vespa special

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 08 czerwca 2014, 14:44
psztyk pisze:Mnie się zawsze wydawało, że vespę robi się dla siebie a nie pod publikę a tu mam wrażenie, że jest zupełnie na odwrót. Prowadzisz sam ze sobą polemikę w tym wątku, istne szaleństwo :)


Oczywiście, że dla siebie :wink:
A mnie się wydaje, że zakładka pt. Nasze Vespy jest właśnie w tym celu żeby zaprezentować co się ma lub robi? Co jest poniekąd formą pochwalenia się przed Gronem wśród innych.
Może mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę?
Nie wiem gdzie wiedzisz tu istne szaleństwo?
Pragnę zauważyć, że ja tej zakładki nie stworzyłem. A Tobie być może przeszkadza, że ktoś robi coś ciekawego, praktycznie poza budą wszystko nowe, a nie reanimowanie trupa :D
Może zamiast pisać w tym tonie co sugeruje jednoznacznie zazdrość, chciałbym się mylić w tej kwestii, jesteś w stanie odpowiedzieć dlaczego mam problem z biegami-sprzęgłem?
Zdecydowanie bardziej byłbyś użyteczny, a ja pozostałbym wdzięczny za okazaną pomoc :wink:
Sugeruję na przyszłość zastanowić się co się pisze, zamiast dopatrywać się szaleństwa w czymś czego nie ma, gdyż piszę we właściwym miejscu i pytam też o poradę.
Pozdrawiam i miłej niedzieli :wink:
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06

Reklama

Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1810
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 08 czerwca 2014, 22:24
Pisz pisz! Uwielbiam takie foto lovestories :-)
Jest manual, jest automatyczny usmiech
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 2294
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 09 czerwca 2014, 05:59
Lustrka to wazny detal i wszelkie kombinacje trzeba tez sprawdzac pod katem funkcjonalnym, w special na krotkich ramionach nie bedzie nic widac. To samo przy lusterku na rant.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 44
Rejestracja: 10 marca 2014, 11:33
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
S50 2T
Post: 09 czerwca 2014, 12:26
Ja również z zaciekawieniem śledzę losy twojej babci!
, a tego typu sprawozdanie z remontu też jest ciekawe, co prawda nie jestem w stanie nic doradzić ale foto relacja jest super i czekam na więcej !
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1275
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 09 czerwca 2014, 14:09
LA TRAPPOLA pisze:Sugeruję na przyszłość zastanowić się co się pisze...



Uważaj Psztyku! Jak na razie kolega grzecznie sugeruje, potem moze się skończyć na :eye:

Lusterka są po to, żeby było w nich coś widać. Jeśli chcesz założyć takie które tylko ładnie wyglądają, ale nie spełniają swojej funkcji to lepiej w ogóle nie zakładać - przynajmniej kasę zaoszczędzisz. Jeśli te które masz ci ni odpowiadają, raczej je sprzedaj i kup inne, bo gięcie i gwintowanie może nie dać oczekiwanego efektu (odpryski chromu na pałąkach itp.).

Powody twardego sprzęgła i słabego wysprzęglania:
-krótkie ramię dźwigni w pokrywie sprzęgła
-geometria oryginalnych klamek
-4 tarcze
-wzmocniona sprężyna

Taki już urok starych sprzęgieł SF, w wersji standardowej, z trzema tarczami i normalną sprężyną pracują jeszcze znośnie, niestety podczas ich "wzmacniania" kultura pracy i komfort drastycznie spadają. Ja mam ustawione tak, żeby nie ślizgało, a do "ciągnięcia" trzeba się po prostu przyzwyczaić. Ja wrzucanie na luz planuję zawsze odpowiednio wcześniej, póki skuter jeszcze się toczy, na postoju jest to już prawie niemożliwe.

Zrzucasz biegi z przegazówką?
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 623
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 12:20
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 2

[I]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 16 czerwca 2014, 15:32
psztyk pisze:Mnie się zawsze wydawało, że vespę robi się dla siebie a nie pod publikę a tu mam wrażenie, że jest zupełnie na odwrót. Prowadzisz sam ze sobą polemikę w tym wątku, istne szaleństwo :)


Psztyczku, co Cię napadło? ;-) Fajnie, że chłopak przedstawia relacje z remontu bo zdecydowanie brakuje na forum takich wątków :-) Pamiętasz, sami zabiegaliśmy, żeby ten wątek utworzyć ;-) Trapolla, trzymaj tak dalej, a jeżeli chodzi o sprzęgło to tak jak pisał Boolva, SF tak ma. Napisz priva do Mazela lub do Slimy bo oni w swojej Specjalce i V100 mają tak samo :-) Pozdrawiam!
शिश्न क्लब पोलैंड
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 16 czerwca 2014, 20:03
Dzięki. Boję się już pisać :wink:
Mnie też się wydawało, że ten dział jest w tym celu.
Ach, nie ma co bić piany itd. Czy się obrażać, co eszcze gorsze...
Ja moje prace nad specialem już zakończyłem. Vespa w całości gotowa.
Cieszy mnie jej widok, i na razie w zasadzie tyle mi zostaje :cry:
Jeździć za dużo nie mogę bo kontuzjowany jeszcze jestem.
Zrobiłem pierwsze miejskie rundy i pięknie zapie... Gaźnik wyregulowany.
Biegi wchodzą lekko i nic nie szarpie. Musiałem wymienić sprężynę, bo stara była do dupy. Na co nie wpadłem przy składaniu tarczek. I jeszcze raz wyregulować linki
I zmieniłem olej na silnikowy. Zalałem motula 300V. Pomyślałem sobie, że w moto sprzęgło dziala na jednym oleju, to i w vespie też może :wink:
Nie mam w tej chwili żadnych fotek końcowych, ale wkrótce zaprezentuję.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3460
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 16 czerwca 2014, 20:11
elegancko i dalej do przodu!
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 18 czerwca 2014, 10:49
Prace oficjalnie zakończone, Vespa wyjechała z warsztatu :D :D :D
Pierwsze kilometry za mną, banan na gębie :wink:
Obiecana fotorelacja
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 84
Rejestracja: 09 maja 2013, 07:49
Lokalizacja: Racibórz
[I]:
PX125E Disk 2002 - 08
[II]:
GTS300 ie Super 2012
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
[IV]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
Post: 18 czerwca 2014, 11:05
Gratulacje :) Śliczny.. Pamietasz może kod koloru? To jest z palety Vespy?
Z harcerskim pozdrowieniem

--
yasiek

PX 125/166 2T-'00, 50 Special '81, 150 Sprint '7o, GTS 250 '14, GTS 300ie Super '17, WFM OSA M52-'64
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 44
Rejestracja: 10 marca 2014, 11:33
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
S50 2T
Post: 18 czerwca 2014, 12:04
Piękna,
nie chcesz się zamienić :P ?
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1113
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 18 czerwca 2014, 12:13
super mi się podoba :)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 28
Rejestracja: 10 marca 2014, 11:35
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
[I]:
Primavera 50 2T 2014-
[II]:
GTS300 ie Super 2012
Post: 18 czerwca 2014, 12:20
Super projekt. Gratulacje
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1810
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 18 czerwca 2014, 13:42
Bardzo fajnie wyglada. Co ja bym osobiscie inaczej zrobil, jest krawat nie czarny. No i moze mniej lusterek.
Gusty sa rozne i zmieniaja sie z czasem.
Kiedys uwielbialem np opony z bialym paskiem. Dzisiaj bym sie jak "pi..eczka" czul ;-)
Jest manual, jest automatyczny usmiech
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 18 czerwca 2014, 14:01
yasiek pisze:Gratulacje :) Śliczny.. Pamietasz może kod koloru? To jest z palety Vespy?


Ral 5023. (dwuwarstwa). Ale trochę przekombinowany.
W rzeczywistości ten kolor po położeniu trochę się błyszczał, a mi zależało żeby uzyskać wygląd starego lakieru, lekko wypłowiały.
Lakiernik zrobił tak, że go zmatował. A później położył sam "klar" - chyba tak to się nazywa?
Obecnie wygląda na lekko wypłowiały od słońca :wink: :roll:
(nie wiem czy fotki to oddają?, bo kiepska jakość pstrykane z iPada).
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 18 czerwca 2014, 14:51
Kunta na krawat nie bardzo miałem wpływ, taki już był. Choć mnie też się nie podoba.
Lusterka górne są dołożone, pewnie je zmienię na krótsze. W tym na rancie guzik widać.
Generalnie specialka bardzo mnie cieszy. I też bardzo wiele nauczyła.
Po nieudanym starcie kilka lat temu z PXem, który okazał się trupem jakich mało. Zraziłem się do pojazdów wiekowych. Kupiłem w 2009r Skę z salonu i tak było do teraz.
Przy specialce nauczyłem się dużo, w 70% sam ją złożyłem. I mam zamiar pielęgnować :wink:
Pozdr
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 55
Rejestracja: 01 marca 2013, 15:16
Lokalizacja: Poznań
Post: 18 czerwca 2014, 20:02
La Trappola!

Od początku śledziłem losy zarówno tuningu S-ki jak i Speciala.

Niewiele jest takich maniaków, którzy zamieszczaliby tak obszerne relacje podparte zdjęciami, za co Tobie chwała. A efekt końcowy jest naprawdę znakomity.

Chapeau bas!
Pozdrawiam, Hoffi
Chwilowo bez Vespy...szukam...
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 49
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 21:27
Lokalizacja: Warszawa
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 19 czerwca 2014, 10:09
Super!!! efekt pracy wspaniały.Gratuluję :)
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1407
Rejestracja: 21 września 2007, 13:31
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Post: 19 czerwca 2014, 14:53
Klasa. Gratuluję.
Ewentualnie krawat dałbym w kolorze budy, ale jak rzekł kunta, o gustach się nie dyskutuje.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 19 czerwca 2014, 15:20
Dzięki :wink:
Ciekawa przygoda to była jak dla mnie. Wiele się nauczyłem.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 28 marca 2015, 09:12
Przyszły delikatne zmiany. Niby mała rzecz a cieszy 8)
Wykleiłem takie pasy i numer.
Dodatkowo szybka Cuppini :wink: (kiepska jakość fotek, jakość komórkowa :cry: )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 2294
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 28 marca 2015, 09:59
Paski fajne, ale jeśli mogę wyrazić swoje skromne zdanie, tą szybą zabiłeś całą urodę smallframe'a :wink:
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 134
Rejestracja: 03 sierpnia 2014, 12:42
Lokalizacja: Piastów
[I]:
ET4 125/150 Leader
Post: 28 marca 2015, 10:10
Pasy rewelacyjne! Dodają fajnego retro sportowego klimatu. Szyba nawet mi się podoba, ale musiałbym zobaczyć ją na żywo, bo na zdjęciu pewnie nie robi odpowiedniego wrażenia. Poprosimy zdjęcie w świetle dziennym w pełnej krasie :)
Give your life a little Vespa!
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 28 marca 2015, 22:19
ADI pisze:Paski fajne, ale jeśli mogę wyrazić swoje skromne zdanie, tą szybą zabiłeś całą urodę smallframe'a :wink:

Adi, Twoje zdanie nie jet skromne :wink: Jestes smallframowym ekspertem.
Wyglad moze nie jest najszczesliwszy.
Cenie uwage, ale ja lubie szybki 8)
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 740
Rejestracja: 16 września 2009, 10:09
Lokalizacja: Warszawa - Powiśle
[I]:
S125 4T
[II]:
GTV125 4T 2007
[III]:
Vespa 50 Special 1969-72
Post: 29 marca 2015, 10:19
Fotosiki w świetle dziennym :wink:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - wybieram Vespę
Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09
Vespa Special /Polini-102ccm/ '72
Vespa GTV '06
PoprzedniaNastępna

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika