No i stało się... poszła mi uszczelka w wydechu...
przy okazji jej wyminy planuje pomalowac tłumik.
Wszelkie wskazówki dotyczące zdjęcia, malowania i założenia wydechu mile widziane
wydech w GTS
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
pzdr
***Olas*** |
|
ja malowałem sprayem czarnym matowym wysokotemperaturowym z Auchan. nic się nie pali itp.oczywiście wcześniej szczotą druciana i odtłuszczenie benzyną ekstrakcyjną
|
|
najbardziej przeraża mnie to szczotkowanie
pzdr
***Olas*** |
|
Pomocnik mechanika
Posty: 521
Rejestracja: 14 lipca 2008, 16:09 Lokalizacja: Warszawa [I]: GTS300 ie Super 2008 |
aaa widzisz dopiero tutaj przeczytałem co chcesz zamówić w innym wątku...
sprawa BAAARDZO prosta... 1. odkręcasz tłumik od silnika 2. montujesz w imadełko 3. czyścisz wiertara/papierem/szczotą drucianą 4. rozłaczasz tłumik od pierwszej częsci (tam jest uszczelka) 5. malujesz 6. składasz w sumie masz chyba 2 śruby na silniku do odkręcenia... P.S. tak jak pisałem uszczelkę chętnie pożyczę, oddasz taką samą jak zamówisz... |
czyli powinienem dać radę.... moze to dobry prestekst do warsztatów w środku tygodnia?
pzdr
***Olas*** |
|
Co do warsztatów wchodzę w to muszę u Gośki porządnie zamontować wydech aby na kolejnym wyboju gdzieś przed grabina nPilicą znowu nie spadł:)
pzdr! jestem ZA! Ps Prima.... to też jest okazja aby Aśka Hindusa przymierzyła się do PK pzdr! |
|
no to zapraszam na Rakowiec
jutro pewnie zakupie roszte potrzebnych rzeczy i zacznę rozkręcać we wtorek przed wieczorem pzdr
***Olas*** |
|
hehe, trzymam kciuki Olas
jak zacząłem to robić, to po 4 dniach wyszedłem z garażu. Szczotki na wiertarce, pilniki, kwas fosforowy, a najwięcej młotkiem zeszło. Nadal nie wierzę, że to był mój tłumik, chyba w serwisie mi zamienili na jakiś mocno używany |
|
nie mogłem wytrzymać i już dziś zawitałem do garażu
ustawiłem Vespę, ułożyłem dywanik co by sie siedzeć na betonie ułożyłem skrzyneczki z narzedziami i.... ...i nie miałem klucza do odkręcenia 3 zakichanych śrub szybka wizyta w praktikerze, przy okazji zakup nowego kompletu śrubokretów i innyś średnio potrzebnych w tym momencie rzeczy i powrót do garażu odkręciłem 2 śruby i pomyslalrm, że odkręcę chromowaną osłonę wydechu i fuck !!! ukręciłem jedną śrubę ma ktoś pomysł jak ją teraz wykręcić? wydech zdjęty, pierścienia z materiału niewiadomego pochodzenia w ogole nie stwierdziłem... może go wydmuchalo całego? przy okazji zepsułem lampę warsztatową... ogólnie zadowolony i wkuriony zarazem cd jutro... pzdr
***Olas*** |
|
mógłbyś użyć do wykręcenia ukręconej śruby lewoskrętnego wkręta do wykręcania ukręconych śrub
nie wiem jak to się nazywa ale sam takich używam, niestety ten najmniejszy się spier*** a ten byłby potrzebny, i nie mam jak poratować możesz też rozwiercić otwór i nagwintować na większy gwint. pozdro! |
|
rozwiercić i kontrolnie poprawić gwintownikiem a jak nie pomoże to sprężynkę helicoli (jakby co mam zestaw do M6) 3ma zajebiście
pzdr! |
|
dzięki za info - dziś na spokojnie spróbuję
pzdr
***Olas*** |
|
Pomocnik mechanika
Posty: 521
Rejestracja: 14 lipca 2008, 16:09 Lokalizacja: Warszawa [I]: GTS300 ie Super 2008 |
bo ta uszczelka niewiadomego materiału znajduje się pomiędzy sądą lambda a resztą wydechu... tam gdzie taki pierścien
http://www.hot.jpg.pl/113127 |
wiem wiem... nic nie było...
może naprawdę się rozpadła? pzdr
***Olas*** |
|
Pomocnik mechanika
Posty: 521
Rejestracja: 14 lipca 2008, 16:09 Lokalizacja: Warszawa [I]: GTS300 ie Super 2008 |
hmmm no może... a lata coś w tłumiku? a może tak bardzo się zapiekła, że jej nie można rozróżnić? sprawdź średnicę czy wchodzi nowa?
aaaa co do gwintu to ja bym rozwiercił, a potem naładował poxipolu i wkrecił śrubę... jak zachnie będzie z gwintem (złapanym od śruby) i będziesz mógł norlanie wykręcać... |
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Co za pomysł
|
to cholernie mała śruba, nie wiem czy to złapie...
dziś coś pokombinuje, bo musze to zrobić przed malowaniem pzdr
***Olas*** |
|
zetnij całkowicie ten łepek z gwintem... i przyspawaj w to miejsce normalną nakrętke M5-M6 jak tam wygodniej... do tego krótka śrubka i bra... będzie większa to sie juz nie zapiecze...
Vespa-famiglia
OSA M-52 police '63 VESPA P80X Benelux #4450 '81 HEINKEL 150 type:14.00 '62 LAMBRETTA LI150 mk3 '63 VESPA GS150 '57 VESPA PX125EFL italiano '85 VESPA PX200EFL '84 |
|
o spawaniu trochę wiem, ale... po spawaniu zwykle jestem strasznie głodny...
pzdr
***Olas*** |
|
ja zawsze po zdjęciu okularów spawalniczych mam ochotę na coś słodkiego
|
|
tak tak... snikers przyjacielaem spawacza
pzdr
***Olas*** |
|
no i dałem radę... w sumie 3 dni po godzinke, dwie dziennie
- demontaz i przygotowanie - szlifowanie, szlifowanie, szlifowanie, szlifowanie, szlifowanie, odtłuszcznie, lakierowanie, lakierowanie, lakierowanie - montaz i test nigdy nie była tak cicha, więc w zasadzie od zakupu jeździłem ze spieprzoną uszczelką pzdr
***Olas*** |
|
BRAWO !!!!!
taki drobiazg, a jak cieszy |
|
jakby nie było pierwsza samochdzielna naprawa
pzdr
***Olas*** |
|
Spaliniarz
Posty: 395
Rejestracja: 07 października 2008, 22:34 Lokalizacja: Warszawa [I]: LX50 2T [II]: PX80 1983-93 |
Brawo!
"Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
mniej więcej |
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika