Regeneracja - montaż/demontaż

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 07 lipca 2012, 10:41
tak jak ci pisałem jestem w najbliższym czasie w d* z wolnym czasem w weekendy :(:(:(
chyba, że przywieziesz zostawisz a w miarę możliwości czasowych ogarnę temat w ciągu tyg wieczorami
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 199
Rejestracja: 27 czerwca 2010, 11:45
Lokalizacja: Warszawa / Bielany
[I]:
Vespa 90 Super Sprint 1965-71
Post: 08 lipca 2012, 01:45
Taka opcja mi się podoba!
Pisze smsa dziś rano o rozsądnej godzinie - nie powodującej pobudki - i wtedy podstawiam sprzęt!

Spadłeś z nieba Prezesie! :)

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
[I]:
PX125E 1981-84
[II]:
Vespa 150 1958-60
Post: 08 marca 2017, 18:44
Zdemontowałem vespe do samej ramy,została mi elektryka razem z cięgnami...
Zastanawiam się nad tym jak powyciągam cięgna razem z pancerzami"sprzęgło,hamulec itp..
czy nie będę miał problemu aby przeciągnąć je z powrotem ? kiedy będę ją już kompletować ją do całości ?
Obawiam się że będę mógł mieć problem aby wsunąć je z powrotem na pierwotne miejsce w którym powinny się one znajdować..
macie na to jakiś sposób ?:idea:
chodzi o PX125E 84
tez i dla tego zwracam się do was zaprawieni vespowicze 8)
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 472
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
Vespa 125 1959-61
[IV]:
Vespa 125 Primavera 1967-83
Post: 08 marca 2017, 20:11
w PX-e nie ma problemu z wprowadzeniem linkek do ramy / zrób sobie tylko dokumentację foto wszystkiego co byś nie musiał potem się zastanawiać z której strony co się wkłada.
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
douglas 152l2 (VNA1T) 1960
primavera 125 1980

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
[I]:
PX125E 1981-84
[II]:
Vespa 150 1958-60
Post: 08 marca 2017, 20:35
Czy po odkręceniu hamulca nożnego powinienem takie linki zobaczyć,dzięki temu otworowi ułatwi to sprawę ?
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 472
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
Vespa 125 1959-61
[IV]:
Vespa 125 Primavera 1967-83
Post: 08 marca 2017, 20:37
i tam i pod bakiem - zasadniczo nie ma z nimi problemu. to nie vespa z lat 50' nie ma "prowadnic" do pancerzy
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
douglas 152l2 (VNA1T) 1960
primavera 125 1980

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
[I]:
PX125E 1981-84
[II]:
Vespa 150 1958-60
Post: 08 marca 2017, 20:42
mając rozkręconą główkę,ciągnąc za linkę razem z pancerzem od sprzęgła był dość spory opór,gdybym miałbym włożyć ją cała z powrotem mógłby być problem...
więc zapytam

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
[I]:
PX125E 1981-84
[II]:
Vespa 150 1958-60
Post: 18 marca 2017, 20:55
https://www.youtube.com/watch?v=k2iigJwkhGU&t=9s

macie jakiś alternatywny sposób na zaciśnięcie ramki ?
Poprzednia

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron