nie mam dlugich

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (karoseria, elektryka, zawieszenie, hamulce)

Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2014, 13:06
Post: 25 marca 2015, 20:13
Hej,

Kolejny problem z moja etka .

Nie mam dlugich :(

Zarowka dobra BA20D
Przelacznik dobry (chyba)
Napiecie w spoczynku na AKU 13v , przy gazowaniu 14.5 - 14.6v

W zeszlym zesonie mialem dlugie , w tym brak. Po przelaczeniu kontrolka dlugich sie pali. Zakladam ze przelacznik dobry. Na styku zarowki dlugich napiecia brak (fioletowa wiazka).

Dodam ze w sezonie zmienilem 5 kompletow przedniego swiatla, wiec za czesto pada. Myslalem ze regulator, ale napiecia w normie.

Jakies sugestie ?

Reklama

Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 627
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 26 marca 2015, 10:32
No ja mam ETkę 3-ci rok i nie wymieniałem dotąd żadnej szklanej bombki.
Musisz coś mieć nie teges z instalacją. Może przekaźnik iskrzy... i dlatego ci się drucik od długich spalił.
Żarówka nie pieniądz, gorzej jak to sprawa cykliczna i nie kończy się tylko na tej lampce.
Może parkujesz na zewnątrz i że tak powiem (ETka ci gnije) więc masz normalne zwarcie w instalacji.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl

Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2014, 13:06
Post: 26 marca 2015, 11:16
Dlugich w ogole nie mam - zarowka sprawna.

rozwin poprosze gdzie znajde przekaznik ? Bo ze schematu wynika ze tylko regulator powinien byc.
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 627
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 26 marca 2015, 14:20
Strzelam ale masz racje - jest przekaźnik jak i bezpiecznik, ale z pewnością to nie to, bo jest tylko do startera.
Dziś jestem większa maszyną, ale jak zajadę po pracy to sprawdzę co mam pod kufrem. Może coś znajdę.
Niemniej jednak skoro parkujesz pod chmurką to może być coś podgniłego. (np klosz od wew albo gdzieś masz brak izolacji, przyciśnięty drut...).

Manualkę do elektryki masz tutaj, a tu po modyfikacjach
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/19r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl

Posty: 9
Rejestracja: 22 kwietnia 2014, 13:06
Post: 26 marca 2015, 15:37
Manualeczke mam, patrzylem. Ewidentnie przy zarowce w fioletowej wiazce nie mam napiecia.

Bezpiecznik sprawdzalem i wymienilem / mialem podśniedziały/


Troche nie kumam, bo skoro filetowa wiazka idzie do przelacznika i kontrolki przy liczniku, to dalej powinna isc do swiatla, i raczej tam nie ma opcji zeby "samo sie" przerwało. ale sprawdze.

edit


patrzylem dzis, to kostka przy zegarach byla troszke zasniedziala /delikatnie/ oczyscilem ale bez zmian.


SOLVED


Zdjalem czarna tasme izolacyjna aby rozdzielic kable pomiedzy kostka przy zegarach a kabelkiem "dlugich" i winowajca byl "przyciety" kabelek fioletowy. Zlaczylem, zaizolowalem i dziala jak nowe :)

Wróć do Automaty - Karoseria

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika