gaźnik Mikuni - zamienniki

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (wszystko co związane jest z silnikiem)
Awatar użytkownika
Posty: 13
Rejestracja: 05 kwietnia 2015, 19:45
Lokalizacja: Warszawa, Grochów, Kamionek
[I]:
ET4 125 Not Leader
Post: 21 kwietnia 2015, 07:55
Cześć

Mam pytanie czy ktoś się orientuje czy są jakieś zamienniki lub czy poniższy gaźnik będzie pasował do mojego silnika.
Mam ET4 125 z 1999r. - jak się zdążyłem zorientować - silnik to not leader. Vespa stała dwa lata w piwnicy poprzedniego właściciela i membrana w gaźniku - jak to określił mechanik - zgniła. Generalnie wg niego całość jest do wymiany. Jest to gaźnik Mikuni i nowy ponoć kosztuje ca 300€. Na allegro znalazłem do leadera i nie wiem czy będzie pasował czy nie. ma ktoś rozeznanie czy będzie pasował lub gdzie można dostać właściwy taniej?

http://allegro.pl/gaznik-mikuni-bs-24-p ... 54398.html

Z góry dziękuję za info

Reklama

Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1409
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 21 kwietnia 2015, 19:27
Dawno temu, kiedy miałem jeszcze taką ETkę, miałem z nią ten sam problem. Szukałem po sieci i u mądrych ludzi, ale z tego co wiem takiego zamiennika nie ma. Nic nie dobierzesz Plug&Play.
Pierwsze rozwiązanie jakie stosowałem zanim go wymieniłem, to była podwójna membrana. Dobrałem od jakiegoś Kingwaya, czy czegoś takiego bardzo podobną membranę i wsadziłem dwie na raz. Dopóki ta dodatkowa nie wyślizgnęła się spod pokrywy, to silnik latał prawie jak nowy, potem trzeba było ją poprawić i latać dajel.
Drugie rozwiązanie jest nieco lepsze. Kup drugi gaźnik.

pzdr.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
Posty: 13
Rejestracja: 05 kwietnia 2015, 19:45
Lokalizacja: Warszawa, Grochów, Kamionek
[I]:
ET4 125 Not Leader
Post: 21 kwietnia 2015, 23:12
Konik pisze:Dawno temu, kiedy miałem jeszcze taką ETkę, miałem z nią ten sam problem. Szukałem po sieci i u mądrych ludzi, ale z tego co wiem takiego zamiennika nie ma. Nic nie dobierzesz Plug&Play.
Pierwsze rozwiązanie jakie stosowałem zanim go wymieniłem, to była podwójna membrana. Dobrałem od jakiegoś Kingwaya, czy czegoś takiego bardzo podobną membranę i wsadziłem dwie na raz. Dopóki ta dodatkowa nie wyślizgnęła się spod pokrywy, to silnik latał prawie jak nowy, potem trzeba było ją poprawić i latać dajel.
Drugie rozwiązanie jest nieco lepsze. Kup drugi gaźnik.

pzdr.


Dzięki za info. No właśnie wychodzi prawdopodobnie na to, że muszę kupić gaźnik, bo i dysze są zapyziałe i jakiś element od ssania też uszkodzony, więc lepiej cały gaźnik. Jeszcze nie wiem na 100% ale chyba ten od lidera jest identyczny. Dotrze część, to jeszcze potwierdzę.

Wróć do Automaty - silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika