@ Adi chodziło mi o to że jak są mniejsze grupy (jadące razem) to jak stanie jedna Vespa zatrzymuje się tylko ta grupa a reszta jedzie dalej. Wszyscy wiemy jak to jest gdy coś się stanie: zaczyna się chaos, ludzie zaczynają trąbić, zatrzymują się gdzie popadnie, część jedzie dalej. Gdy jedzie kilkanaście pojazdów nie jest to problem, gdy kilkadziesiąt już tak. Tak czy siak zamykam temat i mam nadzieję że coś z tego gadania dobrego wyniknie.
Pozdrawiam,
JIM
Warka - organizacja
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
2019
Posty: 2172
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38 Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota) [I]: Vespa 150 Sprint 1969-79 [II]: PX200E 1982-97 |
Vespa - in tutto il mondo!
|
2019
Posty: 3565
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13 Lokalizacja: Warszawa-Bielany [I]: Vespa 150 1960-62 [II]: Vespa 150GL 1962-65 [III]: P80X 1981-83 |
parady nie będzie - "będzie balet" jak to było w Alternatywy 4
1. tradycyjnie będę potrzebował paru wyjeżdżonych na automatach bo nie chce ciągnąć Bonka na zlot vespowy 2. parada prowadzić będzie mało uczęszczanymi drogami (cała kolumna ściśle prowadzona na zakładkę a po Bełchatowie wiem na kogo mieć oko.) 3. Żadnego wyjeżdżania na pasy przeciwny a wiadomo, życie skoryguje poza tym grunt to ... zdrowy rozsądek i to jest najważniejsze oraz mieć oczy dookoła głowy:) i kolejny temat to BHP zlotu Jimmy dzięki za słowa uznania :):) i udzielenie mandatu zaufania. osobiście boje się tego zlotu jak każdego, który organizuje - udany zlot to jak wszyscy zameldują się szczęśliwie z domu PS. wszelki sugestie względem bezpieczeństwa mile są widziane :) pzdr! "... - .... - .... - .... . ....!!!"
|
2019
Posty: 2185
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43 Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc [I]: GTS300 ie Super 2008 |
ktoś już opracował międzynarodowe zasady, po co wyważać otwarte drzwi
http://www.moto-tour.pl/?lang=pl&menu=4 W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961), 160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968), 125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976) |
"W przypadku, gdy w którymś motocykli zaczyna brakować paliwa, co może grozić zatrzymaniem się, kierujący ostrożnie podjeżdża do motocykla jadącego przed nim i wskazuje na bak. Następnie motocyklista, który odebrał sygnał podjeżdża do motocykla jadącego przed nim i powtarza sygnał. Każdy kolejny czyni podobnie, aż sygnał dotrze do prowadzącego. " Wyobrazilem sobie grupe vespiarzy, ktorzy kolejno zblizaja sie do siebie pokazujac sobie palcem na bak, znajdujacy sie pomiedzy nogami, pod tylkiem. Nie wiem jak by taka scenke odebral ktos z zewnatrz. Ba, sam jako uczestnik, gdyby przede mna jechala akurat dziewczyna, to obawialbym sie ze moglbym zostac opacznie zrozumiany i dostac po gębie. Edit - w sumie gdyby to byl chlopak to tym bardziej. Death to the mortals!
|
|
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika