mój osiołek et4

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 754
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 13 stycznia 2015, 10:58
Kawał dobrej roboty 8) Gratuluję :wink:
Pogoda sprzyja, zimy brak więc niebawem jazdy nowym potworem.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06

Reklama


Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2014, 13:06
Post: 15 stycznia 2015, 13:01
Pytanko, gdzie oddajesz do lakierowania i jakie koszty ? Chetnie bym zmienil kolor w mojej etce
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 85
Rejestracja: 14 stycznia 2012, 23:25
Lokalizacja: Wawa
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
PK50XL2 1990-
Post: 15 stycznia 2015, 22:18
solar pisze:Pytanko, gdzie oddajesz do lakierowania i jakie koszty ? Chetnie bym zmienil kolor w mojej etce


już ci tam poopowiadałem na fb :)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 85
Rejestracja: 14 stycznia 2012, 23:25
Lokalizacja: Wawa
[I]:
ET4 125/150 Leader
[II]:
PK50XL2 1990-
Post: 02 kwietnia 2015, 19:24
od jakiegoś czasu skuter wreszcie mam skręcony i już przygotowany do majowego zlotu :)

W oczekiwaniu na odebranie budy od lakiernika zacząłem montować różne pierdoły jak nowe śrubki itp oraz przerobiłem sobie wiązkę elektryczną dorabiając wiązkę do prędkościomierza (na przyszłość) i gniazdo zapalniczki (na długie podróże)

Obrazek

Obrazek

Kiedy dowiedziałem się, że na początku lutego mogę odebrac pomalowane części bez zastanowienia pojechałem tam swoim niedużym samochodem. Na szczęście et jest małym skuterem i rama weszła na tylne siedzenie

Obrazek

Obrazek

Malowanie wyszło niesamowicie. Biały lakier podoba mi się jednak dużo bardziej niż oklejenie folią. Drugi raz mogłem się nacieszyć tym wspaniałym uczuciem skręcania skutera na czyściutkich częściach i nowych śrubach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skręcony skuter prezentuje się perfekcyjnie. Jakie to teraz cierpienie, kiedy ponownie jest zimno i mokro i nie ma jak bezstresowo sobie pojeździć na jakiś dłuższych trasach :(

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Udało mi się zrobić nią już ponad 300km i ma pierwsze obserwacje:
- dziwnie narazie mi się jeździ z trochę większym tylnym kołem. Trochę inaczej skuter reaguje w koleinach i na zakrętach. Trzeba będzie przyzwyczaić
- większe koło plus dłuższe przełożenie faktycznie są kilerami przyspieszenia. Jednak obroty silnika w czasie jazdy spadły znacząco, przy 80km/h silnik wreszcie nie sprawia wrażenia jakby pracował na maksymalnych obrotach.
- wydech bez db killera to trauma dla sąsiadów kiedy wyjeżdżam z garażu codziennie wcześnie rano. Dzwięk jest wyjątkowo głośny i trochę irytujący w czasie dłuższej przejażdżki. Na szczęscie montaż db killera to dosłownie minuta, więc w zależności od nastroju i otoczenia można pojeżdzić albo cicho, albo postraszyć babcie i psy na ulicy :)
- ogólnie to jeździ się teraz vespą trochę jak takim oldskoolowym motocyklem - stosunkowo niskie obroty i dzwięk robią fajne wrażenie

https://www.youtube.com/watch?v=ou1XVHjrU-Y
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 666
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 02 kwietnia 2015, 20:36
Ufff petarda.
Z miłą chęcią wykonam jej parę fotek w plenerze.
Gratulacje - świetna robota.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 132
Rejestracja: 18 grudnia 2014, 22:44
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Granturismo 125L (GT)
[II]:
PX125 MY 2001
Post: 02 kwietnia 2015, 21:47
No no, ładnie ładnie. Musimy się spotkać przy ładnej pogodzie i popodziwiać tę białą strzałę.
Benek
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 231
Rejestracja: 26 października 2004, 07:49
Lokalizacja: Warszawa - Międzylesie
[I]:
LXV 50 2T
Post: 03 kwietnia 2015, 07:39
Śliczna. :albino:
Karol (eks Zuczek ET4 50 obecnie Bondzik LXV50)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 298
Rejestracja: 04 września 2013, 07:20
Lokalizacja: Dublin Ireland
[I]:
PX125EFL 1983-97
[II]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 03 kwietnia 2015, 07:50
Super kolor felg
Pit Stop Krew SC Dublin
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 754
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 03 kwietnia 2015, 08:55
Konkretna Vespa i dobra robota 8) Budzi zachwyt i dupę urywa :wink:
Widzę, że masz taki sam wydech jak ja. Gratka.
Swoją drogą mieliśmy pośmigać, kiedyś się wstępnie ustawialiśmy.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
Posty: 21
Rejestracja: 24 marca 2014, 20:42
Lokalizacja: Lublin
[I]:
ET4 125 Not Leader
[II]:
Post: 03 kwietnia 2015, 09:07
Pięknie Ci wyszła a felgi dodaja smaku ! :)

Jaki był koszt malowania całej vespy? (czeka mnie to samo zimą)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 257
Rejestracja: 02 kwietnia 2013, 20:41
Lokalizacja: Cieszyn
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
Vespa 150 1960-62
Post: 23 kwietnia 2016, 11:25
Piękna, aż trudno uwierzyć, że to a sama. Brawo!
Vespa is back!
Awatar użytkownika
Posty: 2
Rejestracja: 31 marca 2018, 14:48
Post: 31 marca 2018, 15:31
Połknąłem ten wątek za jednym zamachem.Trochę mnie zainspirowałeś. Czy będę mógł liczyć na ewentualne wskazówki po sezonie jak podrasować mojego LX 150?
pozdrawiam
:-)
Poprzednia

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron