wydech akcesoryjny

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 30
Rejestracja: 07 czerwca 2013, 23:02

[I]:
Cosa 2 200
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 14 kwietnia 2019, 20:27
Czołem,
Zastanawiam się nad wydechem do mojej trzysetki...
Devil, Akrap itp są drogie, ale czy miał ktoś do czynienia z Arrowem Reflex lub Mivv Urban? Jak brzmią i jak się spisują...
Wyglądają nieźle a i cena ok 1k. 8)
Z góry dzięki.
A

Reklama

Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 110
Rejestracja: 26 listopada 2015, 20:46
Lokalizacja: Śrem Wlkp.
[I]:
Cosa 2 200
Post: 14 kwietnia 2019, 20:45
Tak z ciekawości pytam co poza dźwiękiem i wyglądem chciałbyś osiągnąć bo szybciej raczej nie pojedziesz?
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 30
Rejestracja: 07 czerwca 2013, 23:02

[I]:
Cosa 2 200
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 14 kwietnia 2019, 21:01
Oczekuje tylko dźwięku i wyglądu. Plus 20 pkt do lansu. :-)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1894
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 kwietnia 2019, 22:50
Lans i dźwięk to PM
;)
Mnie jak rdza zeżre fabryczny to wezmę pewnie ten


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 48
Rejestracja: 31 lipca 2015, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Post: 27 maja 2019, 18:41
Ja mam Remusa i bez silencera brzmi jak Harley :)
Vespa GTS
Awatar użytkownika
Posty: 17
Rejestracja: 20 sierpnia 2019, 13:26
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 20 sierpnia 2019, 14:19
Też się zastanawiam nad jakimś akcesoryjnym wydechem, też głównie dla celu bycia słyszanym przez samochody przedzierając się przez dżunglę miasta.
Czy ktoś z Was zdecydował się na wykonanie kompletnego wydechu u jakiegoś fachowca?
Rozmawiałem z jedną podwarszawską firmą, która się tym zajmuje (tworzy układy do jednośladów i samochodów). Cenowo wygląda to zachęcająco, ciekawe tylko jak z trwałością takiego rozwiązania i kwestią homologacji... ?
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1894
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 20 sierpnia 2019, 14:36
Ja bym nie ryzykował
Sonda lambda i inne takie tak
Jest sporo fabrycznych to po co ryzykować
Mieloch Motocykle chyba już ma jesienne przeceny na wydechy Vespy
Trzeba sprawdzić i przyczaić się
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Posty: 17
Rejestracja: 20 sierpnia 2019, 13:26
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 20 sierpnia 2019, 19:23
No właśnie, ciekawe jak taki wydech będzie miał wpływ na inne podzespoły.
Co prawda namiar na ta firmę (z Konstancina Jeziornej k. Warszawy) znalazłem daaawno temu na jakimś forum motocyklowym i tam jeden z użytkowników pozytywnie sie wypowiadał. Ciekaw jestem doświadczeń forumowiczów w tej kwesti :D
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 59
Rejestracja: 10 czerwca 2018, 21:23
Lokalizacja: Warszawa/Marki
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PK125S 1983-84
[III]:
P125X 1978-81
Post: 20 sierpnia 2019, 22:32
Milex pisze:No właśnie, ciekawe jak taki wydech będzie miał wpływ na inne podzespoły.
Co prawda namiar na ta firmę (z Konstancina Jeziornej k. Warszawy) znalazłem daaawno temu na jakimś forum motocyklowym i tam jeden z użytkowników pozytywnie sie wypowiadał. Ciekaw jestem doświadczeń forumowiczów w tej kwesti :D

Podasz namiar na firmę?
Awatar użytkownika
Posty: 17
Rejestracja: 20 sierpnia 2019, 13:26
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 21 sierpnia 2019, 08:15
AUTO MOTO WYDECH
Robert Pawłowski
05-510 Konstancin-Jeziorna
ul. Klonowa II 9
tel: 504-127-497
www.motowydech.eu

Posty: 16
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 19:29
Lokalizacja: Częstochowa
[I]:
ET4 125 Not Leader
[II]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 września 2019, 16:59
ja myślę nad SCORPIONem ... brzmi bardzo dobrze , i jeszcze nad Spark iem . jest krótki i to daje fajne proporcje... https://www.reactiveparts.com/spark-exh ... 53468.html
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1894
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 września 2019, 17:09
Myślałem nad Arrow ale póki co fabryczny mam stan idealny więc po co wymieniać ...
;)
Chyba szybciej sprzedam mojego GTSa i ... kupię takiego samego
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Posty: 7
Rejestracja: 28 czerwca 2019, 18:53
Lokalizacja: Łódź
Post: 08 września 2019, 13:06
Witam
W mojej Vespie zamonontowałem wydech GranTurismo, bo już na ten oryginalny czarny patrzeć nie mogłem.
Brzmi nieco głośniej ale za to ma piękny bas z rasowego moto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
Posty: 17
Rejestracja: 20 sierpnia 2019, 13:26
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 08 września 2019, 20:16
Ja w efekcie zdecydowałem się na Remusa. Z wykręconymi dB killerem ma piękne rasowe brzmienie jednak jak dla mnie mógłby byc ci trochę cichszy. Ale to może kwestia przyzwyczajenia bo zrobiłem nim raptem kilkanaście km. Prezentuje się również bardzo zacnie i świetnie się komponuje z linią Vespy;)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1894
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 13 stycznia 2020, 16:50
Poproszę o radę mądrzejszych kolegów ...
Myśle o zakupie wydechu Arrow Reflex 2.0
Zastanawia mnie jednak to że tłumik ma homologację a kolektor nie ma
Dlaczego ?
Drugie pytanie : gdzie jest w GTS katalizator, czy w tłumiku?
Nie chciał bym bowiem po policyjnej kontroli spalin montować na powrót fabryczny
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1286
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 14 stycznia 2020, 09:49
tutaj jest ten temat poruszony:
http://modernvespa.com/forum/topic14596

katalizator w standardzie jest w wydechu
dla akcesoryjnych wydechów sprawdziłbym czy też mają. z tego co widziałem na forach, akrapovic ma dodatkową wstawkę katalizatora pomiędzy wydechem i dolotem, może inne też tak mają

tutaj coś piszą na temat przejściówki z i bez katalizatora do Arrow:
https://www.arrow.it/en/assembled/1062/Piaggio-VESPA-GTS-300i.e.-2008

czyli przy Arrow zwróciłbym uwagę na rodzaj konwertera do wydechu.

tak się wymądrzam ale to wiedza po 10min szukania w necie więc nie traktuj mnie jak wyroczni. poszerzam swoją wiedzę odpowiadając na twoje pytanie :)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1894
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 stycznia 2020, 12:22
I gitara
Kto szuka ten znajdzie
;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron