Nieładnie jest się chwalić, ale piszę informacyjnie, że zimowy projekt jest już na ukończeniu…
Przede wszystkim podziękowania dla:
Szymona, za udostępnienie warsztatu, za wspólne rozwiązywanie problemów, za powstrzymywanie mnie od zbyt częstego używania młotka, za rozmowy po włosku, za zawsze zajebistą playlistę w magnetofonie
Adiego, za to, że zdecydowałeś się sprzedać speciala właśnie mi, za konsultacje techniczne
b00lwy, za konsultacje techniczne.
Jimmiemu za pożyczenie dremelka.
Mojemu bratu za nakręcanie mnie w kierunku tego projektu
Największe problemy jakie mnie spotkały to wywiercenie dziury w karterze na wylot podczas powiększania kanałów pod Polini 130 - na szczęście nie było problemów z zaspawaniem ubytku, oraz racingowy wał mazucchelli który bił korbowodem o karter, który trzeba było "poprawić" żeby wał pracował aksamitnie i nie haczył
Poniżej link z pierwszego odpalania, silnik jest już w budzie a jutro pewnie pierwsze jazdy.
Jeżeli ktoś by się zastanawiam nad tym kitem to służę pomocą na temat modyfikacji i specyfikacji części jakie trzeba nabyć.
Nie mogę się doczekać wiosny...
Vespa Special Polini 130 :)
Posty: 23
• Strona 1 z 1
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
|
Ladna muzyczka z silnika
Gratulacje, fajny projekt trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
|
2016
Posty: 1274
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38 Lokalizacja: Beuthen [I]: Vespa 50N 1989-90 [II]: PX80 1983-93 |
To na zlot specialem?
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
|
Kur.. ale to glosne!
Co tam masz zalozone? Simonini Down & Forward? Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Dokładnie tak Na wolnych obrotach nie jest taki głośny, ale na wyższych drze się w niebogłosy Pozdr! |
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Super pojazd chyba Cie mijalem na alejach w zeszlym tyg
Vespa - in tutto il mondo!
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Dzięki Jimmy! Całkiem możliwe, bo ostatnio jeżdżę przeważnie na specjalu. Pozdro! |
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Hello,
dzięki uprzejmości scooterkingz wczoraj udało się sprawdzić moc na hamowni. Na rolkach wyszło 10,9 HP także wynik bardzo zadowalający Był to mój pierwszy raz na hamowni, więc może coś więcej udało by się wykręcić, ale już trochę szkoda mi było tak katować... Pozdro! |
Szacun! Wykres dostałeś, czy był tylko do wglądu na monitorze?
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Dostałem wydruk na pamiątkę Jutro zeskanuję i wrzucę. Pozdro! |
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Pierwszą próbę zjebałem, niepotrzebnie dochodziłem do 4go biegu + trochę mi gaźnik zalewało.
Pozdro! Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
Podobno Finoccio rozwalił im całą hamownię i aparaturę pomiarową. wynik jak na EKG, pacjent żyje
Motocykliści noga z gazu!!!
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Ostatnio zmieniony 17 kwietnia 2016, 20:46 przez finoccio, łącznie zmieniany 1 raz
|
Najlepszy wybór do szybszego sf-a
|
|
Fajna. TSR?
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Gratulacje , konkretny sprzęt , a za sam kolor masz ode mnie dodatkowe 3 Hp
Pzdr ! Billy |
|
Gratulacje , konkretny sprzęt , a za sam kolor masz ode mnie dodatkowe 3 Hp
Pzdr ! Billy |
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
dokładnie, jak dla mnie fotki na stronie SC są średnio udane i nie odzwierciedlają jak ta kanapa wygląda na prawdę... Jakby ktoś szukał zdjęć na żywo, to tutaj jest temat (30 stron) o kanapach do small frame'ów https://www.germanscooterforum.de/topic ... l=sitzbank Pozdr! |
Witam!
W jakim sklepie kupiłeś kanape,szukam takiej i wszędzie jest niedostępna |
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Kupowałem w scooter-center.
Pozdr. |
Posty: 23
• Strona 1 z 1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika