Jak podłączyć regulator napięcia Cosa 200

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
Posty: 19
Rejestracja: 24 marca 2008, 14:37
Lokalizacja: Jelenia Góra
Post: 19 lipca 2011, 13:04
Witam
Zakupiłem regulator w motor-land.
Napisałem im dokładnie jaki rocznik, model i to że jest bez akumulatora.

Nowy wygląda tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stary:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co z tym fantem zrobić? Oznaczenia na regulatorze RMS nic mi nie mówią :?
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 19 lipca 2011, 16:53
czytaj wątek ushiego o braku prądu o regulu jeśli chodiz o podłączanie
a jeśłi chodiz o zdjęcie twojego do dostałeś regul pod aku
wer. bez aku ma 3piny
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Posty: 19
Rejestracja: 24 marca 2008, 14:37
Lokalizacja: Jelenia Góra
Post: 19 lipca 2011, 20:00
A więc ma zwrócić zakupiony regulator? Czy jednak nie ma różnicy?
Awatar użytkownika
Wąchacz spalin
Wąchacz spalin
Posty: 289
Rejestracja: 28 października 2004, 09:20
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PX125E Disk 2002 - 08
[II]:
Cosa 1 125
[III]:
Vespa 125 1961-62
Post: 20 lipca 2011, 19:47
Jeżeli tylko da radę zwrócić, to zwróć i kup regulator do bez aku.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 20 lipca 2011, 19:50
Możesz przerobić podłączenie regula pod aku.
Pierwsze 2piny GG to są piny prostujące prąd z prądnicy jeśli się nie mylę na tych pinach odbywa się przycinanie prądu do 14,5v
Dodatkowy pin który musisz wykrozystać to masa
Może zadziała - spalić nie spalisż regula (chyba, że tylko żarówki jak wykręcisz silnik powyżej 4500obr/min)
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Posty: 19
Rejestracja: 24 marca 2008, 14:37
Lokalizacja: Jelenia Góra
Post: 20 lipca 2011, 22:22
Dzięki jak tylko pogoda dopisze biorę się do roboty
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 21 lipca 2011, 07:58
Looknij na scooterhelp.com tam jest rozrysowany regul wer. z aku/bez oraz zobacz na str głownej w linkownii jest manual do kozy ze schematem elek
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 790
Rejestracja: 06 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PX150E 1983-97
[IV]:
PX200E 1982-97
Post: 21 lipca 2011, 08:27
zaraz zaraz... z tego co widze.... to zarówno w starym jak i w nowym masz 5 pinów...
Vespa-famiglia
OSA M-52 police '63
VESPA P80X Benelux #4450 '81
HEINKEL 150 type:14.00 '62
LAMBRETTA LI150 mk3 '63
VESPA GS150 '57
VESPA PX125EFL italiano '85
VESPA PX200EFL '84
Awatar użytkownika
Posty: 19
Rejestracja: 24 marca 2008, 14:37
Lokalizacja: Jelenia Góra
Post: 21 lipca 2011, 13:35
Maniak pisze:zaraz zaraz... z tego co widze.... to zarówno w starym jak i w nowym masz 5 pinów...


w starym 4 w nowym 5. Chyba, że ja o czymś nie wiem
Awatar użytkownika
Mechanik
Mechanik
Posty: 790
Rejestracja: 06 listopada 2004, 21:14
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
[I]:
P80X 1981-83
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PX150E 1983-97
[IV]:
PX200E 1982-97
Post: 21 lipca 2011, 15:43
mój błąd...
Vespa-famiglia
OSA M-52 police '63
VESPA P80X Benelux #4450 '81
HEINKEL 150 type:14.00 '62
LAMBRETTA LI150 mk3 '63
VESPA GS150 '57
VESPA PX125EFL italiano '85
VESPA PX200EFL '84
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 21 lipca 2011, 17:37
Sugeruje looknij do manula tak jak pisałem w linkownii masz manual do kozy a w nim schemat elek sprawdz krok po kroku gdzie idzie jaki kabelek
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Posty: 19
Rejestracja: 24 marca 2008, 14:37
Lokalizacja: Jelenia Góra
Post: 16 marca 2012, 17:54
Odgrzewam kotleta bo nadal nie mogę znaleźć dobrego regulatora :/

Przyszła mi do głowy taka myśl żeby podpasować coś z Jawy lub innych z instalacją 12V bez akumulatora.

Pytanie moje do was jest następujące:
Czy można tak zrobić i będzie działać?
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 16 marca 2012, 23:04
SCK lub sip :) wer. od PX bez akuma 3 pinowy
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Posty: 19
Rejestracja: 24 marca 2008, 14:37
Lokalizacja: Jelenia Góra
Post: 18 marca 2012, 12:53
Cipiór pisze:SCK lub sip :) wer. od PX bez akuma 3 pinowy
pzdr!


A gdzie tego szukać bo w google wyskakuje tylko mój temat :D
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 19 marca 2012, 08:42
Aaaaa sorrka to taki żargon forumowy :):):)
SCK www.scooter-center.com
SIP: www.sip-scootershop.com
Worb: www.worb5.com

Poniżej masz link do regulatorów Vespowych wszystkie 3wtykowe pasują
http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... RIK_REGLER
pzdr!

Autor postu otrzymał pochwałę
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron