karni pisze:choć z drugiej strony jest gwarancja
Nie wierze już w żadne gwarancje niestety życie zweryfikowało pojęcie GWARANCJA i autoryzowany serwis w przypadku 1śladów
pzdr!
Nie wierze już w żadne gwarancje niestety życie zweryfikowało pojęcie GWARANCJA i autoryzowany serwis w przypadku 1śladów pzdr! |
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
z mojego dosiadczenia - a troszkę go mam, wszyscy sprzedawcy jednośladów są godni......paru.....
Motocykliści noga z gazu!!!
|
ten sprzedawca wyłapuje takie okacje..lub sciaga na zamowienia...i ma gdzies oficjalnego importera ktory ma swoja marze... kupowale od niego kilka rzaczy- jest OK |
|
posiadam vespę od ROBOGO, facet z Warszawy, gdzie dokładnie nie pamiętam, tam gdzie się kończy południowa linia metra, w sensie tam na południu. Kupiłem Vespę za okazyjną cenę 4k zł + transport ściągana z Francji i wszystko jest w porządku, normalne rzeczy trzeba dodać czyli olej, benzyna, z mojej winy opona tył i amortyzator przód ze zmęczenia. Więc jak najbardziej polecam tego Pana ROBOGO
|
|
na końcu KEN chyba nr 18?
|
|
19
The pen is mightier than the sword if the sword is very short and the pen is very sharp.
------------ 1000 km na białej zrobione Przesiadka na biało-czerwoną S-kę i lecimy z drugim 1000 km |
|
cześć wszystkim:)
pomóżcie mi, znalazłam właśnie piękną klasyczną vespę, gadałam z kolesiem , to jakiś pasjonat z Wołomina ma kilkanaście motorów i skuterów, albo może i handlarz..tego nie wiem jutro mam podjechać zobaczyć powiedział ze vespa ma 4 biegi i nowe wszytsko w środku i silnik od pxa niezawodnego + 4 biegi rzućcie proszę okiem, a może ktoś zna kolesia? czy warte to jest zachodu? z góry dziękuję za wszelkie opinie, napisałam 3 prv do chłopaków, ale potem pomyślałam sobie że jednak wrzucę na forum:) http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody- ... Z284092384 Crunchtastic on her Vespa.
|
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Była już z rok, dwa temu dyskutowana na forum( i wiciąż ma przebieg 30 km ). Nie pamiętam dokładnie,ale wydaje sie,że pochodzi z podobnego żródła,co inne poruszane w tym wątku
Nieznośna lekkość butów
|
cześć zna ktoś może gościa o nicku z allegro matmoto? podaje się za specjalistę w ściąganiu vesp z zagranicy . Czy miał ktoś z nim jakieś doświadczenia? jego koncówka nr to 455
pzdr! |
|
Dla tych, którzy chcą kupić od ciapatych zabytkową VESPĘ po renowacji
Prawie jak zabytek http://www.youtube.com/watch?v=r3u4gvhrct8 azjatyckie standardy: http://www.thevespawizard.com.au/Asian%20Imports.htm Vespa is back!
|
|
Prawdę mówi! |
|
2016
Posty: 329
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 21:10 Lokalizacja: Warszawa Bródno [I]: Granturismo 125L (GT) |
Każdy wybiera taką Vespę na którą go stać. W tych czasach mi by było ciężko wydać 6 tysi w Robogo na Vespę.
|
Posty: 18
Rejestracja: 27 marca 2012, 10:45 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX125 ME 1998 |
Czy ktoś z Was ma jakąś opinię o tym Sprzedawcy lub (jeszcze lepiej) o tym konkretnym egzemplarzu ?
http://otomoto.pl/piaggio-px-px-125-lx- ... 15646.html |
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
Oglądałem u nich 3 PXy swego czasu dla Frecci i wszystkie były jedną wielką partyzantką.
W jednej kwity nie pasowały do budy tzn były od starszego modelu niż sam PX to taki fakt, który utkwił mi w pamięci. Poza tym kumple oglądał kiedyś u nich moto i też był po niezłych przejściach a on w ciężkim szoku jak zobaczył patenty zastosowane do naprawy. pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
też tam oglądałem PXa
porażka W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
Posty: 18
Rejestracja: 27 marca 2012, 10:45 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX125 ME 1998 |
Dziękuję za informację. Rozmawiałem telefonicznie, vespa stoi u nich 2 lata, ostatnio była lakierowana - najwyraźniej rdza zaczęła wychodzić i zaczęło się pudrowanie emerytki
|
Słyszałem, że sklepy ze skuterami w Markach lepiej omijać.
|
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
oglądałem ten egzemplarz też... powiem tak - 2,5 tysiaka bym dał, rozebrał i zrobił cacko, dokładając ... ze 3 tysiaki ale ja się nie znam tak dobrze, może się mylę... W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
tomekmajesty
Ile byś dołożył do PXa tego nie wie nikt! Później najgorsze przeprawy są z /patentami/. Co do LMLa. Ciekawa oferta jeśli wszystko co napisane jest prawdą, ale ja wątpię w ten przebieg i perfekcyjny stan, bo i po co takie cacko z /pełnego rocznika 2011/ za połowę ceny sprzedawać? |
|
Bo coś mi się wydaje że to cacko było modelem pokazowym do jazd próbnych. Wiele osób macało więc dlatego taka cena. Jeśli się nie mylę, to znamy właściciela i możemy potwierdzić stan skutra Ostatnio zmieniony 21 sierpnia 2014, 13:49 przez gx2@op.pl, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Ten LML to 4T, tytuł ogłoszenia jest mylący.
|
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
Wg zdjęć jeśli to ten LML tj 4T kratka na błotniku to potwierdza
pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
gx2@op.pl
To taka bryndza jest z LMLami we Francyji, że modele demo tsza targać do Polandii, aby znalazły nabywcę? Jednak model 4T dla mnie odpada. |
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
4T problem jak 4 litery:)
Motocykliści noga z gazu!!!
|
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika