Hej
Jak wspomniałem w Powitaniach została mi sprezentowana wsciekła ET4 która wymaga paru poprawek
Pierwsza i najbardziej doskwierajacą niedogodność to dławienie podczas ruszania na rozgrzanym silniku
(link https://www.youtube.com/watch?v=1aTk32J ... e=youtu.be )
Druga sprawa to przedni hamulec ktory to rowniez doskwiera dopiero na ciepłych hamulcach , a objawia się to nie odbijajacą klamką przez co swiatło stopu nie gaśnie
Po jednym z deszczowych dni przestal dzialac wskaznik paliwa (pokazuje caly czas full)
To chyba tyle na początek. Przepraszam , ze odrazu zarzucilem problemami , ale po serwisie w warsztaci poza tym , że zostałem skasowany na niemałą kwote w zasadzie niewiele zostało zrobione.
Pozdrawiam
Dłąwienie przy ruszaniu, hamlec
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Niemowlak
Posty: 33
Rejestracja: 07 września 2014, 18:05 [I]: ET4 125/150 Leader |
|
Odnośnie silnika nie podpowiem bo nie miałem styczności z 4T.
Natomiast w przypadku hamulca mówisz że hamuje dopiero na ciepło ... może masz klocki racingowe które wymagają rozgrzania A tak na serio to jeśli nie hamuje to trzeba sprawdzić cały układ: 1) Czy nie brakuje płynu hamulcowego? 2) Czy klocki nie są zbytnio wytarte, może warto je zmienić (choć tu temperatura raczej nic nie zmienia)? 3) Czy układ nie jest zapowietrzony, źle wyregulowany luz itp. Nie odbijająca klamka może wynikać z kilku rzeczy: 1) Stawiam na blokujący się czujnik stopu ... u mnie przynajmniej tak było, po wyjęciu oczyszczeniu i nasmarowaniu działa do dziś. 2) Może też być problem z układem hydraulicznym, brak płynu, zapowietrzony itp. Z czujnikiem paliwa też nie podpowiem bo u mnie od 10 lat działa w ET Pozdrawiam, Piotrek Vespa ... bo lubię
|
|
Niemowlak
Posty: 33
Rejestracja: 07 września 2014, 18:05 [I]: ET4 125/150 Leader |
Hejka
Hamulc działa tylko po rozgrzniu klamka nie odbija do konca i nie wyłącza swiatła hamulca. Pozdrawiam |
Jeśli chodzi o ruszanie na ciepło to sprawdź czy moduł ssania dobrze działa (jeśli masz takowy) u mnie w LX nie działał i lał za dużo paliwa. Dodatkowo powinna być tam uszczelka miedzy mocowaniem iglicy a gaźnikiem...
Dodatkowo może brać lewe powietrze...U mnie np. po zmianie ssania dodatkowo okazało się że jest problem z korkiem (zakrętką baku) pomogło mocne dokręcenie. Jak był tylko lekko dokręcony to nie było podciśnienia i dostawał za mało... wiec u mnie było kilka czynników...Daj znać czy znalazłeś problem. Pozdro. |
|
dobre simone
VESPA P80X@125T5 1982 VESPA 90 mk1 1964 douglas 152l2 (VNA1T) 1960 primavera 125 1980 |
|
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wróć do Baza wiedzy technicznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika