Cześć,
W trakcie odbioru nowej maszyny, uprzedzono mnie ze strony dystrybutora, że wstawienie akcesoryjnego wydechu do docierającego się silnika może negatywnie na niego wpłynąć ....
Fakt, wydechy akcesoryjne, często bez katalizatora, rozprężone (niezduszone ekologią), pewnie jakoś na silnik mogą wpływać.
Ale żeby miały destrukcyjny wpływ na działanie silnika, docieranie?
Dzięki za Wasze opine na ten temat.
z pozdrowieniami,
Marcin
Akcesoryjny wydech a docieranie pojazdu
Posty: 3
• Strona 1 z 1
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Tak, bez katalizatora pusty na pewno tak
Ale te mające homologację montują dealerzy legalnie i nie ma problemu z nimi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Podepnę się z pytaniem, bo nie ma sensu zakładać tematu. Czy ktoś potrafi określić, jakie zmiany w dźwięku silnika małej pojemności (150ccm)powoduje tłumik akcesoryjny (w tym wypadku Leovince Touring - z homologacją). Oryginalny jest dość głośny i chciałbym albo cichszy, albo bardziej, hmmm...basowy.
Dotychczas używałem takich tłumików tylko w motocyklach o dużej pojemności, zastanawia mnie, czy przy tak małej w ogóle zmieni się rodzaj dźwięku, czy tylko ewentualnie jego poziom, lub zmiany w ogóle nie będzie, bo wysokie obroty skutera i tak generują taki, a nie inny rodzaj dźwięku... pzdr Alkir |
|
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot]