twoja lampa świeci na kolor jasnobłękitny?
|
|
Wydaje Ci się. Zwykła, seryjna żarówka. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
W mojej Primaverce LED-y dziwnie wyglądają w połączeniu z okrągłą lampą świecącą ciepłym żółtym światłem. Zastanawiałem się nad wymianą, na taką właśnie jasnoniebieską, którą wydawało mi się, że masz:)
|
|
LA TRAPPOLA, mam pytanie - czy swap robiłeś własnymi siłami, czy u kogoś? Czy mógłbyś polecić kogoś w Warszawie lub okolicach, kto mógłby pomóc w czymś podobnym?
|
|
LA TRAPPOLA, dziękuję bardzo za odpowiedź (niestety nie mogę odpowiedzieć przez PM)!
|
|
Moja S-ka przechodzi kolejną metamorfozę
Skuter jest ze mną od początku, czyli 2009r i systematycznie coś się dzieje. Tym razem miałem pomysł na zmianę koloru, obecnie jest biała perła (z domieszką złotego), właśnie świeże fotki. Prawy bok zmienił się nie do poznania, wspawałem kratkę od Speciala i uzyskałem efekt prawie GTS Z przodu naklejka Fred Perry, która została przykryta dodatkowo bezbarwnym lakierem. Tak to się prezentuje Żółto-rdzawy kolor na zdjęciach to zabezpieczenie antykorozyjne. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, 18:16 przez LA TRAPPOLA, łącznie zmieniany 2 razy
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Wkrótce montaż "wnętrzności", i tam też zmiany.
- nowy cylinder 150ccm (seria), - filtr powietrza Malossi - pasek Polini - przełożenie końcowe Polini - 17/44 - sprzęgło z dzwonem Polini - rozrząd - hamulce: tył Malossi, przód Polini Wariator Malossi multivar i wydech PM Tuning już był w ubiegłym roku, i to zostaje. Z gadżetów kupiłem chromowaną klapkę rewizyjną do świecy i chromowany korek wlewu paliwa. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Zapomniałem jeszcze napisać, że "zalegalizowałem" sprawy formalne.
Vespa jest już na dużą blachę Sprawa była banalnie prosta: pojechałem na Okręgową Stację pokazałem skuter, fakturę na silnik i oświadczenie dystrybutora. I po chwili miałem już gotowe badanie tech., z którym udałem się do wydziału komunikacji. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Zapowiada się zacnie masz tak jak ja, ciągle byś coś grzebał i zmieniał żeby nie było takiej drugiej, a przy automatach to trudna sztuka
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
super wyglada:)
nie jestem jednak przekonany do chromow w automatach |
|
Świetna jest:)
|
|
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10 Lokalizacja: Warszawa Bródno [I]: Granturismo 125L (GT) |
Powiem ci Bracie, zacnie wygląda.
|
Posty: 72
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika