Czy czasem ktoś z drogich forumnowiczów nie orientuje się jak wyjąć bak z Granturismo GT200? Gdy zatankuję do pełna w mojej Vespie poci się gdzieś koło pływaka. Niby mały problem, ale w garażu śmierdzi. Chyba trzeba jakoś i wymienić uszczelkę? Tylko jak wyjąć ten zbiornik?
bak - zbiornik paliwa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
dwa koła w karierze:
Simson SR2, Jawka Typ20, Simson S51, Junak M10, MZ TS250, Saxonette Sachs 301/A, Suzuki Burgman 400, Vespa GT200 (2003) |
|
Jak swoja zaleje na full to tez troche czuc paliwo, chociaz zero wyciekow. Jak 2/3~1/2 to juz nic. W et4 bylo podobnie.
|
|
To ciekawe. W mojej Granturismo jest tak samo. W garażu śmierdzi tylko gdy przed powrotem do domu zatankuję do pierwszego odbicia pistoletu. Nie widać wycieku, nawet dno baku z zewnątrz nie jest wilgotne. Nie rozlewam paliwa przy tankowaniu. Ani jednej kapki na zewnątrz. Zauważyłem jednak, że gdy postawię na bocznej stopce - zapachu nie ma nawet zaraz po tankowaniu.
dwa koła w karierze:
Simson SR2, Jawka Typ20, Simson S51, Junak M10, MZ TS250, Saxonette Sachs 301/A, Suzuki Burgman 400, Vespa GT200 (2003) |
|
Przetestuje ten patent bo zwykle stoi na centralnej.
|
|
A czy nie jest to przypadkiem zapach benzyny, który ulatnia się przez rurkę odpowietrzania baku?
Nie wiem czy u Ciebie jest podobna budowa jak w ET4 ale u mnie właśnie to jest powodem, ze jak przechodzi się w pobliżu skutera, to ciagle czuć paliwem pomimo braku jakikowiek wycieków. Swoją droga u mnie ten przewód ma jakies 60cm i kończy się luźno w komorze silnika, co jest trochę dziwne;) |
|
Pewnie to to samo. Nie pamiętam jak to obecnie wyglada w mojej gt bo chwile nie jezdzilem i za bardzo nie lubie grzebac choc interesuja mnie zagadnienia techniczne ale napewno jest tez jakies odpowietrzanie. W et4 mialem z tego co pamietam wezyk az do samego spodu. Jak jest za krotki to trzeba raczej wydluzyc bo jak poleje na goracy silnik to nie za dobrze.
|
|
Mam to w ET4 - jak tankuję pod korek to zawsze mi się rozlewa paliwo przez odpowietrznik moja ET4 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10570.html
moja PK XL2 -> http://forum.vespaclub.org.pl/topic10571.html |
|
To mi wydawało się, że ten przewód jest właśnie za ługi, bo jest położony lużno wzdłuż ramy az do klapki, która można dostać się do świecy za nogami Koniecznie muszę zobaczyć u kogoś jak to prawidłowo powinno być ułożone. Nie mniej, wychodzi na to, że taki urok Vesp, jedni lubią zapach pizma, inni benzyny |
|
Według mnie gdy stoi na bocznej nóżce to wówczas pokrywka pływaka znajduje się powyżej poziomu paliwa -skuter jest pochylony i benzynka się nie sączy. dwa koła w karierze:
Simson SR2, Jawka Typ20, Simson S51, Junak M10, MZ TS250, Saxonette Sachs 301/A, Suzuki Burgman 400, Vespa GT200 (2003) |
|
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika