Ja dzisiaj wycieczkę 50 km zrobiłem i umyłem Vespę
A teraz się zastanawiam czy już ją uśpić czy jeszcze ...

Kocyk mam co prawda ale zapowiadają deszcze

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Jeździcie nadal?
Ja dzisiaj wycieczkę 50 km zrobiłem i umyłem Vespę A teraz się zastanawiam czy już ją uśpić czy jeszcze ... ![]() Kocyk mam co prawda ale zapowiadają deszcze ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
jeździmy. wczoraj nie zmógł mnie ni wiatr ni deszcz, a było ekstremalnie. ale nadal ciepło, 12 stopni. dopóki asfalt nie zamarza i śnieg nie sypie ja zasuwam, bez kocyka (właśnie sprzedałem). trzeba być jak Roman Bratny
|
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Hehe
U mnie dzisiaj było cieplej, około 16-18 Ale w kasku Vespa PX jest cieplutko i nic nie wieje a szyba bajka Jak jest cieplej to Momo Design a jak się robi chłodniej kask vespowy najlepszy ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ![]() W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Co to za kask?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
Moja już raczej uspana. Za zimno, szkoda kolan i sprzętu, ba, nawet w deszcz staram się nie jeżdzić. Traktuję ją jak klasyka, więc do dyspozycji dwa auta na aurę jesienno-zimową. Na Vespę będę teraz patrzył
![]() Pozdrawiam |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Kask na foto
Vespa PX Natomiast dwa czarne paski nakleił mi kiedyś na nim gość z agencji reklamowej i tak już kilka lat się trzymają ![]() A kask dobrze wykonany miły i ciepły w środku, mam do niego przypinaną długą szybę ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
tomekmajesty, chyba mnie namówiłeś. Też mam taki kask tylko jeszcze ani razu słońca nie widział. Po ostatnich przygodach z duża szybą i deszczem korci mnie zmiana na krótką szybę (bo się kurzy) i kask z szybą. może to potestuję na wiosnę i zrobię zmianę.
A jeździć trzeba, nie ma wyjścia. Pracuję w ścisłym centrum Wawy gdzie jeszcze mi remontują ulicę. Mój dylemat to jazda do pracy 20min (ale trochę zimniej i czasem mokro) czy komunikacja miejska i 55min minimum. Samochodem też można ale to podobny czas jak komunikacją miejską i dodatkowo 35PLN za parkowanie (o ile jest gdzie parkować). Pewnie będę zmuszony w zimie ruszyć auto, ale na razie Vespa, aż mi oczy zamarzną, a co. |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Dodam że ten kask oprócz tego że jest ciepły i cichy to ... włosów nie burzy
![]() A tak poważnie z dedykowaną szybą mimo, że jest nieruchoma, jeździ się komfortowo, jest długa i nawet podbródek wiaterek nie chłodzi ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Fajny ten kask. Gdzie można dorwać?
Ja tez jeszcze jeżdżę, w zeszłym roku do połowy listopada się udało... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Dzięki! A czy on sam w sobie jest coś warty? Chodzi mi o względy bezpieczeństwa? Widzę, ze ma homologację ale ta maja nawet kaski za 100 zł
![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Bardzo dobry i bezpieczny kask
Jakość na najwyższym poziomie A kształt chroni uszy i częściowo szczękę, przynajmniej z boku Stary dobry wzór Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Dodaje do ulubionych
![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
To może być słabo
Trzyma cenę, najtaniej jak widziałem to 399 zł Sprawdź na MielochMotocykle tam czasem mają promocje i kaski Vespy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
No i zdjąłem prześcieradło z Vespy ...
Tydzień jazdy jeszcze będzie ![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Bardzo lubię kask PXowy. Klasyczny wygląd oraz fakt że świetnie leży na głowie, żadnych gwizdów w uszach.
Tu miało być zdjęcie, ale: Przestrzeń na dysku przeznaczona na załączniki jest już zapełniona. Te wszystkie trzy elementy wyleczyły mnie z PXa, choć szkoda bo mam do niego wielki sentyment i od czasu do czasu jak chce przewietrzyć małą ramę to ubieram go choćby na chwilę. Gdyby ten klasyczny kształt miał nową edycję z uwzględnianiem tych wszystkich pow. wad, które dla mnie zaistniały to zdecydowałbym się na takiego ponownie. Zatem jeśli jeździsz na krótkie dystanse spoglądając wpierw na pogodę, nie masz włosów i jeździsz sam, no to idealna skorupa na czaszkę ![]() Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/20r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Aleeee
![]() W kasku Px super pracuje zestaw głośnomówiący w postaci słuchawek od iPhona ![]() Nie uciska uszek a więc słuchawki nie wypadają z nich i jest oki A szyba... mam zapiętą jak zimno a odpinam jak słoneczko przygrzewa i chowam pod siodło ![]() Aleee, co kto lubi, jeden jarzynę drugi mięso pożera ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
No i jeździ się
![]() Rano z kocykiem co prawda A mam oryginał Vespy na magnesy mocowany do budy, już nie produkują niestety ![]() Jutro przetestuję spodnie ochraniacz od TucanoUrbano zamiast kocyka Kocyk ma tą przewagę, że działa pod nim ogrzewanie skutera ale czasem przy dużych prędkościach mi lekko dół łopocze A jakie macie doświadczenia w walce z zimnem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Jeśli chodzi o mnie to jestem Hardcorowcem i zawsze motocyklem jeździłem byłe nie w śnieg i lód wiec bywało że i w -15C jeździłem co do doświadczenia to zawsze w skórach jeżdżę niezależnie czym a pod skóry im zimniej tym więcej wełny:) Nigdy nie patrzyłem na porę roku tylko czy śnieg nie leży......a skuter? kocyk , łapki......jak w aucie:)....jedyne co zawsze mnie wkurzało to zimno w nos , nie mogę jeździć z zakrytym więc pod szybą marznie i tak , chociaż mam Schberta c3 i on jest dość szczelny i nieco cieplej w zimę......
|
|
Ja kiedys wybralem sie w trase na drugi koniec miasta przy temperaturze 0 stopni, i moje zwykle rekawice dawaly ostro po kosciach. Zajechalem na stacje benzynowa i wzialem te rekawiczki przezroczyste do tankowania, i na nie zalozylem moje rekawice. O dziwo jaki efekt cieplarniany, az mi sie rece spocily.
Nie wiem jednak czy ta jazda na Vespach nam sie na stawach nie odbije w przyszlosci ![]() |
|
cóż mogę powiedzieć. na nogi można założyć dodatkową warstwę, czyli spodenki ortalionowe których używa się podczas deszczu. działa podobnie jak z przezroczystymi rękawiczkami. sprawdzone wielokrotnie. co prawda dzisiaj 15 stopni wiec rano było fajnie.
a profesjonalne podejście to oczywiście termobielizna, ochraniacze, dedykowane spodnie, kołderka tucanourbano (nie lubie). |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Spodnie Tucano Urbano take away
Używam Chociaż kocyk jest cieplejszy bo wewnątrz ogrzewanie Vespy jest przecież A co do kolan i stawów to różnie bywa Ojciec mój będąc geologiem w warszawskim towarzystwie poszukiwań geologicznych całe lata 50,60 i 70 jeździł na WSK i Junaku przez cały rok, w zimę też, a wtedy zimy były prawdziwe ![]() Fakt, że i prędkości jakimi podróżował oscylowały między 50 a 70 km/godz I do końca życia nie miał żadnych problemów ze stawami czy reumatyzmem ![]() Co prawda tamto pokolenie było twarde... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika