Zerwany gwint lusterka

Porady i pytania techniczne czyli klubowa samopomoc.
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1276
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 04 listopada 2019, 13:14
Hej, nie znalazłem info na forum. Robił ktoś z was (samodzielnie lub w warsztacie) regenerację gwintu? Szukam otuchy (jeśli ktoś robił samodzielnie) lub info (jeśli robił w warsztacie). Są zestawy do regeneracji, teoretycznie wiem jak to zrobić ale się cykam. Podobno w warsztacie (tylko którym) można to zrobić od ręki w 5min. Znaczy zregenerować na ten sam, bo lusterko chcę zostawić oczywiście

Dajcie znać jakie macie doświadczenia. Ja chętnie zrobiłbym to sam, może komuś potem uratowałbym życie. W castoramie są zestawy na gwinty 10, 8 i 6. Zima idzie trzeba coś robić w garażu. Ale na szybko może być link do warsztatu który zrobi to od ręki i nie będzie marudził że nie mają czasu

Próbowałem już to skleić na lockite bo jeszcze nie był zrypany do końca, ale młody jeździ LX i wiadomo że delikatny nie jest i już rozpierniczył.

Dajcie znać

Reklama

Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1875
Rejestracja: 09 lutego 2012, 17:43
Lokalizacja: Bilcza Echo k/Kielc
Pochwały: 2

[I]:
GTS300 ie Super 2008
Post: 04 listopada 2019, 16:04
Cześć męska czy żeńska gwintu ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W mojej kolekcji:
MP5 PAPERINO (1945), HOFFMANN KÖNIGIN (1954), MESSERSCHMITT 150 GS (1961),
160 GS (1962), 125 GRAND TURISMO (1966), 50L (1966), 125 PRIMAVERA (1968),
125 GTR (1971), 200 RALLY (1972), 125 ET3 PRIMAVERA (1976)
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1057
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 05 listopada 2019, 10:39
Czasami gwint wystarczy tylko "poprawić", ale nie wiem jak jest u Ciebie. Jeżeli nic się nie da zrobić ze starym gwintem a chcesz się pobawić to poszukać heilcoila, jest masa dostępnych materiałów w necie jak to robić. Ja robiłem gwint w karterze tutaj https://autoszlif-olszewski.pl/ na Białołęce.

Pozdr!
Obrazek
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1276
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 05 listopada 2019, 15:34
Dzięki za odpowiedzi. Żeńska część, przy męskiej byłoby prosto wymienić lusterko. Zobaczymy, młody podjechał do Karola (robogo) bo jak napisałem, sam się trochę cykam robić a zestaw naprawczy kosztuje tyle co naprawa w zaprzyjaźnionym warsztacie. No wiem, nowe umiejętności, kusi żeby samemu pogrzebać. Dam znać jak się przygoda skończyła, w końcu to tylko lusterko a nie karter
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1276
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
[I]:
LX50 2T
[II]:
GTS250 ABS
[III]:
PX200E 1982-97
Post: 06 listopada 2019, 09:20
Ok, naprawa gwinta lusterka to 10min roboty (cytuję młodego). Przy okazji można pogadać o elektrykach (o zgrozo). Czyli jak macie taki problem to uderzajcie.

Nie wiem jak z bardziej skomplikowanymi naprawami gwintów (np. świecy). Tutaj pewnie lepsze jest udanie się do warsztatu, który się chwali takimi naprawami.

Wróć do Baza wiedzy technicznej

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika