PX 125 - Kawas

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 13 października 2013, 22:12
Postanowiłem pokazać Wam mojego sprzęta :)
rok 2011 - pełna seria - czyli fabryczny kastrat ;)
ale na zimę zaczynam grzebać, czyli na początek:
-sip road 2.0 (test zamieszczony na stronie klubu pomógł podjąć mi decyzję)
- do tego zestaw dysz, itp - 160/BE3/102 - a może 100 - wyjdzie w praniu :)
-dysza wolnych obrotów (hmm - nie do końca wiem jaka.. muszę poszukać w necie co i jak)
-nowy filtr powietrza.
Na początek jedna fotka - niestety jedna z tych marnych, niebawem dorzucę więcej!
pozdrawiam serdecznie!

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Reklama

Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2165
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 14 października 2013, 11:17
Witaj,

Ładny pojazd, powodzenia w dekastracji.
PS wypełnij profil (lokalizacja, model Vespy).

Pozdrawiam,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1995
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 października 2013, 12:05
oj ładna ładna
:)
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 14 października 2013, 15:25
Profil uzupełniony :-)
W wolnej chwili wrzucę parę fotek.
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1206
Rejestracja: 02 lutego 2007, 08:10
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Post: 14 października 2013, 16:17
dluga droga przed Toba.
Obrazek

Vespa Sport 1000

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 14 października 2013, 16:19
Domyślam się - jakby ktoś miał jakieś doświadczenia techniczne to proszę o porady co i jak .
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 379
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 23:09
Lokalizacja: Legnica
[I]:
Cosa 1 200
Post: 15 października 2013, 07:20
Witaj,
możesz podlecieć do Kuby na robotniczą, on ma takiego PX odkastrowanego.
Dances with Goats

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 15 października 2013, 09:31
Cześć - rozumiem, że do amicaru?
dzięki serdeczne za info :)
tymczasem jeszcze jedno na szybko:

Obrazek

p.s. ten seryjny wydech z katalizatorami to niezła wydumka :)

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 82
Rejestracja: 15 marca 2012, 20:06
Lokalizacja: Warszawa Gocław
[I]:
PK125ETS
Post: 15 października 2013, 09:36
Jako Wrocławiak przekażę info, że w Amicarze na robotniczej oficjalnie już nie ma Vesp i serwisu Vespy. Ja byłem we MOTOCYKLE.WROBUD.PL i oprócz terminów to wszystko było w porządku. Przeniosła się tam prawie cała albo cała ekipa właśnie z Amicaru. A poza tym to bardzo fajna maszyna ;)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 379
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 23:09
Lokalizacja: Legnica
[I]:
Cosa 1 200
Post: 15 października 2013, 09:37
a gdzie tam do Amicaru...... na robotniczej przy pętli autobusowej jest ciąg hurtowni, jedna z nich jest Kuby, on modyfikował PX też takiego nowego. Możesz podjechać i pogadać z nim. Tak w połowie mniej więcej - COTTONMANIA - znajdziesz.
Dances with Goats

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 15 października 2013, 09:50
ok - dzięki jeszcze raz, pod koniec tygodnia tam podjadę w takim razie :)
póki co śmigam na serii, ale w listopadzie biorę się za upgrade
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 379
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 23:09
Lokalizacja: Legnica
[I]:
Cosa 1 200
Post: 15 października 2013, 10:16
Cotton Mania Sp. z o.o. ul.Robotnicza 1A (brama 10) on ma tego PX w hurtowni
Dances with Goats

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 15 października 2013, 10:24
ok - powołam się na Ciebie ok?
podjadę tam w piątek :)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 379
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 23:09
Lokalizacja: Legnica
[I]:
Cosa 1 200
Post: 15 października 2013, 10:26
spoko, Kuba to mój szwagier.
Dances with Goats

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 18 października 2013, 12:25
No cóż - byłem, widziałem i pogadałem:-)
Jestem pod mega wrażeniem!!!!
Marcin dzięki za namiary :-)
Pytanie co dalej robić z px'em...
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1001
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 18 października 2013, 15:58
Musisz go jeszcze trochę podrapać (lekki szlif) :). PX nie może być taki ładny :)
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 18 października 2013, 20:17
Hehe - za grzecznie wygląda;-)

edit:)

sezon praktycznie zakończony - powoli zaczynam zbierać graty do mojej vespy i mam pytanie:
-czy w przypadku kupna oryginalnego cylindra i tłoka od 150-tki głowicę też należy zmieniać?

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 12 lutego 2016, 22:19
Ogrzewanie dwuletniego kotleta.
Wierzcie lub nie ale w końcu znalazłem chwilę na dłubanie mojej vespy. Dotarł SIP road 2,0 i dysze.
Dziś był demontaż seryjnego wydechu z katalizatorami.
Niezły korek.
Przy okazji wrzucę zdjęcia.
Pozdrowienia!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1184
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 13 lutego 2016, 22:30
Na wiosnę ustawimy się na jakieś wspólne latanie po okolicach! :)
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 14 lutego 2016, 14:49
Chętnie :-) Tłumik zamontowany. Do gaźnika poszedł zestaw 160 be3 102. Fotki wieczorem będą :-) przy okazji wykryłem przedmuch pod głowicą :-(

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 15 lutego 2016, 20:50
http://tufotki.pl/dGEfC
Wrzucam linka do zdjęć.
Przy okazji zdjąłem głowicę - gładzie cylindra wyglądają ok.
Teraz została regulacja.
Z pierwszych wrażeń - ładnie ciągnie z dołu na górze trochę się "waha"
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1333
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
Post: 15 lutego 2016, 21:15
Ale kastrat!
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1811
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 15 lutego 2016, 21:35
Jesli sie na gorze "waha", moze byc dysza glowna za bogata
Jest manual, jest automatyczny usmiech

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 40
Rejestracja: 11 lutego 2013, 17:17
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
PX125 2011
Post: 15 lutego 2016, 21:45
Wymienię na 100. Zobaczymy.
Jaki zestaw polecicie na przyszłość - pollini 177?
DR?
Aha i skąd ten przeciek pod głowicą?

Posty: 5
Rejestracja: 15 marca 2021, 20:19
Lokalizacja: zlotoryja 59-500
[I]:
PX150 2012-
Post: 15 marca 2021, 20:48
Witam jestem tu nowy 8) mam pytanie do kogos kto ma pojecie bo ja zaczynam kupilem vespe px 150 rok 2002 oryginalny przebieg 1000 km stan fabryczny zdjalem wydech z katalizatorem kupilem i zamontowalem sip road 2.0 i wszystko chodzi fajnie czy mam jeszcze dodatkowo zmienic jakies dysze.Koles doradzil mi zmiane gaznika na oryg dellorto 24-24 kupilem zamontowalem i dlawi sie przy ruszaniu cieszko wchodzi na obroty jak by za duzo paliwa az dzwoni czasami w cylindrze,wiec wrocilem do oryginalnego gaznika 20-20 a wiec czy zmieniac jeszcze dysze jaki powinny byc przy takim wydechu???

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron