Jak wreszcie zrobi się to polecam wycieczki ale wcześniej sugeruje lekturę.
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... _1_zakrety
pzdr!
Jak przeżyć na drodze (proszę wrzucać linki o tech jazdy)
Posty: 58
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Ostatnio zmieniony 03 września 2009, 15:11 przez Cipiór, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
![]() Vespa Power Tuner ![]()
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 ![]() |
bardzo miła teoria:) i ciutkę praktyki:) wiedzy nigdy dosyć zwłaszcza profesjonalnej.
Motocykliści noga z gazu!!!
|
Niezły artykuł, tylko kiedy piszą: "więc ostro przed siebie, potem po hamulcach i wchodzimy w lewy zakręt z 50 km/h na zegarze. " uśmiecham się delikatnie i przerabiam w myśli na "przyhamuj delikatnie, zredukuj do 20 i wchodź w lewy zakręt ![]() pzdr. Just because I don't care doesn't mean I don't understand...
|
|
w 100% to co podczas szybkiej jazdy samochodem...
hamowanie, podtrzymanie, gaz, parabola skrętu też identyczna, czyli nakładać tor za wierzchołkiem zakrętu ćwiczę to non-stop i na 4 i na 2 kółkach... o ile w samochodzie jak coś nie wyjdzie to albo skoryguję, albo zahamuję, albo rozwalę felgę na krawężniku, o tyle na 2 kółkach dochodzi bardzo istotny element... ból pzdr
***Olas*** |
|
interesujący artykuł, jadę to sprawdzić
![]() pozdrawiam maciek |
|
|
|
proste, kto hamuje ten przegrywa i do przodu
![]() kto hamuje ten przegrywa
Vespa Special 50/102ccm Vespa PX80/200ccm |
|
Mało osób zwraca na to uwagę, polecam zmniejszenie cisnienia w oponach na przedwiosenna i jesienna pogode, wyraznie lepsza przyczepnosc.
|
|
![]() Vespa Power Tuner ![]()
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 ![]() |
zawsze na flakach jeźdzę
Motocykliści noga z gazu!!!
|
...ale spada prędkość, a jak mawia Metus:
"Prędkość pionizuje..." ![]() Pozdrawiam !!! Sznur. Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz... |
|
jak Hummerem po pustyni ;D
|
|
![]() Vespa Power Tuner ![]()
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 ![]() |
co do jazdy z obniżonym ciśnieniem, jeżdzę Triumphem na gumach Conti z wysoką kostką używaną w BMW GS 1200 Adventure:) obniżyć trzeba bo inaczej...jeździłem na "lepszych" Bridgestone Trail Wings seryjne do tego modelu - zwane na amerykańskich forach - Death Wings:) polecam obniżanie, prędkość przy pojeździe klasy i pojemności niewielka ale bezpieczeństwo priorytet
Motocykliści noga z gazu!!!
|
romano- to sa indie;D tam powinni byc wysylani ludzie co traca prawo jazdy, jak wroca odechce im sie szalec
![]() |
|
![]() 2019 ![]()
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: ![]() |
ale jakie super sprzęty tam jeżdżą,co drugi to Bajaj taxi
![]() |
ale faktycznie jakby kogoś tam przeniść to by człowiek dostał lekcję jazdy a szczególnie jak widać na filmiku kto ma pierwszeństwo
![]() zawsze duży ![]() będzie Pan(i) zadowolony(a)
|
|
dajcie mi chwilę to wrzucę kilka filmów z tego jak jeżdzą w Hanoi. pierwszy dzień jest straszny. a potem stajesz się częścią chaosu ![]() |
|
naprawde wielkie dzieki.. swietny artykul. |
|
Witam Was porannie.
Chciałem się podzielić moimi spostrzeżeniami, teraz już bezpiecznie siedząc przy piwie na działce. W ramach tzw. wymiany działkowej i wzajemnych odwiedzin miałem takie doświadczenie. Rano jadąc drogą z Gąsiorowa nad Narwią do Somianki nad Bugiem o mały włos nie rozjechał mnie samochód. Wydarzenie praktycznie identyczne jak to Konika przy Muz. Narodowym. Ja chciałem ominąć rodzinę na rowerach. Włączam kierunek, sprawdzam przez ramię, w oddali samochód więc jadę. Samochód przyspieszył i prawie mnie potrącił zderzakiem w mój narożnik. Oczywiście jakby do tego doszło, skończyłbym tak samo jak Konik, czyli wybiłoby mnie do góry i lecę. Facet na szczęście zwolnił i do tragedii nie doszło. Zatrzymał się i powiedział, że nie widział mojego kierunkowskazu. Myślę, że faktycznie mógł nie widzieć - wyglądał na rozsądnego człowieka. Przeprosił i pojechaliśmy dalej. To tyle tytułem wstępu i opisu sytuacji. Stąd właśnie mój pomysł aby dodatkowo wystawić rękę przed manewrem i być jednocześnie bardziej widocznym. Co o tym myślicie? pozdr trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie - jedyny wybór Vespa!
1. Vespa "S" Super Sport - Fred Perry '09 2. Vespa Special /Polini-85ccm/ '72 3. Vespa GTV '06 4. Vespa 90 '64 |
|
![]() Vespa Power Tuner ![]()
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 ![]() |
ja to tak działąłem jak mój bajaj nie miał kierunków,
ale nie polecam - ryzyko utraty kończyny! Allesio (kolega z Włoch) swoim nawykiem kierunkowal nogami...też nie polecam w naszych warunkach urwą nogę! |
![]() Vespa Power Tuner ![]()
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 ![]() |
niby oczywiste ale zawsze wato sobie przypomnieć
http://www.rulesoftheroad.ie/pdf-downlo ... tion16.pdf |
warto stosować
![]() http://www.scigacz.pl/Przeciwskret,dla, ... ,6271.html a dodatkowo dociążać zewnętrzny podnóżek "odpychając się" od niego piękne winkle wychodzą ![]() ![]() ![]() 1. Prowadź motocykl tak, jakbyś chciał żeby robiły to Twoje dzieci...
2. Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. 3. Co się wydarzyło na szlaku, zostaje na szlaku ! |
|
Potwierdzam
![]() ![]() Kiss french, ride italian
|
|
![]() Wąchacz spalin ![]()
Posty: 270
Rejestracja: 13 sierpnia 2010, 21:08 Lokalizacja: Dęblin [I]: ET4 125 Not Leader [II]: LX50 2T |
Wookash, ale na zdjęciu akurat to nie jest przeciwskręt ![]() Gdyby to był przeciwskręt, to koło byłoby odwrócone w innym kierunku ![]() Pchając manetę, tę po wewnętrznej zakrętu, powodujesz to że maszyna sama kładzie się w zakręcie a koło idzie w przeciwny kierunek czyli przeciwskręt ![]() Stąd właśnie ta nazwa ![]() ![]() Pozdrawiam MARCVS
DĘBLIN |
Posty: 58
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika