zamek kufra ET

Dział poświęcony drobnym ogłoszeniom klubowym co kto ma na zbyciu. (karoseria, elektryka, zawieszenie, hamulce)
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 21 kwietnia 2010, 09:19
dzięki niweczce (:D) zostałem posiadaczem kuferka do mojej ET'ki.
Muszę dokupić zamek, kompletny, razem z rygielkiem. Czy macie pomysł gdzie zakupić taki komplecik? Poszukałem trochę u niemców ale nie mogłem znaleźć.

Jeszcze jedno pytanie, czy kufer jest montowany na jakieś specjalny patent? Czy poprostu śruba, duża podkładka i porządnie dokręcić?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24

Reklama

Awatar użytkownika
Majster
Majster
Posty: 1127
Rejestracja: 18 stycznia 2008, 22:53
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
ET4 125 Not Leader
Post: 21 kwietnia 2010, 09:42
Zapytaj o zamek Opałkę...
Kufer wsuwa się w otwory w bagażniku i przykręca śrubą, i już :D

Pozdrawiam !!!
Sznur.
Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz...
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 630
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 21 kwietnia 2010, 09:44
Zamek jak dokupisz dopasuj sobie do kluczyka stacyjki, np. na @Dąbrowskiego 16, koszt ok 20 PLN.
Kuferek w ET montujesz tak jak napisałeś : zaczepiasz za bagażnik, i przykręcasz na 1 śrubkę.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 21 kwietnia 2010, 09:49
sznurek pisze:Zapytaj o zamek Opałkę...
Kufer wsuwa się w otwory w bagażniku i przykręca śrubą, i już :D

Pozdrawiam !!!
Sznur.


jestem zielony i nie mam pojęcia jak się skontaktować z Opałką :)
już pare razy na forum widziałem wątek pana Opałki ale i tak nie wiem jak do niego dotrzeć :)

slafo: czyli z zamkiem jechać do nich i mi zrobią tak że będę miał jeden kluczyk do stacyjki i do kufra?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 630
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 21 kwietnia 2010, 09:52
@ushi dokładnie tak :D 3 zamki, 1 kluczyk ... i o to chodzi :D

znalazłem takie coś :

"Euro Moto Trade" Sp. z o.o.
www.piaggio.com.pl
Romantyczna 2
04-865 Warszawa
22 872 31 00

lub

Euro Moto Trade Sp. z o.o.
ul. Krzycka 90 G
53-020 Wrocław
tel. +48 (071) 781-81-74

pozdrawiam
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 21 kwietnia 2010, 10:22
Pan Opałka może mi sprowadzić taki zamek za jakieś 50pln. tyle że bez dolnej części - w sensie wkładka, nakrętka, bez elementu który jest przykręcany w dolnej części kufra. Powiedział, że tego elementu nie da się dokupić raczej :/

edit: zamówiłem sobie obie części jednak w wawie.
a podpowiedzcie mi czy do polakierowania takiego kufra to zgłosić się do kogoś specjalnego (kufer jest plastikowy) czy każdy lakiernik powinien sobie poradzić z malowaniem?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Post: 21 kwietnia 2010, 15:49
spoks, każdy poradzi. Dzidek zrobił to sam i wyglądało jak pełna profeska :)
Tylko nie mogą podgrzewać elementu, więc dłużej schnie.
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 22 kwietnia 2010, 19:05
kufer poszedł do lakierowania, niedługo się pochwalę :)

pytanie co do mocowania: w kufrze jest miejsce na podkładkę, takie kółko dosyć duże (średnica pewnie koło 5cm) - czy podkładka która ma służyć do mocowania ma być tak duża czy może być mniejsza? oraz od dołu też taką dużą podkładkę dać? rozumiem że kufer ma wejść w oryginalny bagażnik i mocowany jest tylko na tę jedną śrubę?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Majster
Majster
Posty: 1127
Rejestracja: 18 stycznia 2008, 22:53
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
ET4 125 Not Leader
Post: 22 kwietnia 2010, 19:59
Pod spód idzie podkładka grubości ok 0,5 cm, na górze oryginalnie jest śruba z dużą podkładką i uchem do przykręcania bez użycia narzędzi...

Pozdrawiam !!!
Sznur.
Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 25 kwietnia 2010, 09:17
sznurek pisze:Pod spód idzie podkładka grubości ok 0,5 cm, na górze oryginalnie jest śruba z dużą podkładką i uchem do przykręcania bez użycia narzędzi...

Pozdrawiam !!!
Sznur.


czyli coś takiego:
http://www.impax-metal.com.pl/pliku_zawiesia/8540.htm :?:
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 630
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 26 kwietnia 2010, 08:49
no prawie .... ucho w oryginale nie jest na stałe !!!! Musi dać się położyć .. tak, żeby nie sterczało do góry w kuferku :D

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Majster
Majster
Posty: 1127
Rejestracja: 18 stycznia 2008, 22:53
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
ET4 125 Not Leader
Post: 26 kwietnia 2010, 09:03
slafo pisze:no prawie .... ucho w oryginale nie jest na stałe !!!! Musi dać się położyć .. tak, żeby nie sterczało do góry w kuferku :D

pozdrawiam
Żeby zakończyć temat...
Ucho to takie półkole z drutu przewleczone przez łeb śruby,
kupić pewnie czegoś takiego się nie da...
Ja bym proponował w sklepie z okuciami meblowymi kupić śrubę o niskim szerokim łbie na imbus, zwykła śruba może wystawać i rysować przedmioty w kufrze...

Pozdrawiam !!!
Sznur.
Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz...
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 26 kwietnia 2010, 16:35
to jeszcze tylko jedno pytanie, jaki gwint? 6? 8? bo nie mam kufra i nie mogę sprawdzić.
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Majster
Majster
Posty: 1127
Rejestracja: 18 stycznia 2008, 22:53
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
ET4 125 Not Leader
Post: 26 kwietnia 2010, 16:46
ushi pisze:to jeszcze tylko jedno pytanie, jaki gwint? 6? 8? bo nie mam kufra i nie mogę sprawdzić.
Przykręcasz do bagażnika, czyli taki jak w bagażniku :roll:
Chyba 6, ale nic uciąć sobie za to nie dam, bo takowego bagażnika już nie posiadam...

Pozdrawiam !!!
Sznur.
Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz...
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 630
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 26 kwietnia 2010, 16:47
ale masz gapo Vespę !!!! i to do niej (do bagażnika) przykręcasz :D

@Sznur ! Czy Ty zawsze musisz być pierwszy :D :P
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 26 kwietnia 2010, 17:08
dobra, dzięki za wszystko chłopaki! :)
już się więcej nic nie zapytam... w temacje kufra oczywiście :D

pzdr!
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Majster
Majster
Posty: 1127
Rejestracja: 18 stycznia 2008, 22:53
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
ET4 125 Not Leader
Post: 26 kwietnia 2010, 17:10
slafo pisze:ale masz gapo Vespę !!!! i to do niej (do bagażnika) przykręcasz :D

@Sznur ! Czy Ty zawsze musisz być pierwszy :D :P
Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz...
Awatar użytkownika
Już wstaje
Już wstaje
Posty: 234
Rejestracja: 29 lipca 2008, 09:41
Lokalizacja: Rumunia
[I]:
ET4 125/150 Leader
Post: 26 kwietnia 2010, 18:25
no widzisz Ty się wycofałeś z tematu montażu kufra a ja właśnie znalazłem chwilę żeby walnąć dla Ciebie kilka fotów ;)



na końcu kufra od spodu masz taki jakby hak który klokuje kufer po wsunięciu go w stelaż

Obrazek

na bokach od spodu są takie ranty po których wsuwasz kufer w stelaż

Obrazek

tu masz zdjęcie ogólne jak już jest wsunięty

Obrazek

za te ucho ze śrubą przykręcasz kufer od wewnątrz

Obrazek

jak już przykręcisz to kładziesz ucho :)

Obrazek

efekt końcowy - wsunięty, przykręcony czyli zamontowany :)

Obrazek
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 26 kwietnia 2010, 23:46
Carlos jestes wielki! Dzieki za fotki oraz pomoc!
Pzdr!
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Już wstaje
Już wstaje
Posty: 234
Rejestracja: 29 lipca 2008, 09:41
Lokalizacja: Rumunia
[I]:
ET4 125/150 Leader
Post: 27 kwietnia 2010, 09:14
spoko loko luz i spontan :wink:
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 630
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 27 kwietnia 2010, 09:46
brakuje tylko takiej dużej podkładki w tej śrubie :D która zajmuje prawie całe to wgłębienie ....
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 27 kwietnia 2010, 09:47
slafo pisze:brakuje tylko takiej dużej podkładki w tej śrubie :D


w sensie w kufrze w środku tak?
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 630
Rejestracja: 11 sierpnia 2008, 01:22
Lokalizacja: Wawa / Urzut
[I]:
Vespa 125 1961-62
[II]:
P200E 1977-82
[III]:
Cosa 1 200
Post: 27 kwietnia 2010, 09:50
tak, na zdjęciach 4 i 5 masz wnętrze kufra. Tam gdzie jest wkręcona śruba z uchem, powinna być duża podkładka, która wpasowuje się w to zagłębienie okrągłe :D
Awatar użytkownika
2017
2017
Posty: 1500
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 27 kwietnia 2010, 09:55
slafo pisze:tak, na zdjęciach 4 i 5 masz wnętrze kufra. Tam gdzie jest wkręcona śruba z uchem, powinna być duża podkładka, która wpasowuje się w to zagłębienie okrągłe :D


git! to teraz już chyba wiem wszystko! :)
PX125 @DR177, SIP Road, SI 24/24
Awatar użytkownika
Majster
Majster
Posty: 1127
Rejestracja: 18 stycznia 2008, 22:53
Lokalizacja: Wrocław
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
ET4 125 Not Leader
Post: 27 kwietnia 2010, 10:00
A gdzie jest słonko kiedy śpi ???
:lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam !!!
Sznur.
Lepszy martwy niż drugi...
Piłeś, nie pisz...
Następna

Wróć do Automaty - Karoseria

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron