Witam wszystkich!
Swoją Vespe GT200L kupiłem w sierpniu tego roku.
Skuter służył jako narzędzie wożące dzielnie swojego właściciela do pracy (wiosna lato jesień zima). Stan nie był najlepszy, ale kupowałem tanio i z myślą o grubej przeróbce i odbudowie. Zależało mi na gaźniku a to ostatnia możliwa wersja zasilana w ten sposób.
Poprzedni właściciel założył felgi z piaggio MP3 wiec ten wydatek już miałem z głowy.
Skuter po zakupie wyglądał tak:
Pierwsza rzecz jaką kupiłem był tłumik GPR. I wywaliłem duża szybę- nie mój klimat.
Następnie zacząłem rozbierać skuter na części pierwsze. Na pierwszy ogień poszedł silnik, który wyszkielkowalem. Wymieniłem wariator, sprzęgło, rolki i pasek:
Wszystkie elementy silnika, które uznałem za stosowne poszyły do malowania proszkowego w kolor czarny błyszczący, podobnie felgi, klamki, podnóżki pasażera, stopka centralna i wszystkie elementy zawieszenia, które wymagały odświerzenia. GT otrzymało nowe amortyzatory, łożyska, tarcze galfera, organiczne klocki, linki gazu i licznika, oraz przewody hamulcowe HEL-a. Silnik po zabiegach w spa wyglądał tak:
Przednie zawieszenie z zaciskiem po regeneracji: tarcza galfera, nowymi łożyskami kół, główki ramy, przewodem linką etc.
Następnie pomalowałem rozebraną ramę w kolor Nardo Grey z Audi RS6:
Potem przeszedł czas składania. Pozakładałem dużo części nieseryjnych: manetki z logo Vespa, lusterka bar end, lampę przednia full LED, listwy boczne i wszystkie oznaczenia w kolorze czarnym, małą dymioną szybę, żelowa kanapę, czerwoną lampę tylną, krótki bagażnik, wszystkie żarówki łącznie z kierunkowskazami LED, nowe przyciski i przełączniki, pomalowałem środek licznika na czarno, zmieniłem krawat na ten po 2014r, założyłem wycinane na cnc zaślepki starych lusterek... i pewnie jeszcze masa rzeczy o których nie pamietam. Ogólnie mój GT obecnie wyglada tak:
I jeśli dotrwałeś do końca tego postu ale nie znalazłeś odpowiedzi dlaczego uparłem się na gaźnik....??? No to właśnie dlatego:
https://youtu.be/avQgEDi0r_8
GT200L
Posty: 43
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
Ostatnio zmieniony 22 kwietnia 2020, 17:25 przez WojtekGT200L, łącznie zmieniany 3 razy
|
Gratulacje - fachowa robota.
No i ten ogień z tyłka - no super. Pozdrawiam i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia Pozdro - Oskar Shon MVP M365 Development 11/24r, 3xMCC
Forum moderator: answers.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA VBATools.pl Rozwiązania i dodatki dla Outlooka, Worda i Excela |
|
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
Dziękuje
|
Niemowlak
Posty: 39
Rejestracja: 13 czerwca 2019, 13:13 Lokalizacja: Łódź [I]: Vespa 150GS 1955 [II]: Vespa 125 Primavera 1967-83 [III]: Primavera 125 3V 2014- |
GAźnik wymiata! GJ!
|
Boska! Fajny styling.
|
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Wow
[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
modny kolor
|
2019
Posty: 214
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34 Lokalizacja: Lublin [I]: ET4 125 Not Leader [II]: GT250 ie 60 (Euro 3) M451M [III]: Cosa 2 200 [IV]: GTS300 ie Super Sport 2010 |
Szkoda, że nie założyłeś osłony klaksonu z GTS-a 250.
Miałbyś dodatkowe oświetlenie, które - uwierz mi - na prawdę się przydaje, choć rozumiem, że chciałeś odmłodzić optycznie Vespę. Co do "ognia z du.y, to chyba działa to tylko na stopce??? |
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
Lampa full ledowa daje mega dużo światła. Dodatkowo wokół jest ring. Dlatego nie dodawałem nic więcej. Bo tak samo mogłem się zdecydować na ledowe kierunkowskazy z postojem. Ale naprawdę ten reflektor swieci strasznie mocno. A co do strzałów z wydechu to przy dojeździe np do świateł tez strzela |
2019
Posty: 214
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34 Lokalizacja: Lublin [I]: ET4 125 Not Leader [II]: GT250 ie 60 (Euro 3) M451M [III]: Cosa 2 200 [IV]: GTS300 ie Super Sport 2010 |
Ale z moich doświadczeń w jeżdżeniu nocą po lesie (oczywiście Vespą - wiem, pomysł raczej średni ) takie światełko nisko z przodu na prawdę "robi robotę" |
Posty: 17
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 19:29 Lokalizacja: Częstochowa [I]: ET4 125 Not Leader [II]: GTS300 ie Super 2008 |
Wojtek, świetna robota!
Lampa LED jaki producent? Pozdrawiam Lampa full ledowa daje mega dużo światła. Dodatkowo wokół jest ring. Dlatego nie dodawałem nic więcej. Bo tak samo mogłem się zdecydować na ledowe kierunkowskazy z postojem. Ale naprawdę ten reflektor swieci strasznie mocno. A co do strzałów z wydechu to przy dojeździe np do świateł tez strzela [/quote] |
no proszę, jak zobaczyłem to myślałem że to nowa HPE. fajna sprawa. nie myślałem o zmianie wydechu u siebie ale po tym filmiku...może by pogrzebać w mojej czerwonej strzale...
|
|
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
[/quote] Dzięki za miłe słowa. Lampa firmy Moto Nostra link do yt: https://youtu.be/K8D_Kr_oj0c |
Super wygląda twój GT. Ja kupiłem GT w gorszym stanie niż Twój (patrz zdjęcie). Szukałem inspiracji co z tym zrobić żeby przyciągał wzrok sąsiadów , no i znalazłem. Z jakiego modelu jest twój bagażnik? Nie bardzo orientuję się w modelach. Na tym forum widzę dużo ciekawych pomysłów. Jak by ktoś miał ciekawy pomysł na Moją GT, to proszę o informację. Jestem otwarty na ciekawe pomysły. Jestem początkującym vespiarzem.
Pozdrawiam. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
A widziałem Twoja na OLX. Trochę pracy masz to fakt ale przy okazji i przy jednych kosztach zrobisz igle . Co do bagażnika to to Moto Strada, widziałem ze jest dostępny w sklepie u zippiego. Link: https://allegro.pl/oferta/bagaznik-retr ... e=facebook Co do pomysłów na GT to ja miałem kilka. W pierwszej chwili chciałem pomalować na kolor miętowy z beżowymi felgami i dodatkami plus dużo chromu. Potem był plan na biały z czarnymi dodatkami. A skończyło się na nardo z czernią z żółtymi akcentami. Ostatnio widziałem piękna żółta i kolejną pewnie tak zrobię. Żółta karoseria, czarne felgi z piaggio mp3 13’ i reszta w czerń. Trzymam kciuki i czekam na efekty |
Hej,
Dobra robota.. moj GTS podobny trochę do Twojego... Pozdrawiam Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
Dzięki. Faktycznie podobny |
Tyle szumu wokół tej vespy a tu patrzę i .... okazuje się, że to dla kasy było i taniego poklasku https://www.olx.pl/oferta/vespa-gt200l- ... Ea7VW.html
|
|
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2019, 12:31 Lokalizacja: Rybnik [I]: Granturismo 200L (GT) M312M |
Rozumiem ze jedziesz tak każdego kto postanawia sprzedać swoją Vespe? Spoko nie życzę ci żeby ktoś równie serdecznie cię potraktował. Napracowałem się, zrobiłem coś fajnego, teraz chce zbudować CaffeRacera na bazie Suzuki GN400 widzisz w tym coś złego?! Miałem w życiu różne motocykle. Niestety Vespa mnie rozczarowała. Przed budową zrobiłem nią 20 może 30km, po odbudowie obecnie ok 300 i nie chwyciło. Może komuś, kto nie ma zdolności i możliwość do budowy da więcej radości. Sprzedaje w cenie włożonych części tracę na tej zabawie sporo pieniędzy, wiec daruj sobie teksty w stylu, ze to dla pieniędzy. Bo musiałbym wiec za nią ok 16 tysięcy, a tyle w życiu nikt nie zapłaci. Pozdrawiam, i życzę więcej kultury i zrozumienia. Bo tego typu grupy są żeby wspierać |
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
Jeden wniosek
W internecie wszystko jest i zostaje jako ślady Nie ma nic ukrytego co by na jaw nie wyszło - jak mówi Pismo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Niemowlak
Posty: 98
Rejestracja: 01 listopada 2016, 19:41 Lokalizacja: Bydgoszcz [I]: PX125E 1981-84 [II]: Vespa 150 1958-60 |
jest ok,
|
Pomocnik mechanika
Posty: 688
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20 Lokalizacja: Łódź [I]: Bajaj Chetak 150 Classic [II]: Vespa 50 Special 1975-83 |
Michu, daj spokój. Getees fajnie zrobiony. Jakby gość szykował go tylko na sprzedaż dla zarobku to pewnie nie wkładałby tyle kasy w remont Pozdr.! शिश्न क्लब पोलैंड
|
się Świeżaczku obudziłeś to było tydzień temu. czyżbyś wracał wspomnieniami do GTS-a
pozdrawiam i kiedy jeździmy? w niedzilę ma być ciepło |
|
Niemowlak
Posty: 39
Rejestracja: 13 czerwca 2019, 13:13 Lokalizacja: Łódź [I]: Vespa 150GS 1955 [II]: Vespa 125 Primavera 1967-83 [III]: Primavera 125 3V 2014- |
Ja też nie przepadam za ludzikami co przyjdą na forum w tydzień napiszą 6 postów i do widzenia...... Grupy są po to by wspierać ale żeby do niej należeć powinno się czymś zasłużyć bądź też wnieść cokolwiek..... Ja nie jestem serdeczny i jakbyś chciał odbić piłeczkę to daruj sobie pierdoły o dobrociach, wsparciach i innych społecznych bzdurach |
A fe... myslalem ze to projekt zapalenca, entuzjasty a to zwykle druciarstwo i motoryzacyjny Januszex. Sorry, nie fajnie.
|
|
Posty: 43
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika