kąta nie mierzyłem, ale na wiaduktach dróg dwupasmowych wchodzę w łuki 100-110 km/godz
kiedyś lekko mi coś przytarło, chyba nóżka
GTS daje radę maleńki
[GT/GTS125] Czy [LX125 4t]?
Posty: 70
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
2019
Posty: 2182
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Serwus,
pozwolę sobie wtrącić... moja gt200 wariator, pasek, sprzęgło malossi,tłumik akrap. Każda gts300 zostaje z tyłu no i oczywiście nie zapominajcie o dźwięku silnika oczywiście na korzyść gt. polecam zajrzęć: https://www.youtube.com/watch?v=SMJMxOMdk3g pozdrawiam kasper |
|
Nieźle musi "działać" w korkach.
Piszesz GT200, a kuperek wygląda jak w GTS, przerabiałeś coś? Czy GT wychodziły przez chwilę z tyłem od GTS. Benek
|
|
tylna lampa i plastiki są od gts.
|
|
Kasper_B, spytam z ciekawości. Ile pali twoja 200tka z takim ładnym nagarem, po zamianie na napęd od malossi?
Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela |
|
ok 200-220 km na baku robię po mieście.
|
|
Czyli ile to w litrach?
Twoje GT było "200" od nowości czy ma teraz 210 ccm od Malossi?. Czy tylko napęd w sensie variator oraz pasek. Chodzi mi zmiana pojemności mam 125, niewiem czy warto, z wykresu wynika że największy przyrost (bo ponad dwukrotny) jest przy niskich obrotach, myślę tylko o podstawowym secie, cylinder + tłok. Może ktoś ma i coś napisze? PS. GT 125 przy jeździe O/1 pali 4,3 l na dworze od 1 oC do maks. 7 stopni i krótkie maks. 10 km trasy do roboty. Czasem gdzieś dalej bo do "śródmieścia". Benek
|
|
No jak masz 9 litrów bak to wychodzi ok 4,5l na 100 km.
Cylinder standard 200. Wariator plus pasek i sprzęgło to Malossi. Czytałem o tym cylindrze Malossi 210 i podobno jest mega różnica także chwili bym sie nie zastanawiał na Twoim miejscu. |
|
kurde dużo wam palą. ja ciężki jestem, mam szybę, często zasuwam na maxa, zero-jedynkowo na światłach, a mimo to mam spalanie 3,5 przy pojemności 250
|
|
Tez lekki nie jestem bo ponad 100 i wysoka szybę. Wiadomo 125 jest wysilony, ja odkręcam manetkę do oporu kiedy Ty lekko ją muskasz, myślę że zacznę schodzić poniżej 4 gdy tylko przestanę pokazywać na każdych światłach, iż autem niema sensu mnie ścigać .
A gdy naumiem się jeździć to i wynik będzie pewne bliżej 3 . Wczoraj tankowałem i zaczynam jeździć zgodnie z przepisami pochwalę się do ilu i się udało. Swoją drogą auto pali ponad 12-14 to nawet gdyby GT palił 5 to było by OK. Tak też czytałem, ale fajnie samemu się przekonać to jest następny stage po jakimś tłumiku, gdyż oryginalny od GT zaczyna już dzwonić o rdzy nie mówię, bo to najmniejszy problem. Benek
|
|
Twoja jest na wtrysku więc z założenia musi mniej palić... |
|
Dlatego moje pytanie nie było bezzasadne.
Może lepiej kupić większe moto niż jeździć Vespą co pali jak Syrenka (czasy kiedy 1l paliwa kosztował mniej niż 2 pln). Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela |
|
Równie dobrze można kupić rower i jeździć prawie za darmo!
Vespa to vespa... a na gaźniku ładnie strzela w rurę więc nawet jak będzie palić 10 to i tak będę nią jeździł. |
|
Jak będzie palić 10 to trzeba się będzie zastanowić co jest zwalone
A tak na poważnie to wiem o czym mówisz... PX200 + Pollini Road Box
|
|
ufff - a ja się martwiłem, że spalanie trochę ponad 5l u mnie w kicie 190 świadczy, że coś jest nie tak. Ale widzę, że będę się musiał przestawić i nie jest to jakaś kosmiczna wartość. moja ET4 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10570.html
moja PK XL2 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10571.html |
|
Jeździłem kiedyś seryjnym GT200, i nie palił mi więcej jak 4litry (z wysoką szybą).
Na baku jakieś 250km. A jeździłem o-1, bez oszczędzania w manetce trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Chyba będę musiał się do Wawy przeprowadzić bo tam chyba więcej tlenu w powietrzu i generalnie wszystko i wszystkim mniej pali...!
|
|
Kasper nic dziwnego w tym co napisałem. Ja jeździłem seryjnym GT200, dlatego było 4/100. Ty poprawiłeś osiągi przyspieszania wariatorem i sprzęgłem malossi i masz 4,5/100 jak piszesz. Coś za coś To tak samo jak dla przykładu seryjny Smart 0,6benz pali max. 4/100 - a Brabus Smart prawie 8! Normalne, albo kozak albo seria trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
3,78 l, dalej ostro i mało przepisowo, szczególnie na prostej, tym razem b. dużo przeciskania się pomiędzy puszkami. Kilka dalszych jazd przez Wisłę. Wątpię abym zbliżył się do 3 lub poniżej, chyba że bardzo przepisowo i ruszać trzeba jak auta, tak na 1/50 roll gazu, jednak tak też wypróbuję. Z ciekawości.
Benek
|
|
Ciekawostka, GTS były także na gaźniku. Sam znam jadną. Aby nie było że GT to problem, a GTS cool malina bo ma wtrysk.
Benek
|
|
Benek,
a z jaką pojemnością znasz i z którego roku GTS na gaźniku? i dlaczego cool malina wtrysk? |
|
Nie chce sie wygłupić ale z tego co sie orientuje to wtrysk od 2009 wszedł do GTS. Sam oglądałem GTS z 2007 i na gaźniku była ponoć. Jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić:)
|
|
Było GT na gaźniku, sam taki miałem. Rok 2005.
Moim zdaniem bardzo udana konstrukcja, stara udana technologia bez żadnych udziwnień wtryskowych, zamuleń ekologicznych, itp. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
mam GTS 250ie ABS z 2005. o ile się nie mylę to 'ie' mówi o elektronicznie sterowanym wtrysku |
|
z tego co ja się orientuję to głównie poza drobnymi szczegółami (tylna lampa, kanapa, wydech itd) to rozróżniamy te konstrukcje: gts- wtrysk, gt- gaźnik, według Hayensa tak samo.
|
|
Posty: 70
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika