VESPA LX 125 EXCALIBUR 738

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 18 maja 2018, 04:47
Post: 19 maja 2018, 07:33
Dzień dobry Jestem tu nowy i jeśli robię coś nie tak, proszę o wskazówki. Po prostu nie wiem gdzie mam zgłosić mój problem, a przeszukałem forum i nic nie znalazłem. Mam od kilku dni skuter Vespa Piaggio i po wysłaniu nr VIN -ZAPM4410000025276 do serwisu uzyskałem info, że mój skuter to (VESPA LX 125 EXCALIBUR 738) - NVP3F2NU01. Maszynka jest po małym ślizgu i stała 3 lata nie odpalana. Kupiłem ją i w garażu przełożyłem aku z mojej Kawasaki (bo jestem motocyklistą "cięższym" ;) ). Bzyk odpalił od strzała i po kilku sekundach zamilkł. Kręciłem kilka razy i d... . Odpuściłem sobie, bo i tak miałem go rozebrać do totalnego przeglądu, remontu i zmiany koloru. Po jakimś czasie znowu włożyłem aku i nic. Rozebrałem moto, ale nie wypinałem instalacji i licznika. Zdjąłem tylko lampy, podłogę, przód i kanapę. Wymieniłem świecę i znowu podłączyłem aku i ... tu problem, o którego wyjaśnienie zwracam się do Was. Zapaliła się lampka CODE. Miga, a gdy włączę zapłon i próbuję odpalić, pali się ciągle i skuter nadal nie odpala. Kluczyk nie jest oryginalny i nie ma żadnego transpondera, ale skuterek raz "zagadał". W czym jest problem? Może ma ktoś jakiś pomysł? Vespa jest z 2006r.

Reklama

Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1146
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 19 maja 2018, 13:22
Immobiliser się zablokował. Nie wiem tylko dlaczego wcześniej Ci odpalił. Da się to obejść ale chyba raczej nikt Ci tutaj publicznie nie udzieli takich porad.
Pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 18 maja 2018, 04:47
Post: 20 maja 2018, 08:56
Dzięki za odpowiedź. Jak go kupiłem nic się nie paliło i nie miał aku. Włożyłem swój od motocykla i zagadał, ale zgasł i nadal nic się nie paliło. Dopiero po jakimś czasie gdy go rozebrałem i zamówiłem nowy aku, zapaliła się lampka code. Kombinowałem z instalacją, bo myślałem, że coś przypadkowo odpiąłem, ale nie. Skuter kupiłem od kuzyna, który przejechał może z 500m i się złożył na zakręcie. Wszystko jest legalne, bo ja sam pracuję w "firmie", która ściga "kombinatorów" ;).
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 18 maja 2018, 04:47
Post: 13 czerwca 2018, 08:34
Czy może ktoś mi pomóc w tej kwestii?
Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 114
Rejestracja: 29 czerwca 2014, 18:02
Lokalizacja: BEŁCHATÓW
[I]:
PX125 2012-
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 13 czerwca 2018, 11:58
klucz oryginalny ten brązowy(matka) rozwiązałby by Ci problem bo raz że z niego odpalisz(jesli to wina imobilizera) a dwa to ze z jego pomocą zaprogramujesz drugi klucz
to rozwiązanie jest realne jeśli masz dostęp do klucza "matka"

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika