vespa special

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 07:29
Stało się! Stajnia się powiększa :wink: kucyków przybywa,
mechanicznych także... chociaż w przypadku Vespy to śladowe ilości.
Vespa przewieziona na powiśle (dzięki pomocy Sebastiana).
Jak robić to porządnie, to moja dewiza. Były jakieś odpryski lakieru, i takie tam drobiazgi.
więc malowanie - ten sam kolor tylko dwuwarstwa.
To już jest zrobione. Zostaje polerka jak się utwardzi lakier.
Części posegregowane, i czekają na swoją kolej montażu.
Z modyfikacji cylinder polini 102, tłumik polini, i gaźnik który wykarmi potwora :wink:
Z detali nowe obszycie kanapy z haftem Vespa z tyłu (kolor beż).
Tak to wyglądało i postępuje........
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 07:32
tu już pomalowaniu.
Nowe graty czekają na swoją kolej...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 07:35
i graty do "staruszki"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 07:37
i dalej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 07:49
Lakier był już wcześniej, kiedyś robiony. Jednak trochę badziewnie to wyglądało :(
Mogę nawet powiedzieć źle, nie po mojemu.
Dlatego zdecydowałem się na zrobienie raz i porządnie.
Zeszlifować stare warstwy, zapodkładować, ubytki zaszpachlować i porządnie malować dobrym lakierem.
Graty nowe:
polini cylinder 102 i tłumik, gaźnik, linki, opony, amory, dętki, lampy, hamulce,
pierdyliard śrubek i dupereli, emblematy i kanapa. I pewnie jeszcze jakieś drobiazgi.
Powoli staruszka zyskuje dawny blask. Mam nadzieję wyjechać na ulice jeszcze w maju.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 168
Rejestracja: 10 kwietnia 2014, 13:55
Lokalizacja: Łódź
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 13 maja 2014, 07:55
Fajna sztuka się zapowiada :-) .Mam pytanie o haft, konkretnie o to czy sam przygotowywałeś plik do haftu czy robił to zakład, W Łodzi jak pytaliśmy u tapicerów to chcieli "skórę z dupy" za "program do wyhaftowania, a to z tego co wiem nic innego jak plik z Corela.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 08:11
Jeżeli chodzi o haft, to jest to drogie!
Naszukałem się w Warszawie i każdy chciał krocie, gdyż chcieli mnie policzyć za szablon.
Znalazłem dość tani moim zdaniem zakład, który to robi.
Mają szablony Vespa (pochyły i prosty) oraz piaggio.
Odpada więc robienie szablonu.
Za sam haft na materiale zapłaciłem 40zł.
Tapicer za materiał i robociznę wziął 220zł. Całość wygląda lepiej niż fabryka, dlatego ich polecam.
TAPICER - adres: W-wa ul. Robinii 8a tel. 22667-72-65
HAFT - Piastów, tel. 22723-33-97
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 168
Rejestracja: 10 kwietnia 2014, 13:55
Lokalizacja: Łódź
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 13 maja 2014, 08:49
my właśnie zderzamy się w Łodzi z problemem szablonu ale postaram się jakoś to obejśc jak nie dam rady wyślę do warszawy dzięki za namiary :D
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 09:26
tomzon pisze:my właśnie zderzamy się w Łodzi z problemem szablonu ale postaram się jakoś to obejśc jak nie dam rady wyślę do warszawy dzięki za namiary :D

Mogę śmiało ich polecić. Jedyny minus u nich terminy. Na sam haft czekałem prawie 2tygodnie.
Ale cena super.
Poza tym ten tapicer super szyje. Widziałem jak robił fotele do zabytkowego Peugeota.
Szyje też tapicerki do awionetek.
Polecam, sprawdzone. A ja jestem wymagający i upierdliwy :wink:
Pozdr
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 13 maja 2014, 20:21
Dziś dzięki pomocy Adiego ruszył temat gratów - wielkie dzięki.
Składanie Vespy rozpoczęte :wink:
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64

Posty: 14
Rejestracja: 08 maja 2014, 13:09
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
ET4 125 Not Leader
[II]:
LXV125 i.e.
Post: 14 maja 2014, 07:50
Fajna sprawa. Trzymam kciuki :)

2016
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa Bródno
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 14 maja 2014, 08:14
Następna Vespa to będzie Specjal...
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 44
Rejestracja: 10 marca 2014, 11:33
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
S50 2T
Post: 15 maja 2014, 10:07
Super vespa i super kolor
czekam aż wyjedzie na miasto i trzymam kciuki za brak problemów na finiszu :)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 16 maja 2014, 07:42
ciąg dalszy meldunku z frontu robót...
prace postępują, ale powoli. Postawiłem sobie za cel zrobić maksymalnie wiele samodzielnie.
W zasadzie większości rzeczy się uczę. Czytam manualki, pytam...
Sporo pomaga mi mój kolega Adam z powiśla, który użyczył swojego warsztatu i pomoc. On sam robi głównie motocykle, ale też ostatnio cosę, 2 pkawki i modern s-kę.
Spokojnie dochodzę do wszystkiego i małymi krokami zaczyna coś widać.
Nowe linki przeciągnięte, kable też, silnik złożony.
Dziś i jutro zrobię polerkę lakieru.
Mam już nowy gaźnik Dellorto 19.19
Sporo jeszcze do zrobienia, ale się nie poddaję :wink:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
Posty: 23
Rejestracja: 16 kwietnia 2013, 19:40
Lokalizacja: Sosnowiec
[I]:
S50 2T
[II]:
PK50S 1982-84
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
ET4 125 Not Leader
Post: 25 maja 2014, 16:57
Super!

Moja babcia czeka aż będę miał więcej czasu żeby przy niej pogrzebać
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 26 maja 2014, 07:25
Prace bardzo powoli idą... :( W ubiegłym tygodniu podczas skręcania skuter mi się przewrócił :!:
co prawda delikatnie, ale tylny bok do roboty. Ach, tak to jest jak się raczkuje w temacie.
W tym tygodniu będzie pomalowany i dalej skręcam.
Na dodatek tego wszystkiego moje prace dodatkowo spowalniają tempo, gdyż tydzień temu miałem wypadek na mojej białej Vespie. Niestety, tym razem całkiem poważny.
Chłopak wybiegł mi na jezdnię na czerwonym świetle, ja zaliczyłem glebę i mam złamany obojczyk.
Tak więc z jeżdżenia dupa i składania speciala też :oops: :cry:
Coś będę dłubał, ale ruchy mam mocno ograniczone.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 313
Rejestracja: 04 września 2013, 07:20
Lokalizacja: Dublin / Szczecin
[I]:
PX125EFL 1983-97
[II]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 29 maja 2014, 16:43
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ,a specjala zawsze zdążysz złożyć .
VESPA SCN
Awatar użytkownika
Post: 29 maja 2014, 17:22
Zrastaj się chłopie i niczym nie martw. Robota Ci nie ucieknie. Dziś właśnie opowiadałem o Tobie i Twojej Sce Filipowi, mojemu synowi. Mówiłem mu, że tak fajnie ją przerobiłeś na 125. Mam nadzieję, że masz świadków zajścia i ktoś zapłaci za koszty odbudowy Ski.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za książkę, którą mi przysłałeś. Jest super.
4
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 674
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:52
Lokalizacja: Warszawa
[II]:
Post: 30 maja 2014, 18:10
LA TRAPPOLA pisze:Prace bardzo powoli idą... :( W ubiegłym tygodniu podczas skręcania skuter mi się przewrócił :!:
co prawda delikatnie, ale tylny bok do roboty. Ach, tak to jest jak się raczkuje w temacie.
W tym tygodniu będzie pomalowany i dalej skręcam.
Na dodatek tego wszystkiego moje prace dodatkowo spowalniają tempo, gdyż tydzień temu miałem wypadek na mojej białej Vespie. Niestety, tym razem całkiem poważny.
Chłopak wybiegł mi na jezdnię na czerwonym świetle, ja zaliczyłem glebę i mam złamany obojczyk.
Tak więc z jeżdżenia dupa i składania speciala też :oops: :cry:
Coś będę dłubał, ale ruchy mam mocno ograniczone.


o cholera... nie zazdroszczę !! szybkiiego powrotu do zdrowia!!

ps. zupełnie zapomniałem, że dzwoniłeś, dopiero jak wszedłem na forum to sobie przypomniałem :?
pzdr
***Olas***
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 08 czerwca 2014, 09:32
Dalszy ciąg meldunku z frontu prac...
Vespa pomalowana, spolerowana. Złożona w całości.
Jeździ pięknie, aż d.... mięknie :wink:
Pięknie też wygląda, dopracowałem temat w detalach bo dziadostwa i skrótów nie lubię i nie stosuję.
Na zewnątrz i w środku nie ma lipy i być nie może, gdyż nie mam zamiaru wracać i grzebać w kółko.
Praktycznie wszystkie graty poszły nowe. Special ma jeździć i być pewny!
Mój obojczyk też ma się w miarę dobrze i zrasta się.
Ze specialem pozostaje jeszcze 1 kłopot.
Sprzęgło kiepsko bierze, w zasadzie łatwiej zmieniać biegi bez sprzęgła. Biegi ciężko schodzą w dół.
Klamka sprzęgła chodzi bardzo ciężko i łapie na samym końcu.
I co dalej?
Albo wymienić sworzeń, mógł się wyrobić? Albo tarczki nowe? Co jeszcze, nie wiem?
Czy macie jakieś sugestie?
I taki fotosik załączam (kiepska jakość, pstryknięte na szybko z tel).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 08 czerwca 2014, 09:40
Jeszcze fotosik z przodu :wink:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 247
Rejestracja: 27 lipca 2012, 20:28
Lokalizacja: Częstochowa
[I]:
PK50N PLURIMATIC 1989-90
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 08 czerwca 2014, 10:12
Piękna! witaj w klubie zwichrowanego obojczyka ;)
Świeca czarna jak smoła!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 08 czerwca 2014, 10:20
Mam jeszcze taką koncepcję, wywalić te lusterka przy manetkach i zostawić tylko cupini na dole?
Z drugiej strony trochę ich szkoda, bo nówki sztuki.
Ewentualnie skrócę te ramiona, które są za długie - na nowo wygnę i nagwintuję?
To zostawiam na deser. Jeszcze przemyślę sprawę.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 514
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 08:27
Lokalizacja: Pabianice
[I]:
GTS250
[II]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 08 czerwca 2014, 12:43
Mnie się zawsze wydawało, że vespę robi się dla siebie a nie pod publikę a tu mam wrażenie, że jest zupełnie na odwrót. Prowadzisz sam ze sobą polemikę w tym wątku, istne szaleństwo :)
"Czym się różni parówka..."

2016
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10
Lokalizacja: Warszawa Bródno
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 08 czerwca 2014, 14:32
na zwolnieniu to dużo pisze, ja bym dał kwadratowe lusterka i krótsze druty jak w S
Następna

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron