GTS 300 2018

O wszystkim co jest związane z Vespą
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1664
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 05 marca 2018, 22:42
Czy ktoś wie czy prawdziwa jest pogłoska że nowy GTS 300 ma zmniejszoną moc maksymalną?
Ze względu na nowe normy spalin...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)

Reklama

Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 215
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 14:20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 06 marca 2018, 20:03
Pierwsze słysze
Hator! Hator! Hator!

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 83
Rejestracja: 05 sierpnia 2014, 22:29

[I]:
Sprint 125 3V 2014-
Post: 19 marca 2018, 12:40
Raczej nie, dane dokładnie takie same.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1664
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 19 marca 2018, 13:24
To mnie cieszy bo w przyszłym sezonie albo za dwa chcę zmienić mojego GTS300 na ... GTS300
;)
Wolałbym raczej żeby Piaggio wsadziło tam silnik 350 a nie kastrowało moc
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 610
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 19 marca 2018, 14:19
Uważam ze przesiadka z GTS-300 na GTS-300 to najlepsza decyzja :)
Nie ma co ulegać modzie na rozpadki z kiepskimi hamulcami, niewygodnym siedziskiem, problemami z elektryką i wypalającym w trasie tłokiem. Perełka owszem, ale jako lans po dzielni, jeśli ktoś o to zabiega.

2017-09-10_12-17-48.JPG

Oczywiście chwała tym, którzy mają smykałkę do grzebania po pachy w oleju i nie przejmują się naderwanym naskórkiem, permanentnym smarem za paznokciami, którzy przy tym dobrze spędzają swój czas. Ja jednak wolę mieć pewność że automat, którego koniec wyznacza jedynie przebieg licznika, nie rozleci mi się z dala od domu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/18r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 215
Rejestracja: 18 grudnia 2011, 14:20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
Post: 19 marca 2018, 23:29
Pytałem w Booster w Katowicach i sprzedawca powiedział że nie ma zmiany mocy na mniejszą.
A tak na marginesie gdzieś na fb polubiłem foto GTS'a że swapowanym silnikiem 500 CCM z MP3. Kozak
Hator! Hator! Hator!
Awatar użytkownika
2016
2016
Posty: 1146
Rejestracja: 23 sierpnia 2006, 16:24
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 160GS 1962
[II]:
Vespa 50,50L,50R 1966-82
[III]:
PK50XL 1987-93
[IV]:
PX80 1983-93
Post: 21 marca 2018, 12:39
OShon pisze:Uważam ze przesiadka z GTS-300 na GTS-300 to najlepsza decyzja :)
Nie ma co ulegać modzie na rozpadki z kiepskimi hamulcami, niewygodnym siedziskiem, problemami z elektryką i wypalającym w trasie tłokiem. Perełka owszem, ale jako lans po dzielni, jeśli ktoś o to zabiega.

2017-09-10_12-17-48.JPG

Oczywiście chwała tym, którzy mają smykałkę do grzebania po pachy w oleju i nie przejmują się naderwanym naskórkiem, permanentnym smarem za paznokciami, którzy przy tym dobrze spędzają swój czas. Ja jednak wolę mieć pewność że automat, którego koniec wyznacza jedynie przebieg licznika, nie rozleci mi się z dala od domu.


Moim zdaniem współczesne Vespy i zabytki to dwa zupełnie różne światy. Moda faktycznie jest i to jest zjawisko globalne. Widać to po cenach Vesp pre-PX które w ostatnich latach wystrzeliły w kosmos.
Tu nie chodzi o lans i wcale nie kończy się to permanentnym smarem za paznokciami. Po prostu każdy lubi co innego.
Jedni lubią ogórki, drudzy ogrodnika córki.
Pzdr!
https://youtu.be/I-_PwuR50Eg
GS1960 62', VNB 63', V50N 69', PK50S 83', PX80 Lusso 91', PK50XL2 95' + kolejka oczekujących złomów
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 610
Rejestracja: 15 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Kraków
[I]:
ET2 50
[II]:
GTS250
Post: 21 marca 2018, 13:39
Dlatego napisałem "Moim zdaniem". Szanuje hobby innych, czasem również i zazdroszczę takich zdolności.

Statystycznie jednak biorąc, trzeba więcej serca i cierpliwości na wielu frontach, niż tylko chcieć, aby posiadać T2 w Manualu. Ja tego u siebie nie odnajduje.

2013-09-14 10-22-50.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office Sys/Dev 11/18r, 3xMCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Rozwiązania i dodatki dla Excela, Outlooka, Worda: VBATools.pl
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1664
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 21 marca 2018, 16:28
Taaa
Lenistwo techniczne i chęć szybkiej jazdy miejskiej mnie skłoniło do GTS
Ale ... PX jest piękny i klasyczny
Dlatego wciąż mam na niego ochotę jako drugi ale słabo z miejscem w garażu
:(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2014
2014
Posty: 184
Rejestracja: 27 czerwca 2010, 11:45
Lokalizacja: Warszawa / Bielany
[I]:
P80X 1981-83
Post: 22 marca 2018, 21:03
Oj przyznaję, że gdyby koncern wykorzystał jednostkę 500cm popularną z Nexusa/Fuoco w jakieś Vespowej budzie byłaby to bardzo ciekawe opcja do zakupu! Przyjemnie mruczała ta jednostka :)

Wróć do Ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron