Cześć,
Nadszedł czas przewietrzyć garaż. Postanowiłem kupić moto i zająć się w dalszej kolejności Sprintem a że miejsca w garażu i budżetu na 3 pojazdy brak to wystawiam na sprzedaż PXa. Dla klubowiczów przewiduję istotny rabat.
https://www.otomoto.pl/oferta/piaggio-v ... T.html#_=_
Pozdrawiam,
JIM
Sprzedam Vespę
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Vespa - in tutto il mondo!
|
Ehh, zmiany, zmiany
Co planujesz kupic? A każdemu zainteresowanemu szczerze polecam sprzęt. Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
|
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Jakieś niewielkie moto nakeda. Zobaczymy, kombinuję
Vespa - in tutto il mondo!
|
Ty duży chłop jesteś. "Niewielkie" moto znudzi Ci się za tydzień Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
|
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
na Alledrogo gość ma oryginalną i piękną Hondę CB250 z 1979 roku...
coś 4-5 tysiaków chce, ale na fotkach jak nowa W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
2019
Posty: 214
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34 Lokalizacja: Lublin [I]: ET4 125 Not Leader [II]: GT250 ie 60 (Euro 3) M451M [III]: Cosa 2 200 [IV]: GTS300 ie Super Sport 2010 |
A może nie baw się w półśrodki i pójdź w coś lekko słuszniejszego
Jak chcesz sam sobie to moto dopieścić (choć na pewno tanio to nie będzie) rozejrzyj się za Hondą V65 Magna. Motocykl pomimo litrażu jest lekki, klasyczny i pomimo tego, że jest klasykiem zapi..dala jak plastik w razie potrzeby. W skrócie masz: V4 które posiada 115Nm i ok 130KM przy masie ok. 260kg ... a jak chcesz pójść "po bandzie" to można rozważyć V-maxa MK1 po 97 roku, tylko to już będzie ciężkie |
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49 Lokalizacja: wa-wa [I]: Vespa 125 Primavera ET3 1976+ [II]: PX80 1983-93 [III]: Vespa 180 Rally 1968-73 |
Sprzedaż PXa aktualna?
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
A może pompa do gnoju... czyli Honda CX500
Kultowy nie do zabicia model Poluję na taką W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
V65 mnie się nie podoba, CX500 wygląda nieźle. Generalnie szukam pojazdu takiego jak Triumph Bonneville, Scrambler czy Kawasaki W800.
Co do PXa aktualne. Pozdr JIM Vespa - in tutto il mondo!
|
Kawasaki w800 jest bardzo ładne, podobnie jak inne wymienione. Nie wiem jak z budżetem u Ciebie, ale teraz bym rozważał bonka t100 lub t120. Mimo wszystko 50 kucy w W800 to mało. W Vespie to to może być magiczna liczba, ale w moto to mało. Zresztą i tak najważniejszy jest moment z.pojemności.
PS Ludzie! Kupujcie tego PXa, bo sam go zaraz kupię Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
|
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Scrambler ma 55 hp ale dobry moment, bierze niesamowicie z samego dołu. Jednak triumphy mimo że mi się super podobają i fajnie jeżdżą są na mój wzrost nieco małe. Wysokość siedziska, ilość miejsca na zmianę biegów przy dużej stopie jest irytujaco mała.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Vespa - in tutto il mondo!
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Kup w takim razie stery model Thunderbirda 900
Miałem taki, jest większy od Bonniego I mocniejszy bo ma trzy cylindry Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Jeśli wierzyć specyfikacji to kanapę ma jeszcze niżej położoną niż taki Scrambler (760 vs. 790 mm). Poza tym, mimo że fajny, nie biorę pod uwagę pojazdów starszych niż 3-4 lata.
Zastanawiam się jeszcze nad Moto Guzzi V7. Ktoś miał z tym kontakt? Vespa - in tutto il mondo!
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Jeździłem na nim testując
Bardzo łagodny ale z fajnym dźwiękiem motorek Osiągi nie powalają i dość mały Ale ogólnie super wyglada i nastraja do relaksacyjnej jazdy Taka Vespa bez owiewek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Poddam Ci coś zupełnie innego. Bardzo chwalony motocykl. Na Twoje gabaryty w sam raz.
Tiger sport 1050. Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
|
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Fakt, jest fajny, dwa dni miałem go w teście
Dość wysoki, elastyczny silnik, ładnie chodzi w zakrętach i wygodny Oczywiście tylko na asfalt Jednak nowoczesny nie ma nuty vintage Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49 Lokalizacja: wa-wa [I]: Vespa 125 Primavera ET3 1976+ [II]: PX80 1983-93 [III]: Vespa 180 Rally 1968-73 |
Wszystkim jeździł i na wszystkim się zna.
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Stary człowiek już jest to trochę pojeździł
A poza tym mam kolegę który był kilka lat dealerem kilku marek moto Więc pojeździłem sobie naprawdę wieloma moto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49 Lokalizacja: wa-wa [I]: Vespa 125 Primavera ET3 1976+ [II]: PX80 1983-93 [III]: Vespa 180 Rally 1968-73 |
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
OK, dzięki za rady ale wróćmy do meritum. Podbijam ogłoszenie
Vespa - in tutto il mondo!
|
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49 Lokalizacja: wa-wa [I]: Vespa 125 Primavera ET3 1976+ [II]: PX80 1983-93 [III]: Vespa 180 Rally 1968-73 |
A możesz doprowadzić do oryginalnego stanu i sprzedać za kwotę wywoławczą - 5500?
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Zapomniałem dopisać w ogłoszeniu że rozważę wszystkie POWAŻNE propozycje. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Vespa - in tutto il mondo!
|
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49 Lokalizacja: wa-wa [I]: Vespa 125 Primavera ET3 1976+ [II]: PX80 1983-93 [III]: Vespa 180 Rally 1968-73 |
Jestem POWAŻNIE zainteresowany zakupem każdego manuala z lat "70, "80 i "90 w ORYGINALNYM stanie.
|
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Jeśli szukasz serii to nie jest oferta dla Ciebie. Mogę oczywiście przywrócić pojazd do oryginału ale to dodatkowych kilkadziesiąt rh (trzeba rozpołowić silnik i rozkuć choinkę aby przywrócić seryjne przełożenie główne, wymienić cylinder i tłok, amortyzatory, lampy, prędkościomierz). Sądzę że za 5,5K ciężko Ci będzie kupić seryjną 200-kę w sensownym stanie.
Pozdrawiam, JIM Vespa - in tutto il mondo!
|
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49 Lokalizacja: wa-wa [I]: Vespa 125 Primavera ET3 1976+ [II]: PX80 1983-93 [III]: Vespa 180 Rally 1968-73 |
Dzięki Jim. Póki co mam czym jeździć. Ale w garażu zawsze przyjmę z chęcią kolejną sztukę. Aby do wiosny.
Pozdrawiam. |
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika