Manualki czyli wiedza na papierze lub w necie

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1810
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 08 stycznia 2014, 23:18
a to na zdjeciu Largeframe?!
Jest manual, jest automatyczny usmiech

Reklama

Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 2297
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 09 stycznia 2014, 00:03
kuntakinte pisze:a to na zdjeciu Largeframe?!


Punkt dla Ciebie :salut: :)
Na zdjęciu raczej Wideframe, i nie mam pojęcie jak tam idą linki,a wcześniej pręty zmiany biegów 8)

Schemat dotyczy vespy Largeframe od VNA do PX ( z wyłączeniem Cosy ) i Smallframe od 1963 do modelu PK ( z wyłączeniem PK XL II i oczywiście Automatic :) ) :D

Niemniej myślę,że fajnie sięgnąć po ten obrazek późno w nocy w garażu,żeby się upewnić w kwestii linek :) Mi się ostatnio przydał.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 379
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 23:09
Lokalizacja: Legnica
[I]:
Cosa 1 200
Post: 09 stycznia 2014, 07:15
z wyłączeniem COSY II bo te z początku produkcji mają linki
Dances with Goats
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1407
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 04 kwietnia 2014, 12:28
A może komuś coś się przyda...
http://www.carlsalter.com/piaggio-vespa-service-manuals.asp

pzdr.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 3503
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 18 czerwca 2014, 11:32
W związku, że bujam się z regulacją gaźnika w silniku PX 125 po "lekkich" przeróbkach zacząłem wertować internet i znalazłem fajny how to z rozpiską atomiserów BE1-BE3 dysze główne oraz dysze powietrza itd
fajny manual
http://www.topdeadcentersc.com/phpbb3/v ... ?f=4&t=902
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 29
Rejestracja: 25 czerwca 2014, 20:23

[I]:
Cosa 2 200
Post: 25 lipca 2014, 18:25
wstawiam linka do manuala dla cosa 200 jest naprawde git schemat elektryczny bardzo dokładny jest nawet z systemem hamulcowym ebc polecam https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... pp=WordPdf a takze dla cosa 125-200 https://onedrive.live.com/view.aspx?res ... pp=WordPdf i na koniec manual dla posiadaczy cosa 125 CLX/cosa 200 CLX http://pl.scribd.com/doc/79985714/Manua ... Vespa-Cosa
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1039
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 24 października 2014, 15:49
Hej,

czy może ktoś wrzucić linka do artykułu o gaźnikach do SF? Strona główna chyba nie działa.

Pozdro :)
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1275
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 24 października 2014, 17:25
SHB czy PHB? Będę musiał wrzucić je jeszcze raz, bo niestety straciły się przy awarii serwera. Aktualnie średnio z czasem stoję.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 2297
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 25 października 2014, 00:16
http://website.lineone.net/~smallframes/carb.htm <- tu jest niezły opis do SHB
Polecam także stronkę http://www.vespa-50.com/ <- fajnie zrobione opisy rozkładania i składania silnika, zawieszenia i budy. O gaźniku też jest trochę.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1039
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 25 października 2014, 12:32
Dzięki chłopaki, ogólnie chciałbym poczytać jaka jest różnica między PHB a SHB i ewentualnie co by lepiej podeszło pod polini 130 na długim wale. Czytam w necie, że jednak SHB 19.19 może być niewystarczający i zastanawiam się nad PHB 24/25.

Boolwa, znalazlem Twoj opis na smallframeforum UK

http://vespasmallframeforum.proboards.c ... ish-rocket

:)
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1810
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 13 listopada 2014, 10:18
Dla zainteresowanych technika (ktorych na tym forum jest niestety coraz malej) kopalnia, diagramow, filmikow, narzedzi, instrukcji...

Milego ogladania :-)

https://onedrive.live.com/?cid=2a3e2ecc ... 5qSWK-9wJ0
Jest manual, jest automatyczny usmiech
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1223
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:00
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PX150E 78-83
[II]:
PK50XL2 1990-
Post: 13 listopada 2014, 11:41
finoccio pisze:Dzięki chłopaki, ogólnie chciałbym poczytać jaka jest różnica między PHB a SHB i ewentualnie co by lepiej podeszło pod polini 130 na długim wale. Czytam w necie, że jednak SHB 19.19 może być niewystarczający i zastanawiam się nad PHB 24/25.

Boolwa, znalazlem Twoj opis na smallframeforum UK

http://vespasmallframeforum.proboards.c ... ish-rocket

:)



Będzie mało 19.19 do 125 max... jak to 130 będzie się tak kręcić jak myślę, że będzie kręcić to 24/25 koniecznie.
Kiss french, ride italian
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1275
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 13 listopada 2014, 22:22
Artykuły o gaźnikach na głównej wrzucone z powrotem.

Wookash pisze:
finoccio pisze:Dzięki chłopaki, ogólnie chciałbym poczytać jaka jest różnica między PHB a SHB i ewentualnie co by lepiej podeszło pod polini 130 na długim wale. Czytam w necie, że jednak SHB 19.19 może być niewystarczający i zastanawiam się nad PHB 24/25.

Boolwa, znalazlem Twoj opis na smallframeforum UK

http://vespasmallframeforum.proboards.c ... ish-rocket

:)



Będzie mało 19.19 do 125 max... jak to 130 będzie się tak kręcić jak myślę, że będzie kręcić to 24/25 koniecznie.


19.19 do kitu 130 tylko jeśli zależy ci na mały spalaniu a przy tym satysfakcjonuje cię średniawa dynamika i vmax 80-85km/h.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1039
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 14 listopada 2014, 09:35
Dzięki chłopaki :)

Boolwa pamiętasz jaki zestaw dysz kupowałeś?

Pozdro :!:
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1275
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 14 listopada 2014, 09:36
Ale do jakiego gaźnika i jakiego cylindra?
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1039
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 14 listopada 2014, 09:51
b00lwa pisze:Ale do jakiego gaźnika i jakiego cylindra?


Polini 130, gaźnik 24, wydech Simonini (najprawdopodobniej).

Pozdr!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1275
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 14 listopada 2014, 10:25
Główna 6mm coś między 95-105, wolnych 5mm 45-55.
To oczywiście odfiltrowane informacje z sfs i gsf a nie jakieś moje wróżby :)

Sam jak na razie poległem 2 razy przy moim silniku 130 jeszcze zanim doszedłem do fazy szczegółowej regulacji. Kumpel będzie za niedługo regulował gaźnik 24 pod DR'a 130, wiec jak się uda to damy znać.

Dysze kupowałem te w zestawach BGM, niestety interesujący cię zakres nakłada się na 2 różne zestawy :( Jak się uporamy z naszymi regulacjami to moge ci podesłać dysze do testów, jak już będziesz wiedział czego potrzebujesz to kupisz tylko pojedyncze sztuki.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 102
Rejestracja: 14 kwietnia 2012, 18:37
Lokalizacja: Kraków
[I]:
PX125 2011
Post: 17 września 2015, 15:46
A tak odświeżę temat ...

Manualków do nowych PX od 2011 roku gdzie mógłbym szukać? Tych już pod EURO 3 z vinem tylu ZAPM47100 :)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2136
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 17 września 2015, 20:20
Nie wiem ale one niczym się ni różnią od milenium poza innym magnetem, modułem zapłonowym no i tym skastrowanym wydechem więc w 90 procentach możesz korzystać z dokumentacji do wcześniejszych modeli. Na pewno jeśli chodzi o cały silnik.
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 52
Rejestracja: 09 września 2006, 17:03
Lokalizacja: Mikołów
[I]:
PK80S AUTOMATICA 1982-86
[II]:
PK50S 1982-84
[III]:
ET4 125 Not Leader
[IV]:
PK50S 1982-84
Post: 19 kwietnia 2016, 21:37
Witam.

Próbuję znaleźć serwisówkę do silnika Vespy ET4 pre leader (not leader?)
Niestety znalazłem tylko mało czytelny pdf z którego nie potrafię odczytać podstawowych danych.
Sporo jest o silnikach leader.

Pod jakimi nazwami mogę jeszcze szukać ? Liberty 125? Hexagon...

Będę wdzięczny za wskazówki i pomoc.

Wojtek!
Pozdrawiam!!!

Posty: 11
Rejestracja: 05 stycznia 2018, 21:05
Lokalizacja: Szczawno Zdrój
Post: 07 stycznia 2018, 20:29
Panowie- ja chyba jestem jakiś cienki w szukaniu. Szukam serwisówki do ET2, 50cm, 2T i nic nie mogę namierzyć. Proszę o pomoc.
A przy okazji link do instrukcji starej vespy 50cm.
https://www.vespaonline.de/attachment/1 ... ratur-pdf/
Poprzednia

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika