Bajaj

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 października 2015, 17:11
Taki oto Bajaj zagościł w garażu :) Jak ktoś obserwuje OLX/Allegro to ten z Czerska. Bardzo miły sprzedawca więc udało się wynegocjować dobrą cenę.

Bajaj jak to Bajaj, reakcja na odkręcenie manetki dość ospała, ale ma to swój urok i na razie nie będę tego zmieniał :)

Najbliższe plany to wywalenie hinduskich plastikowych dodatków i zmiana koloru na granatowy.

Tutaj egzemplarz na którym chce się wzorować:

http://www.puntovespa.com/vespa-usata-r ... 1976&id=90

Czy ktoś zna kod tego lakieru?

Obrazek

Obrazek

Pozdro!

Jeszcze pioseneczka z tej okazji:


Vespa Garage Ursynów

Reklama

Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 95
Rejestracja: 01 listopada 2011, 20:18
Lokalizacja: Ruda śląska
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
PX125E Disk 2002 - 08
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
[IV]:
Wiatka WP 150
Post: 27 października 2015, 17:38
HEHE u mnie w garażu też zagościł Bekolowy Bajaj i kilka fotek z postępu prac niestety lakiernik wyjechał do NL i prace utknęły w miejscu
a więc powodzenia w uvespianiu bajaja
Obrazek ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Tuner
Tuner
Posty: 1810
Rejestracja: 06 kwietnia 2007, 22:13
Lokalizacja: najchetniej Tychy
Pochwały: 4
Post: 27 października 2015, 17:42
Pieknie chlopcy! Gratulacje. Skad ten nosek metalowy Ignac?
Jest manual, jest automatyczny usmiech
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 95
Rejestracja: 01 listopada 2011, 20:18
Lokalizacja: Ruda śląska
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
PX125E Disk 2002 - 08
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
[IV]:
Wiatka WP 150
Post: 27 października 2015, 17:48
recepturka z rally z SC i wbrew pozorom nie jest łatwo ją wpasować musi być dobry blacharz starej daty (metaloplastyka się kłania) z efektu jestem bardzo zadowolony
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1275
Rejestracja: 31 sierpnia 2012, 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
[I]:
PK50XL 1987-93
[II]:
PX80 1983-93
[III]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 27 października 2015, 19:47
Elegancki!

Rozumiem, że cierpisz na nadmiar czerwonego ale szkoda by było marnować nowy lakier w idealnym stanie.
FULL MANETAS - INO ŁOGIYŃ!
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 października 2015, 20:21
Haha, no to Ignac mamy ten sam projekt :)

Pamiętasz który krawat brałeś? Na SC są dwa:

http://www.scooter-center.com/en/produc ... TEILE_BODY

http://www.scooter-center.com/en/produc ... TEILE_BODY

b00lwa, wiem że trochę szkoda, ale 3 pojazdy w tym samym kolorze to straszna nuda ;) Poza tym lakier w niektórych miejscach wymaga odświeżenia.
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 95
Rejestracja: 01 listopada 2011, 20:18
Lokalizacja: Ruda śląska
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
PX125E Disk 2002 - 08
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
[IV]:
Wiatka WP 150
Post: 27 października 2015, 20:54
jeśli dobrze pamiętam to ten pierwszy :P
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 27 października 2015, 21:01
Dzięki, widzę że czeka mnie to samo, zaspawanie dziur po krawacie i znaczku :)

Robisz coś z silnikiem albo przednim zawieszeniem?

Pozdro!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 95
Rejestracja: 01 listopada 2011, 20:18
Lokalizacja: Ruda śląska
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
PX125E Disk 2002 - 08
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
[IV]:
Wiatka WP 150
Post: 27 października 2015, 21:22
Silnik px200 już czeka, zawieszenie zostaje na razie seria , spawania trochę było najwięcej z dopasowaniem noska no i dziur hindusi nawiercili ogrom, długo szukałem kierownicy bo ceny kierownic rally lub sprint to masakra :evil:
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 28 października 2015, 21:21
Ja zostawiam na razie serię, ewentualnie później przeszczep z LMLa z jakąś 177, najpewniej Poliniego :)
Przekładka silnika z PX-a jest możliwa bez żadnych przeróbek?

Pozdro!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 95
Rejestracja: 01 listopada 2011, 20:18
Lokalizacja: Ruda śląska
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
PX125E Disk 2002 - 08
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
[IV]:
Wiatka WP 150
Post: 29 października 2015, 14:43
Chyba nie będzie trzeba niczego przerabiać jedynie z instalacją trzeba się pobawić :P
a kierownice zostawiasz czy montujesz z vespy ?
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 29 października 2015, 18:15
Kierownica raczej zostaje, ma dość duże te przełączniki, ale co zrobić... Może uda się ją jakoś przerobić.
Nowa kierownica to wydatek ok 199 Euro z tego co pamiętam a za tyle to już wolę kupić kit albo wydech :)

Pozdro!
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 2297
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 29 października 2015, 21:00
Piękny nabytek, gratulację :!:
Ja bym chyba zostawił czerwoną 8)
Zawieszenie przednie myślę,że fajnie jest po prostu odnowić, to co jest, bo to inny klimat niż krótki wahacz z pk/px. Poza tym, pomimo tego,że mocno nurkuje przy hamowaniu przodem to tak naprawdę bardzo dobrze się spisuje, zwłaszcza na kiepskich, dziurawych drogach. Zdecydowanie przyjemniej wybiera nierówności niż PX.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3460
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 30 października 2015, 09:25
Hamara Bajaj!
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 30 października 2015, 09:41
A czy ktoś wie coś o tym amortyzatorze:




Piękny akcent swoją drogą ;)
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2136
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 31 października 2015, 09:24
Może i ładny ale gówno daje. Wsadziłem coś podobnego do Sprinta oraz najtwardszą możliwą sprężynę, przy operacji naginania jej prawie ujebało mi palec i wszystko psu w dupę. Przednie zawieszenie w starych LF to porażka i nic nie da się z nim zrobić poza wymianą całej lagi na system PK. Piszę ku przestrodze abyście nie wydawali kasy na tego typu gówna bo nic to i tak nie da.

Pozdrawiam,
JIM
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 659
Rejestracja: 30 marca 2012, 23:58
Lokalizacja: WROCŁAW
[I]:
P125X 1978-81
[II]:
Vespa 125 1962-63
[III]:
PX150E 1983-97
[IV]:
PK50XL 1987-93
Post: 31 października 2015, 21:10
Ignac dobra robota kupa pracy i starań !! brawo!
Finoccio Gratuluję zakupu sam sie czaiłem , ale narazie miejsce robie na skończenie projektu , bo się
trochę ostatnio zagraciłem :)


pozwodzenia Panowie i wytrwałości życzę!

Billy
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2136
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 01 listopada 2015, 00:23
Finoccio fajny hindus.
Vespa - in tutto il mondo!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1170
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 01 listopada 2015, 02:23
też się długo czaiłem na tego Bajaja. Najpierw jeszcze w lecie nie dogadałem się co do ceny a później wyjechałem. Powodzenia z projektem, fajny prawie-że-sprint z tego może być :)

pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 659
Rejestracja: 30 marca 2012, 23:58
Lokalizacja: WROCŁAW
[I]:
P125X 1978-81
[II]:
Vespa 125 1962-63
[III]:
PX150E 1983-97
[IV]:
PK50XL 1987-93
Post: 01 listopada 2015, 18:34
Dla mnie bardzo liczą sie pomysly i innowacyjne projekty wiec uważam , ze ,,rally,, Ignacego
Jest w pewnym znaczeniu lepszy , a przede wszystkim pewnie jedyny na świecie co czyni go wyjątkowym ,
A właściciela jeszcze szczęśliwszym i spełnionym mam nadzieję posiadaczem ;)


Pzdr!


Billy
Awatar użytkownika
Niemowlak
Niemowlak
Posty: 95
Rejestracja: 01 listopada 2011, 20:18
Lokalizacja: Ruda śląska
[I]:
Vespa 50 Special 1969-72
[II]:
PX125E Disk 2002 - 08
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
[IV]:
Wiatka WP 150
Post: 01 listopada 2015, 20:04
Dzięki Billy za słowa uznania jednak do końca mojego projektu jeszcze trochę pracy zostało :twisted:
mam nadzieje że w przyszłym roku, jak wszystko pójdzie po mojej myśli, każdy będzie mógł ocenić moją pracę na śląskim zlocie :lol:
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 659
Rejestracja: 30 marca 2012, 23:58
Lokalizacja: WROCŁAW
[I]:
P125X 1978-81
[II]:
Vespa 125 1962-63
[III]:
PX150E 1983-97
[IV]:
PK50XL 1987-93
Post: 03 listopada 2015, 23:43
:) ... ja też szponce mój projekt aby wylecieć nim na przyszły sezon :) w takim razie życze każdej możliwej wolnej chwili spedzonej na dłubaniu i mam nadzieję widzimy się na jakimś wiosennym szosowaniu !!!


AVE 2T !


Billy
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3460
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 04 listopada 2015, 13:39
Bajaja to niezłe jaja :) gratulacje zakupu :) mnie wnerwiał że tak powiem kokpit hinduski:) w domu jeszcze cały zestaw ubiór hinduski i czapka maharaji z dzwoneczkami czeka, może kiedyś jeszcze coś takiego zanabędę
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1040
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 05 listopada 2015, 21:34
Widzę Vespa z Jan, że brakuje Ci hindusa w garażu… ;) Jimmy, dzięki za info odnośnie amortyzatora, jak widać niemiecka propaganda wiecznie żywa…

Cały czas nie mogę się zdecydować na lakier, teraz podoba mi się Max Meyer Blu Pavone 220…

Obrazek
Vespa Garage Ursynów
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 2136
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 23:38
Lokalizacja: Warszawa - Szczęśliwice (Ochota)
Pochwały: 7

[I]:
Vespa 150 Sprint 1969-79
[II]:
PX200E 1982-97
Post: 07 listopada 2015, 09:34
Kolor fajny. Mnie się bardzo też podoba pomarańcz w jakiej Rally robili
Vespa - in tutto il mondo!
Następna

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron