Pali się lampka oleju, akumulator

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (wszystko co związane jest z silnikiem)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 34
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:19
Lokalizacja: Łódź
[I]:
LX50 2T
Post: 17 kwietnia 2013, 21:28
Witam,
Jestem już drugi dzień na mojej vespuni. Jest mały problem, gdyż świeci się lampka oleju. Był olej na pewno w zbiorniku. Nawet dolałem ale nie pomogło :P Co muszę sprawdzić?:>

Jeszcze jeden problem z akumulatorem. Przejechałem z 10km ale się nic chyba nie naładowało bo lampki od kierunkowskazów ledwo zipią :( i nie da się odpalić z startera. Odpalam z kopniaka tylko. Czy to znak, że muszę kupić nowy akumulator?:>
Sorry za błędy stylistyczne. NIGDY nie byłem dobry z j.polskiego.
Obrazek

Reklama

Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 722
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 18 kwietnia 2013, 07:34
Jak nie masz akumulatora to lampka się pali - wymień aku albo naładuj to lampka zgaśnie !
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 34
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:19
Lokalizacja: Łódź
[I]:
LX50 2T
Post: 20 kwietnia 2013, 12:10
Dzięki za odp., w pon. jak będzie ładna pogoda to jadę po nowy aku.
Sorry za błędy stylistyczne. NIGDY nie byłem dobry z j.polskiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 34
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:19
Lokalizacja: Łódź
[I]:
LX50 2T
Post: 06 maja 2013, 15:26
Witam,
Ostatnio czytałem o tych akumulatorach do LX50 ale nie mogę konkretnego znaleźć. W niektórych katalogach jest, że 12V 4Ah a w niektórych 12V 9Ah. Wyczytałem, że do 2009 były 4Ah a od 2009 były już 9Ah.

Dzisiaj nawet pojeździłem po mieście po sklepach. Z tego co widziałem to YB9-B 9Ah były za wysokie. 7Ah na długość chyba nie pasowały.

Jak kupię 4Ah to będzie dobrze? Nie będzie przeładowany ?

Proszę o pomoc
Sorry za błędy stylistyczne. NIGDY nie byłem dobry z j.polskiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 722
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 06 maja 2013, 15:57
Ja mam w 50-tce 4Ah - i z tego co wiem to we wszystkich 50tkach są takie.
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 239
Rejestracja: 13 stycznia 2009, 10:38
Lokalizacja: Łódź
[I]:
ET2 50
[II]:
P80X 1981-83
Post: 08 maja 2013, 11:17
Do ET2 50 2T pasuje YB4L-B 4Ah np. Yuasa, Varta.
Przypuszczam, że LX 50 2T ma taki sam.

Pozdrawiam
Vespa ... bo lubię :)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 34
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:19
Lokalizacja: Łódź
[I]:
LX50 2T
Post: 08 maja 2013, 23:19
Wziałem dzisiaj 9AH :D yuasa
Sorry za błędy stylistyczne. NIGDY nie byłem dobry z j.polskiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Posty: 1
Rejestracja: 25 stycznia 2016, 12:17
Post: 26 stycznia 2016, 12:00
Jeśli masz zapełniony olej w zbiorniczku, a zapala Ci się lampka, to problem jest z akumulatorem. Tym bardziej tak jak mówisz, po 10-cio minutowej jeździe nie zapalają Ci się kierunkowskazy - to jest ewidentnie wina akumulatora. Zainwestuj w nowy, dobry akumulator i problem z pewnością zniknie.
Recyklus - druk kopert ekologicznych
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 59
Rejestracja: 13 września 2014, 20:59
Lokalizacja: Łowicz
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 27 stycznia 2016, 21:16
Miałem podobna sytuacje w LX 50, wymiana akumulatora rozwiązała problem
Vespę kocha się sercem nie portfelem
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1695
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 stycznia 2016, 22:10
Koledzy....
Odpowiadacie Wietnamowi na pytania z ... maja 2013!!!
:D
Czyżby jakaś trawa się paliła
;)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 59
Rejestracja: 13 września 2014, 20:59
Lokalizacja: Łowicz
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 28 stycznia 2016, 15:17
dokładnie ale obciach, no cóż chciał chłop pomocny być a wyszło jak zawsze
Vespę kocha się sercem nie portfelem
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1695
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 28 stycznia 2016, 17:20
Dobrze bo chcieliśmy mu pomoc,
Tylko że po dwóch latach...
:)
Przynajmniej jest wesoło u nas
;)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Automaty - silnik

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika