[GT/GTS125] Czy [LX125 4t]?

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (wszystko co związane jest z silnikiem)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2182
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 12 marca 2015, 11:00
kąta nie mierzyłem, ale na wiaduktach dróg dwupasmowych wchodzę w łuki 100-110 km/godz
:)
kiedyś lekko mi coś przytarło, chyba nóżka
:D
GTS daje radę maleńki
;)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 03 kwietnia 2015, 20:56
Serwus,
pozwolę sobie wtrącić...
moja gt200 wariator, pasek, sprzęgło malossi,tłumik akrap.
Każda gts300 zostaje z tyłu no i oczywiście nie zapominajcie o dźwięku silnika oczywiście na korzyść gt.
polecam zajrzęć:
https://www.youtube.com/watch?v=SMJMxOMdk3g

pozdrawiam

kasper
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 06 kwietnia 2015, 06:13
Nieźle musi "działać" w korkach.
Piszesz GT200, a kuperek wygląda jak w GTS, przerabiałeś coś? Czy GT wychodziły przez chwilę z tyłem od GTS.
Benek
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 06 kwietnia 2015, 10:24
tylna lampa i plastiki są od gts. :)
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 846
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 08 kwietnia 2015, 13:55
Kasper_B, spytam z ciekawości. Ile pali twoja 200tka z takim ładnym nagarem, po zamianie na napęd od malossi?
Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 08 kwietnia 2015, 16:11
ok 200-220 km na baku robię po mieście.
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 08 kwietnia 2015, 17:48
Czyli ile to w litrach?

Twoje GT było "200" od nowości czy ma teraz 210 ccm od Malossi?. Czy tylko napęd w sensie variator oraz pasek.

Chodzi mi zmiana pojemności mam 125, niewiem czy warto, z wykresu wynika że największy przyrost (bo ponad dwukrotny) jest przy niskich obrotach, myślę tylko o podstawowym secie, cylinder + tłok. Może ktoś ma i coś napisze?

PS. GT 125 przy jeździe O/1 pali 4,3 l na dworze od 1 oC do maks. 7 stopni i krótkie maks. 10 km trasy do roboty. Czasem gdzieś dalej bo do "śródmieścia".
Benek
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 08 kwietnia 2015, 19:08
No jak masz 9 litrów bak to wychodzi ok 4,5l na 100 km.
Cylinder standard 200. Wariator plus pasek i sprzęgło to Malossi.
Czytałem o tym cylindrze Malossi 210 i podobno jest mega różnica także chwili bym sie nie zastanawiał na Twoim miejscu.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1325
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 08 kwietnia 2015, 19:52
kurde dużo wam palą. ja ciężki jestem, mam szybę, często zasuwam na maxa, zero-jedynkowo na światłach, a mimo to mam spalanie 3,5 przy pojemności 250
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 08 kwietnia 2015, 22:10
Tez lekki nie jestem bo ponad 100 i wysoka szybę. Wiadomo 125 jest wysilony, ja odkręcam manetkę do oporu kiedy Ty lekko ją muskasz, myślę że zacznę schodzić poniżej 4 gdy tylko przestanę pokazywać na każdych światłach, iż autem niema sensu mnie ścigać ;).

A gdy naumiem się jeździć to i wynik będzie pewne bliżej 3 :). Wczoraj tankowałem i zaczynam jeździć zgodnie z przepisami pochwalę się do ilu i się udało. Swoją drogą auto pali ponad 12-14 to nawet gdyby GT palił 5 to było by OK. :-)


Tak też czytałem, ale fajnie samemu się przekonać ;) to jest następny stage po jakimś tłumiku, gdyż oryginalny od GT zaczyna już dzwonić o rdzy nie mówię, bo to najmniejszy problem. ;)
Benek
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 09 kwietnia 2015, 06:09
gx2@op.pl pisze:kurde dużo wam palą. ja ciężki jestem, mam szybę, często zasuwam na maxa, zero-jedynkowo na światłach, a mimo to mam spalanie 3,5 przy pojemności 250


Twoja jest na wtrysku więc z założenia musi mniej palić... :)
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 846
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 09 kwietnia 2015, 09:26
Dlatego moje pytanie nie było bezzasadne.
Może lepiej kupić większe moto niż jeździć Vespą co pali jak Syrenka (czasy kiedy 1l paliwa kosztował mniej niż 2 pln).
Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 09 kwietnia 2015, 09:47
Równie dobrze można kupić rower i jeździć prawie za darmo!
Vespa to vespa... a na gaźniku ładnie strzela w rurę więc nawet jak będzie palić 10 to i tak będę nią jeździł.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1570
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 09 kwietnia 2015, 10:21
Jak będzie palić 10 to trzeba się będzie zastanowić co jest zwalone :)
A tak na poważnie to wiem o czym mówisz...
PX200 + Pollini Road Box
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 86
Rejestracja: 14 stycznia 2012, 23:25
Lokalizacja: Wawa
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
PK50XL2 1990-
Post: 09 kwietnia 2015, 10:50
Kasper_B pisze:Równie dobrze można kupić rower i jeździć prawie za darmo!
Vespa to vespa... a na gaźniku ładnie strzela w rurę więc nawet jak będzie palić 10 to i tak będę nią jeździł.


ufff - a ja się martwiłem, że spalanie trochę ponad 5l u mnie w kicie 190 świadczy, że coś jest nie tak. Ale widzę, że będę się musiał przestawić i nie jest to jakaś kosmiczna wartość.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 10 kwietnia 2015, 07:51
Jeździłem kiedyś seryjnym GT200, i nie palił mi więcej jak 4litry (z wysoką szybą).
Na baku jakieś 250km.
A jeździłem o-1, bez oszczędzania w manetce :wink:
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 10 kwietnia 2015, 08:25
Chyba będę musiał się do Wawy przeprowadzić bo tam chyba więcej tlenu w powietrzu i generalnie wszystko i wszystkim mniej pali...! :P
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 10 kwietnia 2015, 08:44
Kasper_B pisze:Chyba będę musiał się do Wawy przeprowadzić bo tam chyba więcej tlenu w powietrzu i generalnie wszystko i wszystkim mniej pali...! :P

Kasper nic dziwnego w tym co napisałem. Ja jeździłem seryjnym GT200, dlatego było 4/100.
Ty poprawiłeś osiągi przyspieszania wariatorem i sprzęgłem malossi i masz 4,5/100 jak piszesz.
Coś za coś :wink:
To tak samo jak dla przykładu seryjny Smart 0,6benz pali max. 4/100 - a Brabus Smart prawie 8!
Normalne, albo kozak 8) albo seria :cry:
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 11 kwietnia 2015, 05:24
3,78 l, dalej ostro i mało przepisowo, szczególnie na prostej, tym razem b. dużo przeciskania się pomiędzy puszkami. Kilka dalszych jazd przez Wisłę. Wątpię abym zbliżył się do 3 lub poniżej, chyba że bardzo przepisowo i ruszać trzeba jak auta, tak na 1/50 roll gazu, jednak tak też wypróbuję. Z ciekawości.
Benek
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 12 kwietnia 2015, 06:09
Ciekawostka, GTS były także na gaźniku. Sam znam jadną. Aby nie było że GT to problem, a GTS cool malina bo ma wtrysk.
Benek
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 12 kwietnia 2015, 07:59
Benek,
a z jaką pojemnością znasz i z którego roku GTS na gaźniku?
i dlaczego cool malina wtrysk?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 221
Rejestracja: 04 sierpnia 2013, 15:20
Lokalizacja: Warszawa
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 14 kwietnia 2015, 20:54
Nie chce sie wygłupić ale z tego co sie orientuje to wtrysk od 2009 wszedł do GTS. Sam oglądałem GTS z 2007 i na gaźniku była ponoć. Jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić:)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 14 kwietnia 2015, 21:26
Było GT na gaźniku, sam taki miałem. Rok 2005.
Moim zdaniem bardzo udana konstrukcja, stara udana technologia bez żadnych udziwnień wtryskowych, zamuleń ekologicznych, itp.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1325
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 14 kwietnia 2015, 21:52
bollcoo pisze:Nie chce sie wygłupić ale z tego co sie orientuje to wtrysk od 2009 wszedł do GTS. Sam oglądałem GTS z 2007 i na gaźniku była ponoć. Jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić:)


mam GTS 250ie ABS z 2005. o ile się nie mylę to 'ie' mówi o elektronicznie sterowanym wtrysku
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 74
Rejestracja: 05 września 2010, 13:12
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
[II]:
LX50 2T
[III]:
PX125E Disk 2002 - 08
Post: 15 kwietnia 2015, 03:48
z tego co ja się orientuję to głównie poza drobnymi szczegółami (tylna lampa, kanapa, wydech itd) to rozróżniamy te konstrukcje: gts- wtrysk, gt- gaźnik, według Hayensa tak samo.
PoprzedniaNastępna

Wróć do Automaty - silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron