Witam/ nowy

"... podstawowe zasady higieny, to jak się wchodzi to się puka ..."
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 08 lutego 2018, 21:09
Post: 08 lutego 2018, 21:26
Witam
Jestem nowy. Noszę się z zamiarem kupna mojego pierwszego skutera na kat B 125cm3. Naczytałem się trochę i właśnie padnie chyba na Vespe. To taki motorek z duszą. Mam takiego w kupnie ale nie jestem pewny co do kilku rzeczy. Jest to model lx125 rok prod 2011. Przeglądając ogłoszenia zauważyłem że nie wszystkie z tego roku mają kopniaki. Ten mój upatrzony ma (tak naprawdę tylko on). Czy to możliwe aby był "sztucznie" odmłodzony, czy były modele z kopniakem i bez? Proszę o poradę. :?:

Reklama

Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 96
Rejestracja: 29 czerwca 2014, 18:02
Lokalizacja: BEŁCHATÓW
[I]:
PX125 2012-
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
Post: 09 lutego 2018, 09:53
są lx z tego rocznika z kopniakiem i to tylko zaleta bo zawsze masz opcje odpalenia z buta co ma znaczenie szczególnie przy dłuższym postoju np. sezonowym gdzie przed odpaleniem własciwym dobrze najpierw za pomocą kopniaka ruszyc delikatnie kilka razy po to aby tłok wykonał pare ruchów i i dostał oleju zanim wystartuje silnik.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1097
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 09 lutego 2018, 11:13
jaro musisz bardziej rozwinąć dlaczego chcesz vespe. motorek z duszą? no tak, ale LX125...hmmm znajdą się ortodoksi co LX nie uznają za Vespę. chociaż jak ma kopniaka to się powinna kwalifikować :) tak cię wprowadzam w temat. chcesz coś z duszą to znajdź w stodole i wyremontuj (własnymi lub cudzymi rękoma) wtedy duszę będzie miało. tak się przekomarzam przy piątku
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 08 lutego 2018, 21:09
Post: 09 lutego 2018, 12:13
Czyli rozumiem że może być realne że ten rocznik jest z kopniakiem. Jeszcze pytanie co do ceny. Czy 5500 to dobra cena? Motorek podobno jest w stanie idealnym nie od handlarza ze znikomym przebiegiem (podobno cały czas stał :roll: Widziałem ceny za ten rok 8000-9000 ale w wersji LX125 i.e. i właśnie bez kopniaków. "Moja" ma tylko LX125 bez dodatkowego oznaczenia. Nie wiem czy stąd wynika różnica w cenie?
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 08 lutego 2018, 21:09
Post: 09 lutego 2018, 12:20
gx2@op.pl pisze:jaro musisz bardziej rozwinąć dlaczego chcesz vespe. motorek z duszą? no tak, ale LX125...hmmm znajdą się ortodoksi co LX nie uznają za Vespę. chociaż jak ma kopniaka to się powinna kwalifikować :) tak cię wprowadzam w temat. chcesz coś z duszą to znajdź w stodole i wyremontuj (własnymi lub cudzymi rękoma) wtedy duszę będzie miało. tak się przekomarzam przy piątku


W porównaniu do tych co wcześniej oglądałem (yamaha, Honda) to ten chyba ma, a przynajmniej jest nietuzinkowy (moim skromnym zdaniem)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1601
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 09 lutego 2018, 18:25
Tak naprawdę liczy się stan a nie rocznik czy nawet przebieg
Trudno ze zdjęć coś ocenić ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 179
Rejestracja: 27 czerwca 2010, 11:45
Lokalizacja: Warszawa / Bielany
[I]:
P80X 1981-83
Post: 09 lutego 2018, 21:07
Panowie, a różnica nie wynika z faktu, że z kopniakiem jest na gaźniku a wersja właśnie i.e. to oznacza wtrysk i brak kopniaka?

Wróć do ** Powitania **

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika