Vespa World Days 2017

Czyli wszystkie informacje o imprezach Vespowych w kraju jak i zagranicą
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 14 lutego 2017, 14:13
W grupie raźniej, ale duża grupa jedzie 3 razy dłużej
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
[I]:
PX125E 1981-84
[II]:
Vespa 150 1958-60
Post: 14 lutego 2017, 14:30
utworzenie grup w zależności od pojemności miało by sens
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 14 lutego 2017, 14:35
Tak to zazwyczaj jest.
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 28 sierpnia 2012, 12:46
Lokalizacja: warszawa
[I]:
LX50 2T
Post: 17 lutego 2017, 12:14
stenton pisze:
francuz pisze:
Witaj, można udział w imprezie kosztuje 55 euro .

Jeżeli sam sobie załatwisz nocleg , to nie ma problemu

- zapisy na noclegi przypisane do Vespa world Days 2017 są możliwe wyłącznie za pośrednictwem Vespa Clubów


Witaj, mam zamiar pojechać do Celle camperem z jakąś Vespą na pokładzie. Czy na teren zlotu możliwy będzie wjazd camperem?



Stenton jest przewidziany inne miejsce na campery wszystkie informacje są dostępne na stronie :

vespaworlddays2017.com

" Can caravans and mobile homes use the camping?

No, this is not possible. The “Schützenplatz”, a car park next to “Hafenstrasse”, will be available for such vehicles. "
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 28 sierpnia 2012, 12:46
Lokalizacja: warszawa
[I]:
LX50 2T
Post: 17 lutego 2017, 12:16
31 osób zgłoszonych .
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 37
Rejestracja: 03 października 2016, 16:30
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 150 2T
[III]:
LX50 2T
[IV]:
ET4 125/150 Leader
Post: 20 lutego 2017, 17:18
ups... http://www.motocykle125.pl/blog/prawo/m ... gdzie-nie/
:(
sk.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 20 lutego 2017, 17:24
No to niektórym może trochę pokrzyżować plany
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 37
Rejestracja: 03 października 2016, 16:30
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 150 2T
[III]:
LX50 2T
[IV]:
ET4 125/150 Leader
Post: 20 lutego 2017, 17:27
ano.. choć Polak potrafi :))
sk.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 37
Rejestracja: 03 października 2016, 16:30
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 150 2T
[III]:
LX50 2T
[IV]:
ET4 125/150 Leader
Post: 20 lutego 2017, 17:32
Fogiel, z innej beczki, co zrobiłeś że masz winientkę 2017 ????
sk.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 20 lutego 2017, 17:36
Kupiłem ją
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition
Awatar użytkownika
Już wstaje
Już wstaje
Posty: 150
Rejestracja: 14 kwietnia 2012, 18:37
Lokalizacja: Kraków
[I]:
PX125 2011
Post: 26 lutego 2017, 21:50
Ooo .. dawno tu nie zaglądałem i nie wiedziałem że planowany jest wyjazd na VWD.

Można jeszcze się dołączyć do listy?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 37
Rejestracja: 03 października 2016, 16:30
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 150 2T
[III]:
LX50 2T
[IV]:
ET4 125/150 Leader
Post: 05 marca 2017, 19:14
Wracam do tematu i mam złe wieści dla posiadaczy tylko prawka kat. B.
Sprawdziłem u źródła tzn. wysłałem swoja znajomą „na” komisariat w Niemczech, podaje zwięźle czyli w punktach.
1. Nie aresztowali !!
2. Kazali przejść do działu ruchu !! i tam usłyszała wyrok: Wprawdzie wiedzą, że w Polsce Na B jeździ się do 125cc to jednak w Niemczech obowiązuje prawo zezwalające na poruszanie się, w ramach kat. „B”, do 50 cc ( inne wehikuły pomijam choć dla wielbicieli jazdy traktorami i jeszcze tam czymś są dobre wieści) i cudzoziemcy bez względu na formułę w ramach jakiej występują gościnnie na terenie Niemiec, muszą się do niego zastosować !!. Dla pewności okazała swoje prawko „B” a Niemiec jak Niemiec swoje….
3. Hmmm pozostaje nam Samosierra !! )))) Ja jadę choć mam B bo Polak potrafi… na wszelki wypadek zabieram cebulę )
sk.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 548
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 19:47
Lokalizacja: Ruda Śląska
[I]:
Wiatka WP 150
[II]:
Vespa 50 Special 1972-75
[III]:
Vespa 200 Rally 1972-79
[IV]:
PK50S AUTOMATICA 1984
Post: 27 marca 2017, 07:03
No i jak wiadomo już coś? co z tymi biletami i kiedy wpłata?
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 27 marca 2017, 13:14
A potem będzie "ratunku Niemiec mnie bije, Niemiec..."

Tak słaba sprawa z tym wymogiem prawka A na coś co ma więcej niż 50 cm3.

wysłane z Nokii 6210.
Benek
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1158
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 11:54
Lokalizacja: Warszawa Ursus
[I]:
PX80 1983-93
[II]:
P125X 1978-81
Post: 27 marca 2017, 21:23
No właśnie kurka wodna nic nie wiadomo... Gadałem z Sebą trzy dni temu i żadnych nowych informacji od Niemców nie miał.
Robi się trochę późno ale nie mamy na to wpływu. Trza się szykować i tyle.
A prawko kat. A można zrobić bardzo szybko jak się ma już inną kategorię bo nie trzeba robić teorii. Wystarczy że nauczy się we własnym zakresie i podejdzie do egzaminu państwowego. A czego się człowiek na praktyce nauczy to tylko na plus.
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 28 marca 2017, 05:57
Dzidek, mając już B czy C, na odrębną kategorii (inna literka) trzeba zdawać teorię. Ale to najmniejszy problem zdać , gorzej się tego wuczyć, ale do ogarnięcia. Każdy z nas jeździ na co dzień autem czy skuterem i ogarnia znaki, a nasza praktyka baaaardzo pomaga na teorii.

Jedyne odstępstwa to posiadanie wcześniej ograniczonej kategorii czyli mając już A1 czy A2 nie musisz zdawać teorii na A, tak samo mając B nie musiałem zdawać teorii robię BE czy C1 na C. Każda inna "literka" wymaga teorii. Ale akurat posiadając A1 czy A2 mamy i tak problem z głowy bo możemy poruszać się za granicą, jest to normalna kategoria tylko ograniczona mocą czy pojemnością.

Także robić A i tak się to przyda, jak umiejętności które nabędziemy w trakcie kursu. Albo A1/A2 gdy ktoś nie spełnia warunków wiekowych.



wysłane z Nokii 6210.
Benek
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1158
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 11:54
Lokalizacja: Warszawa Ursus
[I]:
PX80 1983-93
[II]:
P125X 1978-81
Post: 28 marca 2017, 06:28
No przecież piszę, że trzeba podejść do egzaminu państwowego z teorii :) i go zdać oczywiście ;)
Nie trzeba chodzić na zajęcia teoretyczne i tracić czasu na dojazdy do szkoły i powtarzanie co oznacza biały prostokąt na czerwonym blacie ;) wystarczy, że kupisz sobie aktualną książkę z przepisami i egzaminem i się nauczysz w domu, we własnym zakresie.
Elo!
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 140
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 28 marca 2017, 06:54
Sugerowało to, iż nie ma egzaminu z teorii czyli egazminu teoretycznego :) :P

Tak, teorie czyli nauke przepisów na kursie można sobie odpuścić, choć dla starych wyjadaczy może być pomocna bo uczą się praktycznie od nowa.

Najlepiej uczyć się teorii na ichnim portalu, są te same pytania co na egzaminie. Część szkół rozdaje CD z pytaniami, a w zasadzie z systemem egzaminacyjnym. Wystarczy rozwiązać je 2500 razy :) i egazmin teoretyczny od 1. Strzału bo jakże by inaczej.

wysłane z Nokii 6210.
Benek

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 75
Rejestracja: 08 czerwca 2015, 14:26
Lokalizacja: Warszawa/Ożarów Mazowiecki
[I]:
PX80 1983-93
[II]:
PX80 1983-93
Post: 20 kwietnia 2017, 16:46
To teraz i ja się mocno zastanawiam nad tym wyjazdem po namowach Fogla :-) Seba da się jeszcze zapisać ?? ja mam Vespe PX 50ccm :-)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 28 sierpnia 2012, 12:46
Lokalizacja: warszawa
[I]:
LX50 2T
Post: 22 kwietnia 2017, 11:39
Myślę ze tak , jestem w trakcie użerania się z nimi bo trochę lista się zmniejszyła .
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1158
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 11:54
Lokalizacja: Warszawa Ursus
[I]:
PX80 1983-93
[II]:
P125X 1978-81
Post: 23 kwietnia 2017, 10:24
A jak sprawa wygląda w ogóle? Będziem coś płacić? Bo czasu już nie wiele zostało ;)
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 795
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
Vespa 90 1963-81
[III]:
S125 4T
[IV]:
GTV125 4T 2007
Post: 24 kwietnia 2017, 05:34
SuperDzidek pisze:A jak sprawa wygląda w ogóle? Będziem coś płacić? Bo czasu już nie wiele zostało ;)

Właśnie, jak wygląda sprawa wyjazdu klubowego?
Jakieś konkretne info kiedy się można spodziewać?
Ja jadę na 100%.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72
3. Vespa GTV '06
4. Vespa 90 '64
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 24 kwietnia 2017, 12:14
Przecież nie jedziemy - DO NIEMCÓW?!?!?!??!! no to chyba nie wypada. Co by Jarek powiedział, gdybyśmy pojechali.
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 28 sierpnia 2012, 12:46
Lokalizacja: warszawa
[I]:
LX50 2T
Post: 04 maja 2017, 13:42
Osoby które nie jadą proszę o wpis że rezygnują

info potrzebuję do 07/05/2017

1-FOGIEL ADAM
2-FOWLER CLINT
3-GLOWACKI PAWEL
4-KRASNY-KRASINSKI MATEUSZ
5-KROL KRZYSZTOF
6-KROL ROMANA
7-KRZESNIAK SLAWOMIR
8-KULCZYCKA AGATA
9-KUZNANSKA EWELINA
10-KWIATON BARTOSZ
11-LUBIENIECKI TOMASZ
12-MAZURKIEWICZ PIOTR
13-OBIN GERARD
14-OSINSKI MAREK
15-POPIOLEK MAREK
16-SEBASTIEN LEMAUVIEL
17-SKOCZEWSKI PIOTR
18-SROKA RADOSLAW
19-STANISLAWISZYN LESZEK
20-SZAFRAN JACEK
21-SZCZEPANIK JOANNA
22-SZCZEPANIK TOMEK
23-WITCZAK FILIP
24-ZAPALSKI ALEKSANDER
25-ZEBROWSKA-JANICKA MALGORZATA
26-ZELICHOWSKA MARZENA
27-ZELICHOWSKI MACIEJ
28-KAMINSKA JANINA
29-KAMINSKI ADAM
30-KULESZA IGOR
31-KULESZA PIOTR

Clint , Małgosia , Sławek ???
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1158
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 11:54
Lokalizacja: Warszawa Ursus
[I]:
PX80 1983-93
[II]:
P125X 1978-81
Post: 07 maja 2017, 16:42
No dobra, teraz już oficjalnie możemy napisać że Agata i ja nie jedziemy do Niemiec.
Tak wyszło. Natomiast z tej okazji wybieramy się na Prago Vespa do Czech.
☆ ★ CHULIGAN PX 177 CORSA ★ ☆
PoprzedniaNastępna

Wróć do Zloty Vespowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron