Poradnik "na zlot"

Czyli wszystkie informacje o imprezach Vespowych w kraju jak i zagranicą
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2122
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 28 sierpnia 2013, 22:37
Wpisujcie jak przygotować się na zlot, co zabrać, o czym pamiętać itp. W sensie taki poradnik.

Co zabrać jeśli nie wozisz na codzień:

1. Zapas oleju 2T. Zawsze komuś braknie.
2. Zapasowe linki (biegi, sprzęgło, gaz)
3. Narzędzia: klucze 7,8,10,11,13, klucz do świec, wkrętaki płaski i krzyżak, kombinerki
4. Zapasowe żarówki
5. Latarkę
6. Kamizelkę ostrzegawczą
7. Warto mieć futerał wodoodporny na telefon

Co zrobić:

1. Sprawdzić ciśnienie w oponach (w tym koniecznie w zapasie - na nic nie zda się flak)
2. Uzupełnić olej 2T
3. Jak pojazd jeździ OK nie regulować nic przed samym wyjazdem
4. Upewnić się że wiemy dokąd jedziemy (adres, namiary telefoniczne) na wypadek odłączenia się od grupy

Inne sugestie?
Vespa - in tutto il mondo!

Reklama

Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 2289
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 28 sierpnia 2013, 23:00
Jimmy pisze:Wpisujcie jak przygotować się na zlot, co zabrać, o czym pamiętać itp. W sensie taki poradnik.

Co zabrać jeśli nie wozisz na codzień:

1. Zapas oleju 2T. Zawsze komuś braknie.
2. Zapasowe linki (biegi, sprzęgło, gaz)
3. Narzędzia: klucze 7,8,10,11,13, klucz do świec, wkrętaki płaski i krzyżak, kombinerki
4. Zapasowe żarówki
5. Latarkę
6. Kamizelkę ostrzegawczą
7. Warto mieć futerał wodoodporny na telefon

Co zrobić:

1. Sprawdzić ciśnienie w oponach (w tym koniecznie w zapasie - na nic nie zda się flak)
2. Uzupełnić olej 2T
3. Jak pojazd jeździ OK nie regulować nic przed samym wyjazdem
4. Upewnić się że wiemy dokąd jedziemy (adres, namiary telefoniczne) na wypadek odłączenia się od grupy

Inne sugestie?

Zabrać też świece, jak już jest klucz. Do linek baryłkę.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1718
Rejestracja: 11 stycznia 2008, 12:02
Lokalizacja: Warszawa Ochota
[I]:
PX80 1983-93
Post: 29 sierpnia 2013, 07:47
żarówki, bezpieczniki i klucz do świecy jeszcze muszę skołować a i lepsze obcęgi :)
uważam, że jeszcze pomadka ochronna i chusteczki mokre i suche są niezbędne :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2122
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 29 sierpnia 2013, 08:55
Pomadka koniecznie, do nasmarowania linek.
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1404
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 29 sierpnia 2013, 08:59
Ubrać się porządnie. Założyć ochraniacze, buty motocyklowe i co kto tam ma na siebie. Jadąc w grupie w trasie przeważnie człowiek przestaje uważać na drogę i otoczenie tak, jakby jechał sam i zaczyna gonić, dorównywać, trzymać szyk itd., trzeba mieć to na uwadze (nie mówię o leniwym paradowaniu).
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2122
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 29 sierpnia 2013, 09:10
Pas nerkowy. Kto raz przeziębił nery temu nie trzeba tłumaczyć a kto jeszcze nie przeziębił lepiej aby się nie przekonał.
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
Już raczkuje
Już raczkuje
Posty: 124
Rejestracja: 05 października 2012, 06:59
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50SS / PK50S Lusso 1983-87
Post: 29 sierpnia 2013, 09:40
Zapomnieliscie o podstawie:
duct tape
trytytki
WD40
Jako ze jestem tradycjonalista to dodam do tego tez drut
Jesli mowimy o narzedziach, to nikt nie wspomnial o mlotku
Death to the mortals!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2122
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 29 sierpnia 2013, 09:53
racja, bez druta i młota nie robota :)
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1271
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 30 sierpnia 2013, 09:56
Każdy rozsądny weźmie też ze sobą kalesony, jesień tuż tuż
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1718
Rejestracja: 11 stycznia 2008, 12:02
Lokalizacja: Warszawa Ochota
[I]:
PX80 1983-93
Post: 30 sierpnia 2013, 13:49
albo motokocyk :p
Obrazek
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 970
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 30 sierpnia 2013, 14:24
niweczka pisze:albo motokocyk :p



tylko bez krypciochy proszę na forum
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1718
Rejestracja: 11 stycznia 2008, 12:02
Lokalizacja: Warszawa Ochota
[I]:
PX80 1983-93
Post: 30 sierpnia 2013, 14:52
sory :)

ale racja może być już chłodno więc i rajty pod spodnie i jakiś polarek na wieczór :)
Obrazek
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 722
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 30 sierpnia 2013, 15:04
Dobre motocyklowe spodnie spokojnie wystarczą - to nie listopad !!!
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1718
Rejestracja: 11 stycznia 2008, 12:02
Lokalizacja: Warszawa Ochota
[I]:
PX80 1983-93
Post: 30 sierpnia 2013, 15:22
kobiety są wrażliwsze :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 589
Rejestracja: 28 lipca 2010, 12:07
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
PK50XL 1987-93
Post: 30 sierpnia 2013, 16:36
Ja tam jestem gruboskórna i mam twarda dupę 8) chociaż wolałabym nocą nie zmarznąć, bo bardzo szybko robię się wtedy "pociągająca" :twisted: będą ewentualnie jakieś dodatkowe koce do pościeli, czy brać coś (bo już nie pamiętam dokładnie, jak było rok temu) ?

Poza tymi wszystkimi ważnymi rzeczami, o których wyżej wspominali Panowie, proszę też nie zapomnieć o zapakowaniu DOBREGO HUMORU, bo bez tego zero frajdy z jazdy (nawet z 5cioma kompletami zapasowych linek), a jak człowiek ma pozytywne nastawienie, to i żadna awaria mu dnia nie zepsuje.

A w temacie wieczornych rozrywek: http://www.youtube.com/watch?v=yJJRVleE3_Q
PRZEPRASZAM, ALE O CO CHODZI ?!

cherry, cherry lady
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 3495
Rejestracja: 25 października 2004, 15:13
Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Pochwały: 13

[I]:
Vespa 150 1960-62
[II]:
Vespa 150GL 1962-65
[III]:
P80X 1981-83
Post: 31 sierpnia 2013, 08:30
ej no bez jaj :):):) wyjdzie zaraz przyczepa z gratami sugeruje aby rozdzielić asortyment naprawczy na grupę, która jedzie razem. Tak zrobiłem jadąc z Kukim na EV'05 oraz później jak jeździliśmy z Gośką po słonecznej IT.
A czy ktoś pamięta o apteczce ?
Spoko będę miał swoja na terenie zlotu - oby nie była potrzebna....
pzdr!
"... - .... - .... - .... . ....!!!" ;)
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 613
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 2

[I]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 01 września 2013, 20:45
niweczka pisze:żarówki, bezpieczniki i klucz do świecy jeszcze muszę skołować a i lepsze obcęgi :)
uważam, że jeszcze pomadka ochronna i chusteczki mokre i suche są niezbędne :lol: :lol: :lol:


Te mokre chusteczki to się "po" przydadzą ;-)
शिश्न क्लब पोलैंड
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1206
Rejestracja: 02 lutego 2007, 08:10
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Post: 01 września 2013, 21:10
wyposazenie, jakby na wyprawe dookola swiata ;) pamietajcie o czekoladzie, zapalkach i wodzie, gdyby ktos musial zaliczyc przymusowy nocleg w lesie po drodze, kiedy zapomni klucza 13tki ;)

wiem, ze to potrzebne, ale jak zobaczylem liste, to przypomnialo mi sie, ze Vespa to beztroska i radosc ;)
Obrazek

Vespa Sport 1000
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2122
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 02 września 2013, 09:39
Pamiętajcie też o prezerwatywach - zamiennie jako futerał wodoodporny dla telefonu naturalnie :)
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1271
Rejestracja: 08 grudnia 2004, 17:38
Lokalizacja: Beuthen
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 50N 1989-90
[II]:
PX80 1983-93
Post: 02 września 2013, 10:14
Jakby nie było w pobliżu żadnego wesela i wszystke sklepy pozamykane to trzeba wziąść ze sobą napoje, kierunkowskaz jakoś się zawsze znajdzie.
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 722
Rejestracja: 14 września 2008, 21:41
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 4

[I]:
PX125 T5 Square Headlamp 1985-93
[II]:
PX125EFL 1983-97
[III]:
PK50XL2 1990-
[IV]:
ET2 50
Post: 02 września 2013, 12:45
Koniecznie też trzeba zabrać komplet simeringów, uszczelek, zapasowy tłok + pierścienie, klucz nasadowy 11mm do rozkręcenia karterów, ściągacz do pierścieni segera, łożyska wału, może nawet sam wał a tak w ogóle to najbezpieczniej jest zabrać zapasową vespę na lawetę.
Vespa additced
Moja PK 50 pali Obrazek
PX pali tyle ile wleję.
http://vespa-garage.blogspot.com
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1494
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 02 września 2013, 13:07
to może lepiej jechać polskim busem?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2122
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 02 września 2013, 14:02
Wiedziałem, że pojawienie się szyderców w tym wątku to tylko kwestia czasu :)
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1494
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 02 września 2013, 14:16
Dzień bez szydery, to dzień stracony.
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 970
Rejestracja: 17 listopada 2004, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
Vespa 150GS 1957
[II]:
Vespa 150 1957-58
[III]:
ET2 50
[IV]:
Post: 02 września 2013, 14:35
Zatem zamknijmy już ten temat, bo nic więcej nie wymyślimy
Vespa 150GS VS3T z 1957r
Vespa VB1T z 1958r, wersja lekko przebudowana
Vespa ET2, jedna z pierwszych 1997r
Vespa PX Peg Pereggo Limited Edition
Następna

Wróć do Zloty Vespowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika