Vespa 50 Special '81, ofiara wiejskiego oprawcy. Aktualnie leczona zmywaczem powłok lakierniczych i acetonem. Kolor zidentyfikowany jako Azzurro metallizzato P 5/2.
You're sooo Special...
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Fajna, ja bym lakier chyba zostawił, tylko zalakierował bezbarwnym
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Hehe Co planujesz wsadzić do środka? Pozdr! |
dobra sztuka!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów |
|
Dobra baza do roboty. A ori kolor taki jak mój special
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Liczę na to, że skuter posłuży do nauki jazdy dla moje żony, DR75 powinien na początek wystarczyć. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
gratuluje i życzę szybkiej reanimacji !
Billy |
|
Powoli do przodu:
-przedział silnika odrdzewiony i zabezpieczony, na resztę karoserii z braku czasu i chęci poleci Owatrol -ranty podłogi wyprostowane przy użyciu specjalistycznych narzędzi -kranik wykręcony magicznym kluczem - bak wymaga lekkiego przeczyszczenia -porty w cylindrze lekko otwarte -tłok spasowany z cylindrem -boost port w tłoku spasowany z cylindrem -cylinder spasowany z karterem FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Pieknie to robisz Boolwa. Mam nadzieje ze zona docenia jak bardzo ja kochasz
Jest manual, jest automatyczny usmiech
|
|
Cieszę się z Twojego pomysłu,będę kibicował ,trzymam kciuki.Taką postawę popieram.Życzę mało spadających kluczy i wielu miłych chwil przy składaniu.Złożony Special "Bezcenny ":)
|
|
Póki co entuzjazm jest średni ale liczę, że wzrośnie jak skończę. Planowany setup: -DR75F1 podniesiony + porting -wydech Proma Cannon -gaźnik PHBG20 na króćcu SHB19 -wał Mazzu Racing mały stożek -przełożenie 3,72 + skrzynia standard 4 biegi -zapłon elektroniczny + instalacja 12V -magneto z elestarta PKs FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Buda prawie poskładana:
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Już raczkuje
Posty: 105
Rejestracja: 16 lutego 2013, 20:30 Lokalizacja: WLKP [I]: PK50XL 1987-93 |
Widzę ,że pozbyłeś się warstwy lakieru , rozumiem ,że zostawiasz lakier taki jaki jest? Na ile ją wyceniasz,po poskładaniu ? +-
|
Zmyłem tylko czarny lakier który nałożył poprzedni właściciel. Ten niebieski to lakier oryginalny, w takim stanie w jakim się zachował zakonserwowany inhibitorem rdzy.
Nie wiem ile jest warty, dla mnie jest bezcenny FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17 Lokalizacja: Wrocław [I]: PX125 2011 |
Ale zgrabne są te 50tki
|
Pięknie, kawał dobrej roboty. Bardzo mi się podoba!
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
Wał "Racing" Mazzuchelli przed i po obróbce. Faza ssania wydłużona z 110°>50°=160° do 128°->58°=186°.
Przed: Po: Próba wyważenia. Przed: Po pierwszym cięciu (z prawej wał PK80): Po otwarciu okna w przeciwwadze (z prawej wał PK80): Wał wrócił do swojego początkowego położenia. FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Kartery poskładane:
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Podkładka pod cylinder z blachy alu 2mm:
Z dwoma uszczelkami z Gambitu 2,57mm Spasowanie z cylindrem: Po podniesieniu cylindra transfery całkiem odkryte: Kompresja spadła drastycznie: Trzeba ją odzyskać: Pomiar cyną - jest git : FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
Ja jestem cały czas pod wrażeniem o_O
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
kurde magia
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
B00lwa, uwielbiam Twoje projekty Jak to będzie jeździło? Czy to jest jakiś specjalny DR75? Mi się ostał po Adim DR75 i zastanawiam się co z nim zrobić, ale na pierwszy rzut oka nie wygląda tak jak Twój.
Elo. |
Sam nie wiem jak będzie jeździło. Podejrzewam, że słabo z dołu ale na wysokich obrotach w miare: moc = moment x obroty Na pewno pojedzie wolniej niż 130cc P&P ale przynajmniej jest zabawa
DR75 występuje w 4 wersjach: -standardowy 3 porty -standardowy 6 portów (grzebyk jak w 102 i 133) -F1 ze zwykłym oknem wydechowym -F1 z dodatkowymi kanałami wydechowymi W razie gdybyś chciał się pobawić tu masz opis sprawdzonego setupu z GSF: https://wiki.germanscooterforum.de/index.php/DR_75 FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
To mój jest chyba 3 portowy... Może kiedyś trafi się jakaś 50 to się wsadzi
Jak dajesz podkładkę pod cylinder to wyżej się kręci a jak pod głowę to ma lepszy dół? Dlaczego tak jest? Podziwiam Twoją odwagę w działaniu, mi starczyło tylko na powiększenie kanałów. Pozwodzenia! |
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika