Elektryczne w natarciu

"Sex, Drugs & Rock & Roll" - czyli wszystko o czym chcielibyście napisać/przeczytać ale nie Vespie
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 22 grudnia 2018, 18:38
https://electrek.co/2018/12/13/vespa-in ... monowheel/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Reklama

Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 21 lutego 2019, 18:38
Może tak się pochwalicie swoimi elektrykami
Ja zacznę dla przykładu
Od kilku dni jeżdżę, jak jest sucho, elektryczną hulajnogą Xiaomi
Jest super, prędkość maksymalna 36 km/godz i około 20 km na jednym ładowaniu
Przy moich 88 kg to chyba ok
Koła pompowane a więc komfort jest nawet na chodnikach a na ścieżkach rowerowych i jezdniach bajka
:)Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 690
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 22 lutego 2019, 16:40
Fun musi być dość niepowtarzalny. Nie próbowałem.

Słyszałem jednak że jest pewnego stopnia niebezpieczeństwo związane w Xaomi.
Miej w pogotowiu aplikację do zarządzania hulajnogą w swoim telefonie.
Na tej stronie https://www.wired.com/story/xiaomi-scooter-hack/ masz info dot. przejęcia hulajnogi przez obserwatorów. Całkiem przykra sprawa jeśli ktoś wyłączy ci kółka podczas jazdy.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2150
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 23 lutego 2019, 21:04
Fajnie że fajnie się jeździ ale te hulajnogi stają się plagą i stwarzają duże zagrożenie. Jeżdżą szybko i wszędzie. Po chodnikach, ulicach i ścieżkach w parku i nie jest to w żaden sposób uregulowane. W dużych miastach dorzucają się do tego jeszcze wypożyczalnie typu lime które nie uregulowawszy kwestii baz parkingowych powodują że ludzie porzucają je gdzie chcą co stwarza chaos i niebezpieczeństwo.
U mnie w parku kilka dni temu jakiś dzieciak rozwalił sobie głowę bo pędził ścieżką wśród ludzi bez żadnego kasku nawet na takiej właśnie hulajnodze.
Po chodniku jeździć to to na pewno nie powinno ani po ścieżkach w parku. Jeśli coś rozwija prędkość motoroweru to powinno jeździć po drogach i podlegać przepisom ruchu drogowego.
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 23 lutego 2019, 21:55
Plusem jest że z jednej strony kierowca hulajnogi jest traktowany jako pieszy
A więc może po chodniku
Może po imprezie zakrapianej z promilami
Z drugiej strony policja i straż miejska nie kara za jazdę po ścieżkach rowerowych a nawet uliczkach
W poprzednim poście jest listerowka - maksymalna prędkość ze mną to 26 km/godz.
Ale i tak jest to dużo
:)
Ale ten model nie nadaje się dla dzieci, jest bardzo duża i kierownicę ma wysoko
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 304
Rejestracja: 04 września 2013, 07:20
Lokalizacja: Dublin Ireland
[I]:
PX125EFL 1983-97
[II]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 26 lutego 2019, 10:35
Fajna zajawka ale koszt ok 2 tysi. Za drogo jak dla mnie ,szkoda kasy wole doinwestować w vespe ,ale jak ktos by mi podarował cieszył bym się jak dziecko
Pit Stop Krew SC Dublin
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 26 lutego 2019, 14:52
Ja kupiłem za 1600 brutto
Dystrybucja polska i gwarancja



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1191
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 27 lutego 2019, 10:29
ja mam xiaomi 365, super sprawa, poruszam sie podobnie jak rowerem (mimo ze to nie uregulowane). niedalej niz wczoraj wrocilem do domu na lime (ninebot) i zaoszczedziłem 30min (o tyle dłuzej zasuwałbym komunikacja miejska). fajna alternatywa do pracy (mam 8km), ale zaraz bedzie cieplo i przeskakuje na skuter. hulajka tylko gdy bede leciał gdzies na lekko
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 lutego 2019, 10:32
wczoraj 21 km po mieście...
:)
wszystkie sprawy pozałatwiane, dentysta, kawiarnia, dwa spotkania, zakupy w hurtowni
bez opłat za parkowanie, szukania miejsca, stania w korkach
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1191
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 27 lutego 2019, 10:46
ja mam xiaomi 365, super sprawa, poruszam sie podobnie jak rowerem (mimo ze to nie uregulowane). niedalej niz wczoraj wrocilem do domu na lime (ninebot) i zaoszczedziłem 30min (o tyle dłuzej zasuwałbym komunikacja miejska). fajna alternatywa do pracy (mam 8km), ale zaraz bedzie cieplo i przeskakuje na skuter. hulajka tylko gdy bede leciał gdzies na lekko
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1049
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 lutego 2019, 11:16
Jestem tego samego zdania co Jimmy! Jeżdżą tym wszędzie, po chodnikach, pasach i ścieżkach rowerowych...

A te hulajnogi na minuty to jakiś totalny rak, ludzie zostawiają je byle gdzie co stwarza zagrożenie np dla osób niewidomych... Poza tym zdarza się, że coś w tej hulajnodze się zwyczajnie spier*** i wtedy ona zaczyna wyć jak poj*** nie wiadomo dlaczego. U mnie na osiedlu była taka akcja w nocy, nagle zaczęła wyć, jakiś jeb*** alarm się włączył... ale na szczęście sąsiad nie wytrzymał, zszedł i wyj*** ją do śmietnika i zamknął klapę :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 690
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 27 lutego 2019, 13:11
Finoccio, co ty jak papuga z tymi niewidomymi. W życiu widziałem może 3ch niewidomych, a już trochę żyję na tym świecie. I żeby zaraz ich potykać o hulajnogi...

Biznes jak biznes. Jak będą straty to się zwinie i tyle, a jak kto prywatnie, to kto bogatemu zabroni, a i ten przecież nie zostawi pod płotem. Nowinka fajna jak zawsze. Bateria 2-3 lata, a potem będzie inna nowinka 1, 2, 3, 4 kolowa, z siodełkiem lub bez, z kierownicą lub bez itd, równie obsrane przez media.

Obrazek
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 27 lutego 2019, 13:17
w zasadzie to nie hulajnogi to jakiś rak...
tylko ludzie którzy ich używają
:)
jeden rzuci gdziekolwiek, bo ... taki już koleś jest z natury
no i firma zarządzająca też trochę wolna amerykanka (w końcu są z usa)
:D
ale nie ma co porównywać te z lime do xiaomi m365, inny rozmiar, inny komfort
rozważam zakup drugiej, tym razem czarnej, może małżonkę zaszczepię tym sprzętem
;)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1049
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 lutego 2019, 13:34
OShon pisze:Finoccio, co ty jak papuga z tymi niewidomymi. W życiu widziałem może 3ch niewidomych, a już trochę żyję na tym świecie. I żeby zaraz ich potykać o hulajnogi...


Pracuję w budynku, w którym jest wystawa po której oprowadzają niewidomi więc generalnie jest ich dość dużo. A że budynek jest w centrum to hulajnóg też jest sporo. Jest to problem, uwierz mi :)

Poza tym to nie musi być niewidoma, tylko no stara baba z jaskrą po zmroku...

Pozdr!
Obrazek
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1180
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 27 lutego 2019, 19:43
We Wrocławiu też jest problem z hulajnogami lime. Niewidomy nie jestem ale jeżdżę na rowerze albo chodzę z dzieckiem w wózku i zwyczajnie uciążliwe jest hulajnóg zaparkowanych albo leżących na środku chodnika/DDR. Czytałem, że w Warszawie w końcu się za to zabrali, mam nadzieję, że i u nas coś się ruszy. Póki co ludzie zostawiają je dosłownie gdziekolwiek.
Jeżdżenie po chodnikach- spoko byle z głową a nie na pełnej tubie slalomem między ludźmi. Ale to ten sam temat co rowerzyści, kurierzy itp :)
5!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 17
Rejestracja: 18 lutego 2019, 08:41
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50XL2 1990-
[II]:
Post: 27 lutego 2019, 20:10
Ja te stojące na środku poprostu przedstawiam na bok ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1049
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 lutego 2019, 20:46
ameb pisze:Czytałem, że w Warszawie w końcu się za to zabrali, mam nadzieję, że i u nas coś się ruszy.


W Warszawie służby czasami sprzątają, no jest plan żeby zabronić jazdy po chodnikach i przenieść te hulajnogi na DDRy, co jest fatalnym pomysłem...

Elko!
Obrazek
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 28 lutego 2019, 16:31
Plan planem
Trzeba ustawę zmienić
Żeby hulajnogi elektryczne były pojazdem i wtedy można określić jakim i gdzie mogą jeździć
Póki co straż miejska i policja, przynajmniej w moim małym miasteczku Kielce, nie reaguje na jazdę po scieżkach rowerowych a nawet ulicach (tych o małym natężeniu ruchu)
Ale rzeczywiście jest dziwnie bo prawo nie nadąża za postępem technicznym i pojawiającymi się różnymi pojazdami elektrycznymi
A tych jak sami wiecie jest mnóstwo
Jedno dwu kołowe z siodłem i bez typu deska i typu hulajnoga
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1191
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 01 marca 2019, 10:13
@finoccio jesli nie po chodnikach i nie po DDR to gdzie? rowerzyści na DDR wolniej jezdza niż ja na hulajce.

z innej beczki, w Milan zabronili dwusuwowym starym vespom wjezdzac do miasta, w kilka lat wytną wszystkie pojazdy ktorymi sie obecnie poruszamy. tak mamy działać w Wawie również? co jest takiego złego w hulajnogach elektrycznych?
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1049
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 01 marca 2019, 13:17
gx2@op.pl pisze:@finoccio jesli nie po chodnikach i nie po DDR to gdzie? rowerzyści na DDR wolniej jezdza niż ja na hulajce.


Jeżeli jeździsz szybciej niż rowerzyści to dlaczego nie chcesz jak wolniejsze rowery jeździć po ulicy? ;)

Pozdr!
Obrazek
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 17
Rejestracja: 18 lutego 2019, 08:41
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50XL2 1990-
[II]:
Post: 01 marca 2019, 15:08
gx2@op.pl pisze:w Milan zabronili dwusuwowym starym vespom wjezdzac do miasta

To mówisz że w Milanie są tanie skutery? 8)
Obrazek
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 330
Rejestracja: 11 stycznia 2010, 23:04
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
Vespa 125 Primavera 1967-76
[III]:
Vespa 125 1963-64
Post: 03 marca 2019, 20:34
http://www.youtube.com/watch?v=gyAtT0sJMBE
Obrazek
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1191
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 05 marca 2019, 13:25
finoccio pisze:
gx2@op.pl pisze:@finoccio jesli nie po chodnikach i nie po DDR to gdzie? rowerzyści na DDR wolniej jezdza niż ja na hulajce.


Jeżeli jeździsz szybciej niż rowerzyści to dlaczego nie chcesz jak wolniejsze rowery jeździć po ulicy? ;)

Pozdr!


jakto nie chcę? chcę. widziałem już elektryczną hulajnogę co sie buja do 60km/h. z resztą ja swoją jeżdzę po ulicy jak na chodniku brak miejsca. postęp w elektrykach idzie tak szybko, że jak uregulują prawo czym jest hulajnoga elektryczna to sie okaże że trzeba zrobić kategorie jak w motocyklach.

w rowerach też powinni zrobić kategorie. przecież na kolarce lub rowerem pod triathlon nie będziesz popylał brukowaną ścieżką rowerową (teoretycznie musisz jak jest). powinny być kategorie lub rozróżnienie rowerów.

no a gdzie są rowery wspomagane elektrycznie? czy to rower, czy to może już motorower?

ach ten postęp techniczny
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1756
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 marca 2019, 14:40
Kupiłem właśnie Yunbike C1
Przyjedzie pod koniec tygodnia
Spodobało mi się maleństwo ...
Zresztą to bardzo ciekawa technologicznie konstrukcja
https://youtu.be/KvHIA5s5BCA


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1049
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 05 marca 2019, 18:49
gx2@op.pl pisze:
finoccio pisze:
gx2@op.pl pisze:@finoccio jesli nie po chodnikach i nie po DDR to gdzie? rowerzyści na DDR wolniej jezdza niż ja na hulajce.


Jeżeli jeździsz szybciej niż rowerzyści to dlaczego nie chcesz jak wolniejsze rowery jeździć po ulicy? ;)

Pozdr!


jakto nie chcę? chcę. widziałem już elektryczną hulajnogę co sie buja do 60km/h. z resztą ja swoją jeżdzę po ulicy jak na chodniku brak miejsca. postęp w elektrykach idzie tak szybko, że jak uregulują prawo czym jest hulajnoga elektryczna to sie okaże że trzeba zrobić kategorie jak w motocyklach.

w rowerach też powinni zrobić kategorie. przecież na kolarce lub rowerem pod triathlon nie będziesz popylał brukowaną ścieżką rowerową (teoretycznie musisz jak jest). powinny być kategorie lub rozróżnienie rowerów.

no a gdzie są rowery wspomagane elektrycznie? czy to rower, czy to może już motorower?

ach ten postęp techniczny


Nie wiem czy rowerów elektrycznych już nie sklasyfikowali... Żeby rower elektryczny był rowerem elektrycznym i miał możliwość jazdy po DDR musi mieć silnik elektryczny o mocy do 250 W, który tylko wspomaga kiedy kręcimy pedałami, nie może napędzać bezpośrednio roweru.

Pozdr!
Obrazek
Następna

Wróć do Hyde Park - wszystko i nic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron