Kręgosłup....

"Sex, Drugs & Rock & Roll" - czyli wszystko o czym chcielibyście napisać/przeczytać ale nie Vespie
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 26 grudnia 2017, 12:02
Lokalizacja: Lublin
[I]:
Primavera 125 3V 2014-
Post: 31 maja 2018, 06:14
Witam, czy ma ktoś z Was może doświadczeni a w kwestii jazdy jednosladam przy problemach z kręgosłupem (np dyskopatia) ? Ja niestety zmagań się z tego typu przypadłością i chociaż na codzień nie wiąże się w moim przypadku z większymi wyrzeczenia (bez problemow np chodzę na siłownia, gram w tenisa itp) to niestety odkrylem ze po jezdzie vespą często odczuwam dyskomfort. Dość mocno mnie to zdolowalo nie ukrywam, skuter kupiony w lutym i mam go teraz sprzedać? :"(

Reklama

Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 31 maja 2018, 07:37
Jedyne co mogę Ci doradzić to zajmowanie pozycji za kierownicą z pochylonymi plecami, czyli tyłek dalej od kierownicy i nachylasz się pod kątem nawet 45 stopni do przodu
Natomiast pozycja wyprostowana czyli 90 stopni powoduje że wszystkie nierówności drogi biją w kręgosłup
Przy okazji, mnie pomaga to ćwiczenie
https://youtu.be/ZZP4Rcb1isQ


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 38
Rejestracja: 26 grudnia 2017, 12:02
Lokalizacja: Lublin
[I]:
Primavera 125 3V 2014-
Post: 05 czerwca 2018, 07:39
Dzięki za odpowiedź. Moja Vespa ma regulację sprężyny tylnego amortyzatora (4 pozycje pierścienia do wyboru) może tutaj warto poeksperymentować ?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 czerwca 2018, 11:25
Tutaj w zależności od wagi jeźdźca
Za miękka będzie dobijać i bujać za twarda może być dyskomfort


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 145
Rejestracja: 21 czerwca 2013, 19:23
Lokalizacja: Lubień Galicja
[I]:
LX125/150
[II]:
LML STAR 125 4T
Post: 11 czerwca 2018, 07:22
Polecam pas - mi pomaga
Sławek D.

2017
2017
Posty: 153
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34
Lokalizacja: Lublin
[I]:
ET4 125 Not Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
[III]:
Cosa 2 200
Post: 11 czerwca 2018, 12:33
Problem miałem podobny.
U mnie pomogła zamiana małej ramy na dużą.
Teraz jest OK.
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 61
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 17:41
Lokalizacja: Bełchatów
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
Post: 27 czerwca 2018, 09:02
Ja jestem po dwóch operacjach kręgosłupa. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie pleców to podstawa. Lekka lordoza za kierownicą i wszystko w porządku. Dłużej niż godzinę nie jechałem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 3512
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 11 lipca 2018, 05:34
pas nerkowy dobry z takimi usztywnieniami na lędźwie (listwy z tyłu pasa najczęściej 3szt 1 centralna pion i 2 rozchodzące się na boki)
ćwiczenia!
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)

Wróć do Hyde Park - wszystko i nic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron