silnik kompletny px125

Sprzedam, kupie, zamienię, oddam i itp
HANDLARZOM MÓWIMY STANOWCZE I ZDECYDOWANE NIE!
(wszelkie konta/posty handlarskie będą usuwane)
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 445
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
Post: 06 marca 2018, 17:16
hej, jak by ktoś chciał / potrzebował zapraszam do kontaktu.
zbywa mi, aplikuje inny napęd do swojej vespy.

więcej szczegółów -> https://www.olx.pl/oferta/silnik-vespa- ... sABnz.html
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
motoVESPA PK75Xl 1987

Reklama

Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 07 marca 2018, 09:34
jaka cena?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 09 marca 2018, 12:17
ushi pisze:jaka cena?


Chyba bezcenny ;)

Moim zdaniem ogłoszenia bez ceny powinny być usuwane, to nie jest turecki bazar.

Pozdr!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 12 marca 2018, 08:31
finoccio pisze:
ushi pisze:jaka cena?


Chyba bezcenny ;)

Moim zdaniem ogłoszenia bez ceny powinny być usuwane, to nie jest turecki bazar.

Pozdr!


co do ceny i innych aspektów dogadałem się z autorem postu telefonicznie
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 445
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
Post: 28 marca 2018, 19:42
finoccio pisze:
ushi pisze:jaka cena?


Chyba bezcenny ;)

Moim zdaniem ogłoszenia bez ceny powinny być usuwane, to nie jest turecki bazar.

Pozdr!


bezcenny :D

a propos nabijania się z silników czy to aby nie w Twoim ulepie ujebało wał po tym jak wdupiłeś łożysko kulowe z castormy do 130 cc od strony magneta?
albo się myle.... :roll:
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
motoVESPA PK75Xl 1987
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 64
Rejestracja: 24 lipca 2016, 12:01
Lokalizacja: Lublin
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
Vespa 90 1963-81
Post: 05 kwietnia 2018, 13:36
Simone - szach mat! :lol:
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 26 kwietnia 2018, 11:59
simone pisze:
finoccio pisze:
ushi pisze:jaka cena?


Chyba bezcenny ;)

Moim zdaniem ogłoszenia bez ceny powinny być usuwane, to nie jest turecki bazar.

Pozdr!


bezcenny :D

a propos nabijania się z silników czy to aby nie w Twoim ulepie ujebało wał po tym jak wdupiłeś łożysko kulowe z castormy do 130 cc od strony magneta?
albo się myle.... :roll:


Przepraszam, umknął mi taki post :D

Nie nabijam się z silnika tylko w sumie z ciebie i twojego podejścia do handlu.

Czy to nie przypadkiem ty chciałeś sprzedać używany gaźnik w cenie nowego? w sumie nie dziwne, że nie podajesz cen publicznie...

Jeśli chodzi o ulepa to nie doczytałeś dokładnie, łożysko było ok, tylko ukręcił się wał (Mazzu) za który dostałem zwrot pieniędzy w ramach reklamacji.

donmartinez pisze:Simone - szach mat! :lol:


nawet tego nie skomentuję laweciarzu.

Ale widać jak drobne mirki handlarze bóldupią jak ich się prosi o zachowanie minimum godności wymaganej w klubowej komitywie.
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 64
Rejestracja: 24 lipca 2016, 12:01
Lokalizacja: Lublin
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
Vespa 90 1963-81
Post: 26 kwietnia 2018, 12:10
A dlaczego nazywasz mnie laweciarzem, Fellatio / Pinokio czy jak ci tam? Skąd ten pomysł - Vespy do remontów przywożę sobie w dostawczaku a nie na lawecie. Żal ci dupę ściska, że porządnie odbudowuję ciekawe sprzęty a nie indyjskie cudeńka? Czy o co chodzi, bo nie chwytam?
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 26 kwietnia 2018, 12:21
donmartinez pisze:A dlaczego nazywasz mnie laweciarzem, Fellatio / Pinokio czy jak ci tam? Skąd ten pomysł - Vespy do remontów przywożę sobie w dostawczaku a nie na lawecie. Żal ci dupę ściska, że porządnie odbudowuję ciekawe sprzęty a nie indyjskie cudeńka? Czy o co chodzi, bo nie chwytam?


:D śmieszny z ciebie kolo.
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 64
Rejestracja: 24 lipca 2016, 12:01
Lokalizacja: Lublin
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
Vespa 90 1963-81
Post: 26 kwietnia 2018, 12:30
Jeśli to jest szczyt twoich możliwości intelektualnych w zakresie argumentacji w dyskusji to wybacz, ale oddalę się do innych obowiązków...
एक अच्छा दिन है!
Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 133
Rejestracja: 29 czerwca 2014, 18:02
Lokalizacja: BEŁCHATÓW
[I]:
PX125 2012-
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 26 kwietnia 2018, 13:24
widzę, że fala hejtu przez forum przechodzi już na prawie każdym poscie. ludzie opamiętajcie się mentalonaść januszy i marianów aż tak bierze górę??? przykro to czytać vespowcy.... kurka wodna
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 26 kwietnia 2018, 16:43
donmartinez pisze:Jeśli to jest szczyt twoich możliwości intelektualnych w zakresie argumentacji w dyskusji to wybacz, ale oddalę się do innych obowiązków...
एक अच्छा दिन है!


Wyluzuj, na serio cały świat nie kręci się wokół twojej zajebistości.

kierdollo pisze:widzę, że fala hejtu przez forum przechodzi już na prawie każdym poscie. ludzie opamiętajcie się mentalonaść januszy i marianów aż tak bierze górę??? przykro to czytać vespowcy.... kurka wodna


Ja już kończę :)

Peace and Love!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 445
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
Post: 26 kwietnia 2018, 20:11
Szanowny Fifafcio,

muszę Cię rozczarować - niestety nie sprzedawałem Ci żadnego gaźnika - przykro mi.
jeden sprzedany to był SHBC20L z ets-a NOWY
drugi NIEsprzedany to była odpowiedź na post "szukam / kupię" SHB 19.19 E też NOWY i też nie Ty.
tym samym swoje śledztwo w sprawie mojego handlu możesz już akończyć:)

wracając do początku -> tak sam na własne życzenie popsułeś sobie silnik i niestyty nie ulega to wątpliwości/.
musisz wiedzieć (a NIE wiesz) że KAŻDA jednostka SF z długim wałem wyprodukowana przez piaggio posiada od strony zapłony łożysko rolkowe dwuczęściowe NU204 KAŻDA tj vespa 90/100 ET3 / PK 80/100/125 z wyłączeniem silnika V90 z okresu 1963-65 oraz ETS / PK XL2 125 / motovespa PK75Xl / PK125XL gdzie producent poszedł dajel i zastosował łożysko igiełkowe identyczne jak np. PX.
każdy (zaręczam cię ) kto zna się na rzeczy i widzi silnik na długiej korbie z łożyskiem kulowym z prawej strony i dodatkowo cylinder 125++ jest ZACHWYCONY. takie manewry zwie się "druciarstwem" - poprostu.
popsułeś łożyska (niezależnie czy odpowiednie czy nie) poprzez niewłaściwy montaż potem rozcentrowałeś wał w ten sam sposób a potem - to już wiadomo.
trzeba było ze zrozumieniem czytać kostruktywne porady - o tym dokładnie pisał Ci cipiór....

tak więc jak następny raz będziesz się naigrywał z cudzych przedmiotów możesz sobie zawsze wspomnieć swoje druciarstwo.

na koniec - nie za bardzo mogę zakumać mirkuw handlarzy bolodupów adresowanych do Marcina?
Musisz wiedzieć że znajdujecie się na dokładni przeciwległych biegunach w vesowym zaawansowaniu......
ni doszukałem się też żadnych wzmianek i artykułów na temat Twoich osiągnięć na tym podwórku a na temat laweciarza tak :D

pozdrawiam Cię serdecznie
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
motoVESPA PK75Xl 1987
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 26 kwietnia 2018, 21:06
simone pisze:Szanowny Fifafcio,

muszę Cię rozczarować - niestety nie sprzedawałem Ci żadnego gaźnika - przykro mi.
jeden sprzedany to był SHBC20L z ets-a NOWY
drugi NIEsprzedany to była odpowiedź na post "szukam / kupię" SHB 19.19 E też NOWY i też nie Ty.
tym samym swoje śledztwo w sprawie mojego handlu możesz już akończyć:)

wracając do początku -> tak sam na własne życzenie popsułeś sobie silnik i niestyty nie ulega to wątpliwości/.
musisz wiedzieć (a NIE wiesz) że KAŻDA jednostka SF z długim wałem wyprodukowana przez piaggio posiada od strony zapłony łożysko rolkowe dwuczęściowe NU204 KAŻDA tj vespa 90/100 ET3 / PK 80/100/125 z wyłączeniem silnika V90 z okresu 1963-65 oraz ETS / PK XL2 125 / motovespa PK75Xl / PK125XL gdzie producent poszedł dajel i zastosował łożysko igiełkowe identyczne jak np. PX.
każdy (zaręczam cię ) kto zna się na rzeczy i widzi silnik na długiej korbie z łożyskiem kulowym z prawej strony i dodatkowo cylinder 125++ jest ZACHWYCONY. takie manewry zwie się "druciarstwem" - poprostu.
popsułeś łożyska (niezależnie czy odpowiednie czy nie) poprzez niewłaściwy montaż potem rozcentrowałeś wał w ten sam sposób a potem - to już wiadomo.
trzeba było ze zrozumieniem czytać kostruktywne porady - o tym dokładnie pisał Ci cipiór....

tak więc jak następny raz będziesz się naigrywał z cudzych przedmiotów możesz sobie zawsze wspomnieć swoje druciarstwo.

na koniec - nie za bardzo mogę zakumać mirkuw handlarzy bolodupów adresowanych do Marcina?
Musisz wiedzieć że znajdujecie się na dokładni przeciwległych biegunach w vesowym zaawansowaniu......
ni doszukałem się też żadnych wzmianek i artykułów na temat Twoich osiągnięć na tym podwórku a na temat laweciarza tak :D

pozdrawiam Cię serdecznie



Ehhh, a miałem już zakończyć, ale chyba nie da rady :)

Chodziło o gaźnik SHB 19.19, musisz przyjąć do wiadomości, że nowe rzeczy kupuje się w sklepie i jeżeli chcesz coś sprzedać - i to w klubie, to wypadałoby dać niższą cenę niż np. w SIP czy SCK, teraz uważam temat handlu za zakończony.

Cieszę się że śledziłeś dokładnie mój temat dotyczący Speciala :) Nie wiem w jaki sposób oceniłeś jakość nabicia łożysk, ale nie w tym rzecz. Jako specjalista od numerów seryjnych łożysk nie zwróciłeś uwagi na rzecz kluczową, że długi wał na czopie 19mm i przy stosunkowo ciężkim kole magneto nie ma prawa powodzenia przy cylindrze Polini 130. To był realny powód niepowodzenia. Dla twojej ciekawości, obecnie zamontowany wał na czopie 24/25mm z PK śmiga elegancko.

Do reszty przytyków się nie odniosę, aczkolwiek nie mogę pozbyć się wrażenia, że to ty jesteś osobą, która koledze laweciarzowi składa silniki i generalnie cieszę się, że jesteśmy na przeciwległych biegunach, tak pięknie się różnimy :)

Rownież pozdrawiam!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 445
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
Post: 26 kwietnia 2018, 21:14
fifciofafcio
zabawny z ciebie koleś :)

kwestię gaźnika pomijam bo musiał bym Cię tochę ośmieszyć a publicznie nie wypada chyba wiadomości prywatnych cytować - ps. nie wiedziałem że masz więcej niż jedno konto na tym forum, sorry....

co do lożysk i ich "numerów" ?? nie wiem o co ci chodzi - może jestm za tępy? ale musisz wiedzieć (bo NIE wiesz) że najcięższe w historii koło zamachowe w SF było montowane w ET3 i wał miał również konus 19 i jakoś się nie urywały....

ale w sumie co mnie to obchodzi ?
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
motoVESPA PK75Xl 1987
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 26 kwietnia 2018, 21:46
simone pisze:fifciofafcio
zabawny z ciebie koleś :)


No wiem :D

simone pisze: kwestię gaźnika pomijam bo musiał bym Cię tochę ośmieszyć a publicznie nie wypada chyba wiadomości prywatnych cytować - ps. nie wiedziałem że masz więcej niż jedno konto na tym forum, sorry....


No niestety nie trafiłeś, ale jak masz manie prześladowcze to polecam zgłosić się do specjalisty.

simone pisze: najcięższe w historii koło zamachowe w SF było montowane w ET3 i wał miał również konus 19 i jakoś się nie urywały....


Pewnie wał był Mazucchelli a ET3 ma 12 HP.

Generalnie pewnie spoko z ciebie ziomek, ale jakoś nie umiem się z tobą dogadać. Może niepotrzebnie napisałem "turecki bazar" a mnie zdenerwowały twoje komentarze o łożyskach z castoramy, no i poszło. Tak czy siak, życzę Ci wszystkiego dobrego!

Cheers.
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1718
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 kwietnia 2018, 13:50
Wasze spory na tematy techniczne, po pozbawieniu pewnych elementów emocjonalnych, są całkiem interesujące
Macie niezła wiedzę techniczną
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 28
Rejestracja: 24 sierpnia 2017, 19:49
Lokalizacja: wa-wa
[I]:
Vespa 125 Primavera ET3 1976+
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 180 Rally 1968-73
Post: 29 maja 2018, 09:33
W przeciwieństwie do ciebie tomku - mitomanie nabijający ilość postów bez względu na wzgląd.
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 421
Rejestracja: 14 marca 2009, 21:29
Lokalizacja: podkowa lesna
Pochwały: 1
Post: 06 czerwca 2018, 23:20
ja niewiem o co chodzi
nieznam sie na tym ale podoba mi sie wasza sympatyczna wymiana pogladow he he
ommm

Posty: 20
Rejestracja: 01 maja 2018, 09:51
Lokalizacja: Lubin
[I]:
Vespa 125 1962-63
Post: 23 sierpnia 2018, 12:23
Kurczę to ja kolegi Simone kupiłem silnik a tu takie kwiatki druciarstwo laweciarstwo aż strach go odpalić
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2136
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 23 sierpnia 2018, 20:21
Co byście se nie wrzucali to SF skazane na wymarcie ;D

Pozdrawiam,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 445
Rejestracja: 02 października 2008, 23:46
Lokalizacja: kraków
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
Vespa 90 1963-81
Post: 23 sierpnia 2018, 21:37
Jimmy pisze:Co byście se nie wrzucali to SF skazane na wymarcie ;D

Pozdrawiam,
JIM

ale że co skazane na wymarcie?
simone

VESPA P80X@125T5 1982
VESPA 90 mk1 1964
motoVESPA PK75Xl 1987

2015
2015
Posty: 184
Rejestracja: 03 września 2014, 07:53
Lokalizacja: Beuthen
[I]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[II]:
PX125EFL 1983-97
Post: 24 sierpnia 2018, 06:18
Ja tam lubię moje SF i u mnie na pewno nie wymrze. Najwyżej się zakurzy. Z drugiej strony PX to jest chyba LF.
Pytanie off topic, które mi zadał znajomy zapaleniec MZ ET. Ile kilometrów taki silnik PX polata między dobrze zrobionymi remontami. Macie jakieś doświadczenie?
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem,
first make sure you are not, in fact, surrounded by ASSHOLES

Posty: 20
Rejestracja: 01 maja 2018, 09:51
Lokalizacja: Lubin
[I]:
Vespa 125 1962-63
Post: 24 sierpnia 2018, 13:04
simone pisze:
Jimmy pisze:Co byście se nie wrzucali to SF skazane na wymarcie ;D

Pozdrawiam,
JIM

ale że co skazane na wymarcie?

my jestesmy skazani na wymarcie , bo jesteśmy dinozaurami :-)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1170
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 24 sierpnia 2018, 15:18
vyvyan pisze:Ja tam lubię moje SF i u mnie na pewno nie wymrze. Najwyżej się zakurzy. Z drugiej strony PX to jest chyba LF.
Pytanie off topic, które mi zadał znajomy zapaleniec MZ ET. Ile kilometrów taki silnik PX polata między dobrze zrobionymi remontami. Macie jakieś doświadczenie?


Wiele zależy od warunków w których jest eksploatowany. Pierwszy zużyje się krzyżak co niestety wymaga rozpoławiania silnika. Jak już rozpoławiać to od razu łożyska uszczelniacze. Bez katowania po mieście i bez tuningu PX200 myślę, że 100kkm powinien zrobić.

pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Następna

Wróć do Lokalna giełda

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron