Sprzedam Vespę

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu (karoseria, elektryka, zawieszenie, hamulce)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 05 października 2017, 12:33
Cześć,

Nadszedł czas przewietrzyć garaż. Postanowiłem kupić moto i zająć się w dalszej kolejności Sprintem a że miejsca w garażu i budżetu na 3 pojazdy brak to wystawiam na sprzedaż PXa. Dla klubowiczów przewiduję istotny rabat.

https://www.otomoto.pl/oferta/piaggio-v ... T.html#_=_

Pozdrawiam,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!

Reklama

Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1403
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 05 października 2017, 22:12
Ehh, zmiany, zmiany :)

Co planujesz kupic?

A każdemu zainteresowanemu szczerze polecam sprzęt.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 10 października 2017, 10:48
Jakieś niewielkie moto nakeda. Zobaczymy, kombinuję :)
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1403
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 10 października 2017, 11:33
Jimmy pisze:Jakieś niewielkie moto nakeda. Zobaczymy, kombinuję :)

Ty duży chłop jesteś.
"Niewielkie" moto znudzi Ci się za tydzień :)
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1572
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 10 października 2017, 12:18
na Alledrogo gość ma oryginalną i piękną Hondę CB250 z 1979 roku...
coś 4-5 tysiaków chce, ale na fotkach jak nowa
:)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

2017
2017
Posty: 108
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34
Lokalizacja: Lublin
[I]:
GTS250
Post: 11 października 2017, 19:15
A może nie baw się w półśrodki i pójdź w coś lekko słuszniejszego :)
Jak chcesz sam sobie to moto dopieścić (choć na pewno tanio to nie będzie) rozejrzyj się za Hondą V65 Magna.
Motocykl pomimo litrażu jest lekki, klasyczny i pomimo tego, że jest klasykiem zapi..dala jak plastik w razie potrzeby.
W skrócie masz: V4 które posiada 115Nm i ok 130KM przy masie ok. 260kg
... a jak chcesz pójść "po bandzie" to można rozważyć V-maxa MK1 po 97 roku, tylko to już będzie ciężkie :)

Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
Post: 11 października 2017, 21:50
Sprzedaż PXa aktualna?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1572
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 12 października 2017, 14:13
A może pompa do gnoju... czyli Honda CX500
Kultowy nie do zabicia model
Poluję na taką
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 13 października 2017, 16:09
V65 mnie się nie podoba, CX500 wygląda nieźle. Generalnie szukam pojazdu takiego jak Triumph Bonneville, Scrambler czy Kawasaki W800.

Co do PXa aktualne.

Pozdr
JIM
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1403
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 14 października 2017, 08:27
Kawasaki w800 jest bardzo ładne, podobnie jak inne wymienione. Nie wiem jak z budżetem u Ciebie, ale teraz bym rozważał bonka t100 lub t120. Mimo wszystko 50 kucy w W800 to mało. W Vespie to to może być magiczna liczba, ale w moto to mało. Zresztą i tak najważniejszy jest moment z.pojemności.

PS Ludzie! Kupujcie tego PXa, bo sam go zaraz kupię :)
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 14 października 2017, 11:44
Scrambler ma 55 hp ale dobry moment, bierze niesamowicie z samego dołu. Jednak triumphy mimo że mi się super podobają i fajnie jeżdżą są na mój wzrost nieco małe. Wysokość siedziska, ilość miejsca na zmianę biegów przy dużej stopie jest irytujaco mała.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1572
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 października 2017, 20:52
Kup w takim razie stery model Thunderbirda 900
Miałem taki, jest większy od Bonniego
I mocniejszy bo ma trzy cylindry


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 15 października 2017, 08:08
Jeśli wierzyć specyfikacji to kanapę ma jeszcze niżej położoną niż taki Scrambler (760 vs. 790 mm). Poza tym, mimo że fajny, nie biorę pod uwagę pojazdów starszych niż 3-4 lata.
Zastanawiam się jeszcze nad Moto Guzzi V7. Ktoś miał z tym kontakt?
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1572
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 15 października 2017, 17:31
Jeździłem na nim testując
Bardzo łagodny ale z fajnym dźwiękiem motorek
Osiągi nie powalają i dość mały
Ale ogólnie super wyglada i nastraja do relaksacyjnej jazdy
Taka Vespa bez owiewek
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1403
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 15 października 2017, 22:50
Poddam Ci coś zupełnie innego. Bardzo chwalony motocykl. Na Twoje gabaryty w sam raz.
Tiger sport 1050.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1572
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 16 października 2017, 07:40
Fakt, jest fajny, dwa dni miałem go w teście
:)
Dość wysoki, elastyczny silnik, ładnie chodzi w zakrętach i wygodny
Oczywiście tylko na asfalt
Jednak nowoczesny nie ma nuty vintage


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
Post: 16 października 2017, 22:07
:P Wszystkim jeździł i na wszystkim się zna.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1572
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 17 października 2017, 08:31
Stary człowiek już jest to trochę pojeździł
;)
A poza tym mam kolegę który był kilka lat dealerem kilku marek moto
Więc pojeździłem sobie naprawdę wieloma moto
:D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
Post: 18 października 2017, 12:37
:shock: :lol: :P :roll: :eye:
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 20 października 2017, 09:41
OK, dzięki za rady ale wróćmy do meritum. Podbijam ogłoszenie :)
Vespa - in tutto il mondo!

Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
Post: 21 października 2017, 15:40
A możesz doprowadzić do oryginalnego stanu i sprzedać za kwotę wywoławczą - 5500?
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 21 października 2017, 22:21
ivesp pisze:A możesz doprowadzić do oryginalnego stanu i sprzedać za kwotę wywoławczą - 5500?
Zapomniałem dopisać w ogłoszeniu że rozważę wszystkie POWAŻNE propozycje.


Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Vespa - in tutto il mondo!

Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
Post: 22 października 2017, 17:19
Jestem POWAŻNIE zainteresowany zakupem każdego manuala z lat "70, "80 i "90 w ORYGINALNYM stanie.
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2121
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 22 października 2017, 17:44
Jeśli szukasz serii to nie jest oferta dla Ciebie. Mogę oczywiście przywrócić pojazd do oryginału ale to dodatkowych kilkadziesiąt rh (trzeba rozpołowić silnik i rozkuć choinkę aby przywrócić seryjne przełożenie główne, wymienić cylinder i tłok, amortyzatory, lampy, prędkościomierz). Sądzę że za 5,5K ciężko Ci będzie kupić seryjną 200-kę w sensownym stanie.

Pozdrawiam,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!

Posty: 13
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
Post: 22 października 2017, 18:18
Dzięki Jim. Póki co mam czym jeździć. Ale w garażu zawsze przyjmę z chęcią kolejną sztukę. Aby do wiosny.
Pozdrawiam.
Następna

Wróć do Manuale - Karoseria

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika