Mój zestaw włoskiej współczesnej motoryzacji

"Sex, Drugs & Rock & Roll" - czyli wszystko o czym chcielibyście napisać/przeczytać ale nie Vespie
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 20 czerwca 2017, 14:34
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Reklama

Awatar użytkownika
Posty: 17
Rejestracja: 07 czerwca 2013, 23:02

[I]:
Cosa 2 200
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 22 czerwca 2017, 21:39
Ładny komplet 8)
500X benzynka czy śmierdziel? :lol:
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 23 czerwca 2017, 06:34
Benzyna jak zawsze u mnie
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 9
Rejestracja: 15 lutego 2017, 16:20
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
GTS125 4T ie Super
Post: 23 czerwca 2017, 21:19
a co to za kask?
+ osłonka na plastik nad aku?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 24 czerwca 2017, 22:50
Kask Vespa Granturismo
Nad aku jest bagażnik
Przydaje się jak wiozę coś cięższego i nie chciałbym znowu wyrwać haczyka na bagaż
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1014
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 29 czerwca 2017, 17:53
A to mój :) Tylko jeden jeszcze nieuzbrojony...

Obrazek
Vespa Garage Ursynów

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 15 lipca 2015, 22:41
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PK50XL 1987-93
[III]:
LX125/150
Post: 29 czerwca 2017, 18:42
Swietne!:) oba:) jak poskladasz pomarancze, to nie zapomnij sie pochwalic:)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 01 lipca 2017, 16:50
Super sprzęty
Nie ma jak rowery made in Italy
:)
Mówię ja, fan Dahona
:D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1014
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 05 lipca 2017, 19:00
tomekmajesty pisze:Super sprzęty
Nie ma jak rowery made in Italy
:)
Mówię ja, fan Dahona
:D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Nie jestem pewny czy made in Italy, niestety tak jest w dzisiejszym świecie, że większość produkcji jest w Azji. Ramy rowerowe są spawane głownie na Tajwanie... Co przy ramie za 3k jest delikatnym niesmakiem, ale cóż :)

Ostatniego zdania nie komentuje, chociaż składaki są podobno najlepsze na miasto. Moim zdaniem na miasto najlepsze jest ostre koło, ale kto co lubi :)

Pozdro!
Vespa Garage Ursynów

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 15 lipca 2015, 22:41
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PK50XL 1987-93
[III]:
LX125/150
Post: 06 lipca 2017, 12:34
bianchi tez bedzie ostre?:)

Ja sam wymieklem i z moich ram wyszly singlespeedy ;)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 06 lipca 2017, 16:32
Eeee tam na miasto...
Z małżonką na Dahonach robimy prawie co sobota 30-70 km wycieczki
Fakt przy moich oponach Marathon Racer lepiej z szosy lub ubitej gruntowej nie zjeżdżać ..
Ale spoko jest
Prędkość maksymalną osiągnąłem 49 km/godz oczywiście ... z górki
;)
Mam jeszcze trzeciego na kołach 16 i tym właśnie jeżdżę po mieście, szybko sprawy załatwić
Jutro będę po Warszawie latał
Galeria Koszyki, Pole Mokotowskie itd
:D
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1014
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 16 lipca 2017, 21:05
gaweron pisze:bianchi tez bedzie ostre?:)

Ja sam wymieklem i z moich ram wyszly singlespeedy ;)


Zdecydowałem się na singla, bo nie tylko ja będę na nim jeździł a poza tym korba jest dość długa... :D

Obrazek

Pozdro!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 37
Rejestracja: 06 września 2015, 15:22
Lokalizacja: Mielec
[I]:
Granturismo 200L (GT) M312M
Post: 16 lipca 2017, 21:26
Congtacts for motorbikes but not for the bicycles.
GT/GTS - 200 (DRAGON RED)
ET4-125 leader (RED) - była
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 17 lipca 2017, 14:06
Fajny sprzęt
Ja już za stary jestem na takie ostre zabawki
;)
A szkoda...
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 15 lipca 2015, 22:41
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PK50XL 1987-93
[III]:
LX125/150
Post: 18 lipca 2017, 09:44
Za stary?:) kojarzysz Eda Whitlocka?;)

Zeszło mi powietrze w skuterowej oponie, więc dzisiaj u mnie też pełna roweryzacja:)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 18 lipca 2017, 22:04
Hehe
Ja właśnie w crossie montuje jeden blat z przodu i 9 z tylu
Na razie żonie
;)
Jak się sprawdzi może ja sobie też zrobię taki upgrade
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1531
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 18 lipca 2017, 22:05
A od Eda jestem jednak trochę młodszy
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Hyde Park - wszystko i nic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika