Vespa World Days 2017
Posty: 112
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 150GS 1957 [II]: Vespa 150 1957-58 [III]: ET2 50 [IV]: |
W grupie raźniej, ale duża grupa jedzie 3 razy dłużej
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition |
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
utworzenie grup w zależności od pojemności miało by sens
|
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 150GS 1957 [II]: Vespa 150 1957-58 [III]: ET2 50 [IV]: |
Tak to zazwyczaj jest.
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition |
Stenton jest przewidziany inne miejsce na campery wszystkie informacje są dostępne na stronie : vespaworlddays2017.com " Can caravans and mobile homes use the camping? No, this is not possible. The “Schützenplatz”, a car park next to “Hafenstrasse”, will be available for such vehicles. " |
|
31 osób zgłoszonych .
|
|
sk.
|
|
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 150GS 1957 [II]: Vespa 150 1957-58 [III]: ET2 50 [IV]: |
No to niektórym może trochę pokrzyżować plany
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition |
ano.. choć Polak potrafi )
sk.
|
|
Fogiel, z innej beczki, co zrobiłeś że masz winientkę 2017 ????
sk.
|
|
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 150GS 1957 [II]: Vespa 150 1957-58 [III]: ET2 50 [IV]: |
Kupiłem ją
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition |
Ooo .. dawno tu nie zaglądałem i nie wiedziałem że planowany jest wyjazd na VWD.
Można jeszcze się dołączyć do listy? |
|
Wracam do tematu i mam złe wieści dla posiadaczy tylko prawka kat. B.
Sprawdziłem u źródła tzn. wysłałem swoja znajomą „na” komisariat w Niemczech, podaje zwięźle czyli w punktach. 1. Nie aresztowali !! 2. Kazali przejść do działu ruchu !! i tam usłyszała wyrok: Wprawdzie wiedzą, że w Polsce Na B jeździ się do 125cc to jednak w Niemczech obowiązuje prawo zezwalające na poruszanie się, w ramach kat. „B”, do 50 cc ( inne wehikuły pomijam choć dla wielbicieli jazdy traktorami i jeszcze tam czymś są dobre wieści) i cudzoziemcy bez względu na formułę w ramach jakiej występują gościnnie na terenie Niemiec, muszą się do niego zastosować !!. Dla pewności okazała swoje prawko „B” a Niemiec jak Niemiec swoje…. 3. Hmmm pozostaje nam Samosierra !! )))) Ja jadę choć mam B bo Polak potrafi… na wszelki wypadek zabieram cebulę ) sk.
|
|
No i jak wiadomo już coś? co z tymi biletami i kiedy wpłata?
|
|
A potem będzie "ratunku Niemiec mnie bije, Niemiec..."
Tak słaba sprawa z tym wymogiem prawka A na coś co ma więcej niż 50 cm3. wysłane z Nokii 6210. Benek
|
|
No właśnie kurka wodna nic nie wiadomo... Gadałem z Sebą trzy dni temu i żadnych nowych informacji od Niemców nie miał.
Robi się trochę późno ale nie mamy na to wpływu. Trza się szykować i tyle. A prawko kat. A można zrobić bardzo szybko jak się ma już inną kategorię bo nie trzeba robić teorii. Wystarczy że nauczy się we własnym zakresie i podejdzie do egzaminu państwowego. A czego się człowiek na praktyce nauczy to tylko na plus. ☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
Dzidek, mając już B czy C, na odrębną kategorii (inna literka) trzeba zdawać teorię. Ale to najmniejszy problem zdać , gorzej się tego wuczyć, ale do ogarnięcia. Każdy z nas jeździ na co dzień autem czy skuterem i ogarnia znaki, a nasza praktyka baaaardzo pomaga na teorii.
Jedyne odstępstwa to posiadanie wcześniej ograniczonej kategorii czyli mając już A1 czy A2 nie musisz zdawać teorii na A, tak samo mając B nie musiałem zdawać teorii robię BE czy C1 na C. Każda inna "literka" wymaga teorii. Ale akurat posiadając A1 czy A2 mamy i tak problem z głowy bo możemy poruszać się za granicą, jest to normalna kategoria tylko ograniczona mocą czy pojemnością. Także robić A i tak się to przyda, jak umiejętności które nabędziemy w trakcie kursu. Albo A1/A2 gdy ktoś nie spełnia warunków wiekowych. wysłane z Nokii 6210. Benek
|
|
No przecież piszę, że trzeba podejść do egzaminu państwowego z teorii i go zdać oczywiście
Nie trzeba chodzić na zajęcia teoretyczne i tracić czasu na dojazdy do szkoły i powtarzanie co oznacza biały prostokąt na czerwonym blacie wystarczy, że kupisz sobie aktualną książkę z przepisami i egzaminem i się nauczysz w domu, we własnym zakresie. Elo! ☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
Sugerowało to, iż nie ma egzaminu z teorii czyli egazminu teoretycznego
Tak, teorie czyli nauke przepisów na kursie można sobie odpuścić, choć dla starych wyjadaczy może być pomocna bo uczą się praktycznie od nowa. Najlepiej uczyć się teorii na ichnim portalu, są te same pytania co na egzaminie. Część szkół rozdaje CD z pytaniami, a w zasadzie z systemem egzaminacyjnym. Wystarczy rozwiązać je 2500 razy i egazmin teoretyczny od 1. Strzału bo jakże by inaczej. wysłane z Nokii 6210. Benek
|
|
To teraz i ja się mocno zastanawiam nad tym wyjazdem po namowach Fogla Seba da się jeszcze zapisać ?? ja mam Vespe PX 50ccm
|
|
Myślę ze tak , jestem w trakcie użerania się z nimi bo trochę lista się zmniejszyła .
|
|
A jak sprawa wygląda w ogóle? Będziem coś płacić? Bo czasu już nie wiele zostało
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
Właśnie, jak wygląda sprawa wyjazdu klubowego? Jakieś konkretne info kiedy się można spodziewać? Ja jadę na 100%. trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 150GS 1957 [II]: Vespa 150 1957-58 [III]: ET2 50 [IV]: |
Przecież nie jedziemy - DO NIEMCÓW?!?!?!??!! no to chyba nie wypada. Co by Jarek powiedział, gdybyśmy pojechali.
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition |
Osoby które nie jadą proszę o wpis że rezygnują
info potrzebuję do 07/05/2017 1-FOGIEL ADAM 2-FOWLER CLINT 3-GLOWACKI PAWEL 4-KRASNY-KRASINSKI MATEUSZ 5-KROL KRZYSZTOF 6-KROL ROMANA 7-KRZESNIAK SLAWOMIR 8-KULCZYCKA AGATA 9-KUZNANSKA EWELINA 10-KWIATON BARTOSZ 11-LUBIENIECKI TOMASZ 12-MAZURKIEWICZ PIOTR 13-OBIN GERARD 14-OSINSKI MAREK 15-POPIOLEK MAREK 16-SEBASTIEN LEMAUVIEL 17-SKOCZEWSKI PIOTR 18-SROKA RADOSLAW 19-STANISLAWISZYN LESZEK 20-SZAFRAN JACEK 21-SZCZEPANIK JOANNA 22-SZCZEPANIK TOMEK 23-WITCZAK FILIP 24-ZAPALSKI ALEKSANDER 25-ZEBROWSKA-JANICKA MALGORZATA 26-ZELICHOWSKA MARZENA 27-ZELICHOWSKI MACIEJ 28-KAMINSKA JANINA 29-KAMINSKI ADAM 30-KULESZA IGOR 31-KULESZA PIOTR Clint , Małgosia , Sławek ??? |
|
No dobra, teraz już oficjalnie możemy napisać że Agata i ja nie jedziemy do Niemiec.
Tak wyszło. Natomiast z tej okazji wybieramy się na Prago Vespa do Czech. ☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
|
|
Posty: 112
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika