Taki oto Bajaj zagościł w garażu Jak ktoś obserwuje OLX/Allegro to ten z Czerska. Bardzo miły sprzedawca więc udało się wynegocjować dobrą cenę.
Bajaj jak to Bajaj, reakcja na odkręcenie manetki dość ospała, ale ma to swój urok i na razie nie będę tego zmieniał
Najbliższe plany to wywalenie hinduskich plastikowych dodatków i zmiana koloru na granatowy.
Tutaj egzemplarz na którym chce się wzorować:
http://www.puntovespa.com/vespa-usata-r ... 1976&id=90
Czy ktoś zna kod tego lakieru?
Pozdro!
Jeszcze pioseneczka z tej okazji:
Bajaj
Posty: 44
• Strona 1 z 2 • 1, 2
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
|
HEHE u mnie w garażu też zagościł Bekolowy Bajaj i kilka fotek z postępu prac niestety lakiernik wyjechał do NL i prace utknęły w miejscu
a więc powodzenia w uvespianiu bajaja |
|
Pieknie chlopcy! Gratulacje. Skad ten nosek metalowy Ignac?
Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
recepturka z rally z SC i wbrew pozorom nie jest łatwo ją wpasować musi być dobry blacharz starej daty (metaloplastyka się kłania) z efektu jestem bardzo zadowolony
|
|
Elegancki!
Rozumiem, że cierpisz na nadmiar czerwonego ale szkoda by było marnować nowy lakier w idealnym stanie. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Haha, no to Ignac mamy ten sam projekt
Pamiętasz który krawat brałeś? Na SC są dwa: http://www.scooter-center.com/en/produc ... TEILE_BODY http://www.scooter-center.com/en/produc ... TEILE_BODY b00lwa, wiem że trochę szkoda, ale 3 pojazdy w tym samym kolorze to straszna nuda Poza tym lakier w niektórych miejscach wymaga odświeżenia. |
jeśli dobrze pamiętam to ten pierwszy
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Dzięki, widzę że czeka mnie to samo, zaspawanie dziur po krawacie i znaczku
Robisz coś z silnikiem albo przednim zawieszeniem? Pozdro! |
Silnik px200 już czeka, zawieszenie zostaje na razie seria , spawania trochę było najwięcej z dopasowaniem noska no i dziur hindusi nawiercili ogrom, długo szukałem kierownicy bo ceny kierownic rally lub sprint to masakra
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Ja zostawiam na razie serię, ewentualnie później przeszczep z LMLa z jakąś 177, najpewniej Poliniego
Przekładka silnika z PX-a jest możliwa bez żadnych przeróbek? Pozdro! |
Chyba nie będzie trzeba niczego przerabiać jedynie z instalacją trzeba się pobawić
a kierownice zostawiasz czy montujesz z vespy ? |
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Kierownica raczej zostaje, ma dość duże te przełączniki, ale co zrobić... Może uda się ją jakoś przerobić.
Nowa kierownica to wydatek ok 199 Euro z tego co pamiętam a za tyle to już wolę kupić kit albo wydech Pozdro! |
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Piękny nabytek, gratulację
Ja bym chyba zostawił czerwoną Zawieszenie przednie myślę,że fajnie jest po prostu odnowić, to co jest, bo to inny klimat niż krótki wahacz z pk/px. Poza tym, pomimo tego,że mocno nurkuje przy hamowaniu przodem to tak naprawdę bardzo dobrze się spisuje, zwłaszcza na kiepskich, dziurawych drogach. Zdecydowanie przyjemniej wybiera nierówności niż PX. Nieznośna lekkość butów
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
Hamara Bajaj!
Motocykliści noga z gazu!!!
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
A czy ktoś wie coś o tym amortyzatorze:
Piękny akcent swoją drogą |
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Może i ładny ale gówno daje. Wsadziłem coś podobnego do Sprinta oraz najtwardszą możliwą sprężynę, przy operacji naginania jej prawie ujebało mi palec i wszystko psu w dupę. Przednie zawieszenie w starych LF to porażka i nic nie da się z nim zrobić poza wymianą całej lagi na system PK. Piszę ku przestrodze abyście nie wydawali kasy na tego typu gówna bo nic to i tak nie da.
Pozdrawiam, JIM Vespa - in tutto il mondo!
|
Ignac dobra robota kupa pracy i starań !! brawo!
Finoccio Gratuluję zakupu sam sie czaiłem , ale narazie miejsce robie na skończenie projektu , bo się trochę ostatnio zagraciłem pozwodzenia Panowie i wytrwałości życzę! Billy |
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Finoccio fajny hindus.
Vespa - in tutto il mondo!
|
też się długo czaiłem na tego Bajaja. Najpierw jeszcze w lecie nie dogadałem się co do ceny a później wyjechałem. Powodzenia z projektem, fajny prawie-że-sprint z tego może być
pzdr! https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
Dla mnie bardzo liczą sie pomysly i innowacyjne projekty wiec uważam , ze ,,rally,, Ignacego
Jest w pewnym znaczeniu lepszy , a przede wszystkim pewnie jedyny na świecie co czyni go wyjątkowym , A właściciela jeszcze szczęśliwszym i spełnionym mam nadzieję posiadaczem Pzdr! Billy |
|
Dzięki Billy za słowa uznania jednak do końca mojego projektu jeszcze trochę pracy zostało
mam nadzieje że w przyszłym roku, jak wszystko pójdzie po mojej myśli, każdy będzie mógł ocenić moją pracę na śląskim zlocie |
|
... ja też szponce mój projekt aby wylecieć nim na przyszły sezon w takim razie życze każdej możliwej wolnej chwili spedzonej na dłubaniu i mam nadzieję widzimy się na jakimś wiosennym szosowaniu !!!
AVE 2T ! Billy |
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
Bajaja to niezłe jaja gratulacje zakupu mnie wnerwiał że tak powiem kokpit hinduski:) w domu jeszcze cały zestaw ubiór hinduski i czapka maharaji z dzwoneczkami czeka, może kiedyś jeszcze coś takiego zanabędę
Motocykliści noga z gazu!!!
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Widzę Vespa z Jan, że brakuje Ci hindusa w garażu… Jimmy, dzięki za info odnośnie amortyzatora, jak widać niemiecka propaganda wiecznie żywa…
Cały czas nie mogę się zdecydować na lakier, teraz podoba mi się Max Meyer Blu Pavone 220… |
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Kolor fajny. Mnie się bardzo też podoba pomarańcz w jakiej Rally robili
Vespa - in tutto il mondo!
|
Posty: 44
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika