Odbudowa

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2018, 18:37
Post: 01 maja 2018, 19:33
Witam grono Vespiarzy. Jako pierwszy post prosze was o pomoc. Dziewczyna kupiła sobie z Hamburga Vespe et4 125 z 98r, mial być tylko wężyk pekniety i akumulator rozladowany, co sie okazało to silnik trup, pełno opylkow pompa oleju zmielona, łożyska wału zatarte i cylinder troche przytarty.

Moje pytania:
1.macie jakies sposoby na ściągnięcie łożyska z walu?
2.Czy pompa oleju z liberty 125 jest taka sama jak w et4?
3.od czego ten kable?
4.co warto jeszcze sprawdzić i zwrócić uwagę przy okazji?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2018, 21:36 przez majkel4, łącznie zmieniany 2 razy

Reklama

Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2018, 18:37
Post: 01 maja 2018, 19:35
Foto cylinda i pompy oleju
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2018, 18:37
Post: 01 maja 2018, 20:39
I z czego ta wtyczka z podwójnym niebieskiem kablem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2018, 18:37
Post: 05 maja 2018, 20:23
Ok. Łożyska ściągnięte instalacja zrobiona.
Jeszcze ważne pytanie.. czy pompa oleju z wersji leader pasuje do mojej wersji???
Awatar użytkownika
Posty: 4
Rejestracja: 07 czerwca 2015, 11:55

[I]:
ET4 125 Not Leader
Post: 06 czerwca 2018, 21:15
Szukaj części od preleadera
(et4, piaggio sfera)
w leaderze są już inne części (dłuższy łancuch inne ślizgi itp)
wtyczka jest od modułu ssana - masz zapewne gaźnik mikuni

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron