Lokalny dystrybutor a Euro Moto Trade

Forum Wielkopolski (Wielkopolska)
Post: 05 marca 2007, 12:21
Wpierw w poszukiwaniu tych modeli udałem się do dystrybutora w Poznaniu na Malwową i zapytałem się o te modele. No cóż, oznajmiono mi, że na Polskę przewidziane są tylo ET, LX-50, GT-200... no i na zamówienie GTS ale z 250 a nie 400ccm...

Tak więc napisałem do Euro Moto Trade o dostępność LX-60 i GT-60 zwanych inaczej LXV i GTV... a otrzymałem następującą odopwiedź:

Dzień Dobry,
w załączeniu przesyłam aktualny cennik na skutery Piaggio-
poniżej podaję dodatkowo ceny modeli Vespa przewidzianych na rynek polski
Vespa LX 50 2T cena 10.400,-zł
Vespa LXV 50 cena 13.500,-zł
Vespa GTS 200 cena 19.000,-zł

Nie ma takich modeli skuterów Vespa jak LX-60 i GT-60.

Ostatnia linijka powiedziała wszystko na temat kompetencji, tak więc postanowiłem zatelefonować do Euro Moto Trade, gdzie poinformowano mnie co cytuję:

modele te (LX-60, GT-60) można spokojnie ściągnąć, można też ściągnąć GTS w wersji 400ccm... i gdzie tu człowiek mądry?? Ale bardzo duży plus dla Pani obsługującej dział sprzedaży za dobre poinformowanie oraz za fantastyczne podejście do ściągania 400ccm, która jeszcze 2mc temu była nie do dostania a tu nagle jest all na miejscu :)

Tak więc wszystko można do Polski, ściągnąć ale należy trafić na odpowiednią osobę w EMT. Prócz tego ktoś wcześniej odpisujący, że modelu nie ma nie wie, że GT-60 jest oficjalną nazwą GT na 60 lecie firmy. Dla osób chcących kupić, to proponuję się pośpieszyć gdyż GT-60 wyprodukowano w 999 sztukach z czego 250 idzie do USA...

Reklama

Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 50
Rejestracja: 13 marca 2005, 17:53
Lokalizacja: Wrocław
Post: 05 marca 2007, 17:02
a ja mam tylko jedno pytanko: czy w ogole jest taki model jak VESPA GTS 400 :shock: :?:
Powiem szczere; pierwszy raz o tym slysze...
Co do GT60 to nie dziwie sie, ze bedzie ciezko ja kupic, bo w koncu jest to model jubileuszowy.
Vespa GT 200
Post: 05 marca 2007, 18:54
Jak to nazwałaś GTS 400, jest to wersja GTS'a czyli przysłowiowe 250ccm, z wrzuconym enginem 400ccm, jest dostępny na rynek Włoski, Usa oraz Canadę. Prócz modeli wypisanych wcześniej czyli:

ET2/4
LX-50
GT-50 (czyli 200ccm w starej kaście)
GTS

na Polskim rynku nie ma niczego innego... teoretycznie bo można ściągnąć, albo skontaktować się z EMT i zagadać z nimi by wrzucili coś innego do tira dla Ciebie... 400ccm jest też w ten sposób dostępne. Nie dowiadywałem się tylko jak wygląda sprawa, gwarancji ale już teraz mogę powiedzieć jak to wygląda:

jak ci się przykładowo GTS 400ccm zepsuje, to zgłaszasz się do najbliższego serwisu Vespy (autoryzowanego), i zanosisz im gwarancję międzynarodową, oni wyceniają naprawę i wysyłają to do Vespa Italia, jeśli Piaggio we włoszech zaakceptuję naprawę np. za kwotę 1000E, to oni robią tobie serwis a Piaggio im kasę potem zwraca. Niestety jeśli chodzi o osprzęt do GTS 400ccm, to w Polsce nie ma części więc doliczyć musisz do tego czekanie na ściągnięcie tego co trzeba wymienić...

Jeśli natomiast Piaggio nie zaakceptuje naprawy, to pozostaje zawiezienie swojego GTS'a do Włoch a tam już dokonają stosownej naprawy :) Przykładowo mój klient, chce zamówić sobie GT-60 w wersji na rynek USA, z dodatkowym osprzętem to muszę go zamówić przez biuro Piaggio Italia i nie wyślą tej wersji z Włoch a pójdzie to tak

Włochy - USA - Włochy - Polska... bezsens ?? no w sumie tak...
Jeśli natomiast chcemy inny model niż oferowany na rynek PL, to albo Włochy albo Niemcy nam pozostają no i Francja też :) albo zamówić w EMT tylko nie oczekuj, że dziś zamówisz a jutro dostaniesz :) tak tylko w Erze :P
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 353
Rejestracja: 25 października 2004, 15:59
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
ET4 125/150 Leader
Post: 05 marca 2007, 21:27
400?
Daj jakiś link o Vespie 400, bo ja powiem szczerze czekam na taką :)


albo cos Ci się Chłopie pomyliło :(
Ostatnio zmieniony 05 marca 2007, 21:31 przez ortos, łącznie zmieniany 2 razy
pozdr...
Ortos


Vespa dała mi kosza...i to jest niestety prawda :(
ale jako Emeryt /jak kazdy Włoch/ mam Fiata 500 :)
Post: 05 marca 2007, 21:29
No już od ponad roku Vespa produkuje GTS o pojemności 400ccm :) hehe w Polsce jeszcze takiego chyba nie ma z tego co wiem, ale szykuje się na zakup i GTS 400ccm i GT-60'tki zobaczymy czy kasa mi pozwoli ale myśle, że się powinno udać :)
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 353
Rejestracja: 25 października 2004, 15:59
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
ET4 125/150 Leader
Post: 05 marca 2007, 21:36
daj jakiś link do GTS 400

albo "narkotykom powiedz STOP"
pozdr...
Ortos


Vespa dała mi kosza...i to jest niestety prawda :(
ale jako Emeryt /jak kazdy Włoch/ mam Fiata 500 :)
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 27
Rejestracja: 17 lutego 2006, 22:45
Lokalizacja: białystok
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PK50XL 1987-93
[III]:
ET2 50
Post: 05 marca 2007, 22:14
PIAGGIO MA NA RYNKU WłOSKIM MA 3 MODELE Z SILNIKIEM 400 i.e.
A MIANOWICIE
BEVERLY CENA 4990 E
MP3 CENA ?
X8 CENA 5290E

PRZYKRO MI TO STWIERDZIć ALE VESPY BRAK
vespa pk 50 rush
vespa et2
wiatka wp 150
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 50
Rejestracja: 13 marca 2005, 17:53
Lokalizacja: Wrocław
Post: 05 marca 2007, 23:04
na oficjalnej stronie Piaggio (wloskiej) nie ma nic na temat Vespy GTS o pojemnosci 400 :?
Vespa GT 200
Post: 06 marca 2007, 01:06
A czy ja powiedziałem, że taka Vespa jest standardowym modelem?? Na zamówienie są robione z silnikami 400ccm :) ładują tam poprostu silnik bodajrze Hondy 400ccm :)
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 353
Rejestracja: 25 października 2004, 15:59
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
ET4 125/150 Leader
Post: 06 marca 2007, 06:57
dellos pisze:A czy ja powiedziałem, że taka Vespa jest standardowym modelem?? Na zamówienie są robione z silnikami 400ccm :) ładują tam poprostu silnik bodajrze Hondy 400ccm :)


Piaggo ma własny silnik 400 :)
a Ty nie pij tyle :)
pozdr...
Ortos


Vespa dała mi kosza...i to jest niestety prawda :(
ale jako Emeryt /jak kazdy Włoch/ mam Fiata 500 :)
Post: 06 marca 2007, 07:22
Ja nie wiem co ty pijesz ale chce to samo :):)
1. jakby był taki produkt vespa z silnikiem 400 to gwarantuje bylo by info w scooteringu a jak narazie mam prenumerate od 5lat i nic takiegio nie znalazlem
2. jesli cos takiego faktycznie by sie pojawilo to bylo by o tym glosno w swiecie Vespiarskim a nie tylko opcja na zamowienie, chyba że nie jest to produkt Piaggio tylko jakas kombinacja bo jest tez dostepna Vespa 50 Special z silnikiem Suzuki 750 oraz VBB1t z silnikiem PX 150 z turbina tak więc nic nie slyszalem o takiej Vespie
3. Nie wiem czy akurat oplacało by się robic piaggio konkurencje X8, X9 Beverlly MP3 i innym duzym skuterom ze swojej oferty

pzdr!
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 370
Rejestracja: 20 grudnia 2004, 21:05
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 06 marca 2007, 08:18
Ale przez tą 400 wątek zrobił się ciekawszy :wink:
I to by było na tyle..........bulba
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 77
Rejestracja: 14 listopada 2004, 17:04
Lokalizacja: Wrocław
Post: 06 marca 2007, 09:44
jak usłyszałem o GTS 400 to az mi w głowie się zakręciło, bo wymiany skutera w tym roku nie przewidziałem, ale jak taka 400 się pojawi to wyboru mieć nie będę :)
__

Let`s be reasoneable and demand impossible
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 50
Rejestracja: 13 marca 2005, 17:53
Lokalizacja: Wrocław
Post: 06 marca 2007, 10:15
Osobiscie wydaje mi sie to dziwne, co prawda nie znam sie na technice ale czy silnik 400 ( np. od Hondy) pasowalby do GTS'a?
Cos mi sie wydaje ze chyba nie ale moze sie myle??
Moze po prostu chodzi o jakis tuning pojegajacy na zwiekszeniu mocy, tak jak np. zamontowanie tlumika Scorpion, ktory oprocz walurow dzwiekowych troche zwieksza moc co nie znaczy, ze pojemnosc silnika :?
Szczere mowiac VESPA 400 to brzmi dziwnie i jakos malo realnie....
Vespa GT 200
Post: 06 marca 2007, 10:38
"Hola hola ..." jakby to powiedział poseł Cymański
nie zapominajmy, że jest taka Vespa 400 :) ale posiada 4 koła i jest to tzw. microcar może poprostu koledze Dellosowi się najzwyczajniej pomyliło:)

Katty jak na taką przeróbke to tez było by jakieś info w sieci a tu zero wieści na ten temat. Nie sądze aby ktoś zaprojektował taki kit racingowy podnoszący pojemnośc prawie o 100% jest to raczej nie możliwe do normlanego uzytkowania.
PS Największy kit dla 250 to zestaw Malossiego powiększający pojemność do 290ccm

pzdr!
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 50
Rejestracja: 13 marca 2005, 17:53
Lokalizacja: Wrocław
Post: 06 marca 2007, 11:04
heh... w pierwszej chwili tez pomyslalam o Vespie 400 czyli o pojezdzie na 4 kółkach. Ale chyba nie tą Vespe Dellos mial na mysli.
Co do tuningu to tez sie nie spotkalam z jakims ocicjalnym, firmowanym przez Piaggio zestawie tuningowym do VESPY.
Ale jak bede w Piaggio na Krzyckiej to z ciekawosci zapytam sie co Oni wiedza na ten tamat i na czym polega ta przeroba Vespy oraz kto ją firmuje.
A tak na marginesie to osobiscie uwazam, ze pojemnosc 250 dla Vespy jest calkowicie wystarczajaca. Jesli ktos chce sie scigac lub jezdzic turystycznie to niech sobie kupi jakis maxi skuter, ktorych jest cala masa do wyboru. A Vespa niech zostanie Vespa :)
to takie moje zdanie :roll:
Vespa GT 200
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 353
Rejestracja: 25 października 2004, 15:59
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
ET4 125/150 Leader
Post: 06 marca 2007, 12:07
ja tam czekam na Vespę 400, a nawet na 500 :)

w czasach czekania jeżdżę Scarabeo :)
pozdr...
Ortos


Vespa dała mi kosza...i to jest niestety prawda :(
ale jako Emeryt /jak kazdy Włoch/ mam Fiata 500 :)
Awatar użytkownika
Post: 23 lipca 2007, 16:28
Panowie

Czy ktoś upadł na głowę z tą 400-tką :-) To zbyt piękne by było prawdziwe.
Co do oferty w Polsce, tak czy tak jest lepiej bo wymienili GT 200 na GTS 250 a cena jest porównywalna (cena nadal jest zabijająca dla zwykłego zjadacza chleba). Wprowadzili nawet LXV - nie wiem dla kogo w takiej cenie, ale jest.

Przy naszych zarobkach chyba cały czas pozostają nam używki. Moja GT 125 sprawuje się rewelacyjnie.

Pozdro
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 370
Rejestracja: 20 grudnia 2004, 21:05
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 23 lipca 2007, 18:57
Mata, TY żyjesz ???? A jak tam Golab ? Może znowu jakiś spocik w drugiej połowie sierpnia ? :wink:
I to by było na tyle..........bulba
Awatar użytkownika
Post: 24 lipca 2007, 12:33
Czołem

Żyję, żyję (ale co to za życie - w Warszawie a moja Vespinka w Poznaniu).
Bedę w Poznaniu w weekend 4-5 sierpnia a potem dopiero prawdopodobnie 25-26 sierpnia.
Jeżeli w tym czasie jest jakieś spotkanko klubowe daj znać.

Ps. Wypatrujcie ew Poznaniu nowego sprzęta, znajoma znajomego kupiła piękną GTS 250 i śmiga po Poznaniu (czarna z brązowym siedzeniem :-)).

Pozdro
Mata
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 370
Rejestracja: 20 grudnia 2004, 21:05
Lokalizacja: Poznań
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 24 lipca 2007, 12:53
To ja proponuję 25-26 sierpnia. A Golab?
I to by było na tyle..........bulba
Awatar użytkownika
Posty: 18
Rejestracja: 26 maja 2008, 14:32
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Post: 03 czerwca 2008, 08:54
400 raczej nie ma, bo dopiero wchodzi Vespa GTS 300 i reklamują ją jako najsilniejszą. Jest już po test driveach w Milanie, są fotki i foldery.

Ma być biała i czarna jak na razie.

Po angielsku info tutaj:

http://thescooterscoop.blogspot.com/2008/05/vespa-gts-gets-supersized-now-nearly.html

Większe info po włosku tutaj:

http://www.motoblog.it/post/13435/piaggio-vespa-gts-300-super-dati-e-foto-ufficiali


i z pomocną rybką babel:

http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fwww.motoblog.it%2Fpost%2F13435%2Fpiaggio-vespa-gts-300-super-dati-e-foto-ufficiali&lp=it_en&btnTrUrl=Translate
VESPA LX 125 Nero Grafite

Wróć do wielkopolskie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron