Fiat Abarth 595

"Sex, Drugs & Rock & Roll" - czyli wszystko o czym chcielibyście napisać/przeczytać ale nie Vespie
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1041
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 26 lipca 2018, 19:54
Elo,

czy ktoś z wiary jest właścicielem/miał okazję jeździć tym samochodem i może podzielić się wrażeniami?

Ave!
Vespa Garage Ursynów

Reklama

Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 lipca 2018, 06:20
Jeździłem testowym
A kolega kupił córce tego 160 KM
Ogólnie rakieta, zawieszenie sztywne ale dzięki temu na zakrętach jest szał
W środku dwie dorosłe osoby podróżują wygodnie, cztery osoby na krótkich odcinkach
Fajne sportowe auto dla dwóch osób i psa
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1041
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 lipca 2018, 08:45
Dzięki,

a wiesz jak z trwałością?

Pozdr.
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1723
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 lipca 2018, 20:58
Trudno powiedzieć
Jeżeli chodzi o plastiki wewnątrz to kolegi żona jeździ już dwa czy trzy lata zwykłą 500 i jest Ok
Silniki fiatowskie zawsze też były w porzo oprócz alternatorów które lubiły pękać
Mam w firmie kilka fiatow sam jeżdżę 500X i bez uwag


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Hyde Park - wszystko i nic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron