Zakup pierwszej Vespy

Sprzedam, kupie, zamienię, oddam i itp
HANDLARZOM MÓWIMY STANOWCZE I ZDECYDOWANE NIE!
(wszelkie konta/posty handlarskie będą usuwane)

Posty: 8
Rejestracja: 13 czerwca 2021, 08:17
Post: 13 czerwca 2021, 09:17
Jako żółtodziób proszę Was o pomoc w wyborze swojej pierwszej Vespy.
Dopiero zaczynam się uczyć i poznawać modele i wiem, że najpierw powinienem to zrobić by dokonać w pełni świadomego wyboru, ale nim to nastąpi, to sezon może się już pomału kończyć :P
Pozwolę sobie wkleić link do ogłodzenia i proszę o opinię :
https://www.olx.pl/d/oferta/nowy-skuter ... 8;promoted
Zastanawia mnie przednia felga która jest trójramienna i to, że w karcie pojazdu podana moc, to 7 kW
Znalazłem chyba tylko jedno ogłoszenie oprócz tego, gdzie Vespa miała taką felgę, a 7 kW daje jakieś 9,5 KM, a powinna mieć jakieś 10,7 KM wiec moc to albo błąd w karcie, albo ta Vespa jest jakaś zubożona.
Przy okazji pytanie, jak sobie radzi taka najsłabsza wersja 125 z dwójką na pokładzie o łącznej masie ok 150 kg ?

Czy ta oferta jest cenowo ok, czy jednak uważacie, że jest zbyt drogo ?
https://www.otomoto.pl/oferta/piaggio-v ... 8613559b77

Reklama

Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2028
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 13 czerwca 2021, 10:24
Dziwne trochę
Trzeba posprawdzać
A co do 2 osób na pokładzie to na miasto ok
Poza miastem raczej nie na długie przeloty autostradami
No i zależy jako wzrost mają jeźdźcy bo ten model jest dość mały
Dla 2 osób zdecydowanie GTS


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2028
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 13 czerwca 2021, 10:38
Ten czerwony GTS z kufrem w innym kolorze dość fajny
Jak bez przygód i krajowy to cena ok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 8
Rejestracja: 13 czerwca 2021, 08:17
Post: 13 czerwca 2021, 12:30
Sprawdziłem i był sprowadzony.
Czy był uszkodzony, to przez telefon raczej się nie dowiem, natomiast dziwi to, że ma tak znikomy przebieg.
Może na forum jest ktoś kto ma rzut beretem i byłby skłonny się pofatygować do tego komisu i odbyć jazdę próbną i ogólnie obejrzeć (odwdzięczę się jakąś dobrą whisky lub innym ulubionym trunkiem :lol: ), bo ja mam ponad 350 km i średnio mi się chce zrobić wycieczkę na pusto, a poza tym nie mam porównania jak powinna się prowadzić Vespa 8)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2028
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 13 czerwca 2021, 20:49
Czasem ludzie bardziej patrzą na skuter niż na nim jeżdżą
A z jakiego kraju sprowadzony ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 8
Rejestracja: 13 czerwca 2021, 08:17
Post: 14 czerwca 2021, 07:03
tomekmajesty pisze:Czasem ludzie bardziej patrzą na skuter niż na nim jeżdżą
A z jakiego kraju sprowadzony ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Raport tego nie mówi, a do komisu jeszcze nie dzwoniłem 8)
Pochodzenie ma jakieś znaczenie ?

Vespa ma nad naklejką Piaggio Technology brzydką rysę i tak sobie myślę, że jeśli by był uszkodzony, to pewnie by to zostało polakierowane .

Posty: 19
Rejestracja: 14 sierpnia 2015, 20:56
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
[I]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 14 czerwca 2021, 08:04
mikolaj78 pisze:Sprawdziłem i był sprowadzony.
Czy był uszkodzony, to przez telefon raczej się nie dowiem, natomiast dziwi to, że ma tak znikomy przebieg.
Może na forum jest ktoś kto ma rzut beretem i byłby skłonny się pofatygować do tego komisu i odbyć jazdę próbną i ogólnie obejrzeć (odwdzięczę się jakąś dobrą whisky lub innym ulubionym trunkiem :lol: ), bo ja mam ponad 350 km i średnio mi się chce zrobić wycieczkę na pusto, a poza tym nie mam porównania jak powinna się prowadzić Vespa 8)


Cześć,
Zagadaj do chłopaków z Wielkopolski na forum lokalnym.
Moim zdaniem, jeśli miałbym wybierać pomiędzy propozycjami jakie przedstawiłeś, to raczej owa 125-tka GTS.
Ta pierwsza jest raczej do miasta i jest mała. Miałem kiedyś Primaverę i przy moim wzroście (190), to było mało trochę.
GTS to trochę inna bajka. Poza miasto też się nadaje. Na dwie osoby spoko.
Jeśli ta czerwona jest taka, jak w opisie, bez przekrętów, to propozycja jest OK.
Bardzo mały przebieg, jak na 2015, praktycznie żaden.

Jeśli się nie dogadasz z kimś z Wlkp. daj znać, może zrobię wycieczkę w weekend do Wągrowca.

Posty: 8
Rejestracja: 13 czerwca 2021, 08:17
Post: 14 czerwca 2021, 10:42
Sulimowicz pisze:
mikolaj78 pisze:Sprawdziłem i był sprowadzony.
Czy był uszkodzony, to przez telefon raczej się nie dowiem, natomiast dziwi to, że ma tak znikomy przebieg.
Może na forum jest ktoś kto ma rzut beretem i byłby skłonny się pofatygować do tego komisu i odbyć jazdę próbną i ogólnie obejrzeć (odwdzięczę się jakąś dobrą whisky lub innym ulubionym trunkiem :lol: ), bo ja mam ponad 350 km i średnio mi się chce zrobić wycieczkę na pusto, a poza tym nie mam porównania jak powinna się prowadzić Vespa 8)


Cześć,
Zagadaj do chłopaków z Wielkopolski na forum lokalnym.
Moim zdaniem, jeśli miałbym wybierać pomiędzy propozycjami jakie przedstawiłeś, to raczej owa 125-tka GTS.
Ta pierwsza jest raczej do miasta i jest mała. Miałem kiedyś Primaverę i przy moim wzroście (190), to było mało trochę.
GTS to trochę inna bajka. Poza miasto też się nadaje. Na dwie osoby spoko.
Jeśli ta czerwona jest taka, jak w opisie, bez przekrętów, to propozycja jest OK.
Bardzo mały przebieg, jak na 2015, praktycznie żaden.

Jeśli się nie dogadasz z kimś z Wlkp. daj znać, może zrobię wycieczkę w weekend do Wągrowca.


Ja mam wprawdzie 180 cm wzrostu, ale też bym nie chciał wyglądać jakbym dziecku sprzęt zajumał :lol:
Mieszkam na przedmieściach aglomeracji a do pracy jadę w korku przez małe miasto, więc na super zwinnym maleństwie mi nie zależy. Dodatkowo zamysł jest taki, żeby czasami porwać żonę na jakąś przejażdżkę weekendową , więc też skłaniam się w stronę GTS-a, bo pewnie kanapa trochę większa, rozstaw osi no i te 4-5 KM też zapewne będzie odczuwalne :D

Wnioskuję, że ten śmieszny przebieg nie jest czymś mega wyjątkowym w przypadku Vespy ....

@Sulimowicz - wielkie dzięki za propozycję, ale najpierw zagadam z lokalsami z WLKP :)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2028
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 14 czerwca 2021, 19:07
Francuzi z reguły niezbyt dbają o skutery …
Ale ta może wyjątek
A brzydka rysa to we Francji ciężkie pieniądze w naprawie
Nie to co u nas
Miejmy nadzieję że ktoś bardziej patrzył niż jeździł
Są tacy
:)
Ja na moim Dax zrobiłem w dwa lata 300 km
:D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Posty: 8
Rejestracja: 13 czerwca 2021, 08:17
Post: 15 czerwca 2021, 06:59
tomekmajesty pisze:Francuzi z reguły niezbyt dbają o skutery …
Ale ta może wyjątek
A brzydka rysa to we Francji ciężkie pieniądze w naprawie
Nie to co u nas
Miejmy nadzieję że ktoś bardziej patrzył niż jeździł
Są tacy
:)
Ja na moim Dax zrobiłem w dwa lata 300 km
:D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Vespa we Francji spędziła niecały rok, może nie zdążyli zniszczyć 8)

edit.
Tak się gapię na zdjęcia z ogłoszenia i mam wrażenie, że błotnik jest jakiś przekoszony...
Co Wy na to ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

2019
2019
Posty: 212
Rejestracja: 12 czerwca 2015, 22:34
Lokalizacja: Lublin
[I]:
ET4 125 Not Leader
[II]:
GT250 ie 60 (Euro 3) M451M
[III]:
Cosa 2 200
Post: 27 sierpnia 2021, 18:53
Może jednak zastanów się nad małą ramą na początek przygód z Vespa. Mniej problemów, dwie osoby dadzą radę się zmieścić, no i brak shimmy:).
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2028
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 29 sierpnia 2021, 10:27
Trudno coś powiedzieć o błotniki z fotek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Wróć do Lokalna giełda

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron