GT/GTS/GTV akcesoria

O wszystkim co jest związane z Vespą
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 10 czerwca 2017, 18:42
Silnika nie ruszam
Mam 17 tys km przebiegu, zrobię drugie tyle i ... kupię nowego GTSa
:)
Myśle żeby jeździć nim 10 lat a potem kolejny na 10 lat
:D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Reklama

Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 10 czerwca 2017, 19:21
Ok, ja może zaryzykuje ;) zobaczę na zimę ;)
Teraz kupiłem ten moduł Rapid Easy i czekam na przesyłkę ;)
Vespa GTS
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 19 czerwca 2017, 08:58
Takie zabezpieczenie sobie zakupiłem
Na czas wejścia do sklepu
:)Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 19 czerwca 2017, 18:47
Pierwsza próba Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 13 lipca 2017, 20:46
Modul dotarl i Karol mi go ladnie zalozyl ;)
Jakie efekty? Vespa reaguje bardziej na dodawanie gazu, do 60 moze nie ma takiej odczuwalnej roznicy, ale potem od ok. 60 do ok. 110-110 o wiele lepiej i plynniej przyspiesza..... zobaczymy jak spalanie, ale ogolnie modul wart zakupu ;)
Vespa GTS
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 666
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 14 lipca 2017, 14:37
@tomekmajesty, Kurka w sumie nie pomyślałem aby wykorzystać uchwyt transportowy.
Czarno to widzę ale sprawdzę czy mój łańcuch da się choćby końcówką przewlec przez te kółeczko.

2015-07-25 15-23-38.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 lipca 2017, 19:12
Nie każdy przechodzi, ale uchwyt dobry do zabezpieczenia Vespy
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 26 sierpnia 2017, 20:12
Tak sobie myśle o wydechu tuningowym
Arrow albo PM80
Akrapovic nie bo raz że zbyt drogi a jakość tego producenta ostatnio bardzo spadła
Na forum Burgmania piszą właściciele że im odłazi warstwa, napis schodzi itd
Macie jakieś doświadczenia z wydechami?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Posty: 23
Rejestracja: 02 kwietnia 2017, 11:14
Post: 27 sierpnia 2017, 05:38
Ja ostatnio przy okazji zamawiania tłumika do samochodu natknąłem się na coś takiego:
http://www.remus-polska.pl/sportowy-tlu ... gio-vespa/

I powiem szczerze, że trochę mnie to zainteresowało...

Z Remusa zawsze byłem zadowolony. W aucie generuje całkiem przyjemny bas. Nie wiem, jak wyglądałoby to z Vespą.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 sierpnia 2017, 07:26
Ciekawie wyglada ten austriacki wynalazek
Ale ja szukam mniej nowoczesnego wyglądu bo mam Vespę w tym kierunku zrobioną
Dlatego z wyglądu najbardziej mi PM80 pasuje
:)
Ale dzięki za podpowiedź


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 06 czerwca 2015, 12:59
Lokalizacja: Warszawa Zacisze
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 27 sierpnia 2017, 19:59
Ja mam J Costa od Mopedów za 1k
Jeżdżę bez DB kilera (jest głośno -dłuższe trasy stopery) - dźwięk przy odpuszczeniu gazu bajka :)
Cena Akrapa faktycznie odstrasza wiec zakupiłem samą naklejkę i mam prawie Akrapa :P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 sierpnia 2017, 20:08
Fajnie wygląda, a ma homologację?
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 39
Rejestracja: 06 czerwca 2015, 12:59
Lokalizacja: Warszawa Zacisze
[I]:
Granturismo 125L (GT)
Post: 27 sierpnia 2017, 21:27
A wiesz że nie wiem :)
Na przeglądach z DB Kilerem ledwo przechodzi badania techniczne.
Czy polecam? Co kto lubi - na pewno ułatwia jazdę po mieście bo bardziej zjeżdżają samochodami.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 28 sierpnia 2017, 20:27
W louisie czyli polskim motoakcesoria jest promo na LeoVince Granturismo - 1400 zeta
Stary wypróbowany model w końcu i dobrze wykonany
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 20 marca 2018, 19:05
Ja mam Remusa bez DB Kilera i brzmi skuter jak Harley :)
Vespa GTS
Poprzednia

Wróć do Ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika