Witajcie.
Jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć co może być przyczyną stuków w silniku z filmiku poniżej:
https://youtu.be/bm8lKVu_odA
Zębatka rozrusznika nożnego nowa, dźwięk dochodzi prawdopodobnie z okolic tłoka/cylindra. Pierścienie na swoim miejscu. Na filmie wykręcona jest świeca, więc nie ma możliwości by tłok uderzał o głowicę. Przy zdjęciu głowicy dźwięk występuje również.
Niestety nie znam przeszłości tego silnika, wiem tylko, że posiada on cylinder D.R 135 ccm, głowica Malossi 139...
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Stuki w silniku
Posty: 4
• Strona 1 z 1
PX80 @DR135
![]() |
|
Ja miałem kiedyś podobnie
https://youtu.be/BB7s-dTrZkA Czyli jak na filmiku. Co prawda pk 102 cm ale puka podobnie. Zużyty cylinder próg na góże . Silnik się wkręcał na obroty ale na wolnych klekotał jak by coś się miało urwać. Ten silnik działa? |
|
Tak, silnik jestem w stanie uruchomić. Chodzi równo i właśnie "klekot" cichnie po dodaniu gazu, z tymże u mnie takich luzów nie ma tłok jak u Ciebie, ale dla pewności sprawdzę jeszcze raz. PX80 @DR135
![]() |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 193
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34 Lokalizacja: Lublin [I]: ET4 125 Not Leader [II]: GT250 ie 60 (Euro 3) M451M [III]: Cosa 2 200 |
Ja bym go rozpołowił i obejrzał korbowód plus łożyskowanie wału.
Jedno lub drugie, a może nawet kumulacja. …. ale jedna robota Dla pewności zdejmij koło przed operacją i obejrzyj czy przez przypadek nie ma śladu na cewkach Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia i na pewno bardzo daleko mi do prawdziwych speców od prawdziwych silników ![]() Na pewno posłuchaj Kuby ![]() |
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika