Audrey oraz dywagacje PX vs. GTS

Nasze Vespy - opisy techniczne pojazdów, opisy tras, przygody na dwóch kółkach
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 19 lipca 2012, 18:41
Na poczatek jej zgrabny tyleczek...
;)

ImageUploadedByTapatalk1342719667.018569.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2012, 10:38 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1570
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 19 lipca 2012, 18:44
No no, niezla sztuka.
Rejestracja tez dobra, jeszcze mogloby byc PX 125 :)
PX200 + Pollini Road Box
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 20 lipca 2012, 10:06
Zamierzam w tym temacie troche pobajduzyc o Audrey, czesem pewnie bede chwali, czasem grzmial :wink:
Na razie same powody do pochwal..
Wjezdzilem sie w cacko i musze powiedziec, ze zauroczenie nie ustaje.. Poczucie obcowania z mechanizmem w czystej formie uzaleznia.. (btw. polecam artykul w ostatnim TG o Alfa Romeo GTAm)
Ma 4 miesiace i zdecydowanie nie jest idealna.. Wskaznik poziomu paliwa pokazuje zero zanim sie kontrolka rezerwy zapali :)) codziennie cos nowego drzy/halasuje.. klocek hamulcowy z przodu piszczy jak by go nikt nigdy nie przesmarowal na plecach odpowiednim smarem przy montazu..
Ale to ma swoj urok.. PX jest jednym z ostatnich produkowanych pojazdow z tym feelingiem...
Od wtorku zdublowalem jej przebieg :D W poniedzialek - w dniu kupna miala 310 km, juz ma pow. 600 :D Oczywiscie tylko jazda po miescie i autostradzie w miescie. Zdazylem wypalic bak paliwa - spalanie ciekawe 2.9 litra na setke przy praktycznie non stop otwartej manetce na full...
Dziwnie malo.. moze to przez blokade i katalizator?
Audrey jest zarejestrowana jako pojazd z vmax do 80kmh - czyli daje mozliwosc jazdy kierowca od lat 16 z kat. A1. To oznacza, ze ma zwezke w wydechu i tylko 4kW mocy.
Oczyiwscie jak dotre silnik zamierzam to zdjac, ale na razie nie ruszam by nie musiec sie kontrolowac z nie przeciazaniem skuta w okresie docierania silnika.
Zamowilem jej wlasnie olej Motul 710 2T w pelni syntetyczny, zamierzam zamontowac brakujacy buzzer przerywacza kierunkowskazow.. Poza tym w przyszlym tygodniu dostanie komplet naklejek z flaga wloch.
A kierownik musi sobie kupic kask pasujacy, bo plastik Dainese czy C3 slabo sie komponuje ze stylem Audrey, a trzeba przy niej jakosc wygladac przeciez.. Pewnie skonczy sie na kasku vespowym, nie ustalilem jeszcze tylko jakim..
saluti
gregu
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 514
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 08:27
Lokalizacja: Pabianice
[I]:
GTS250
[II]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 20 lipca 2012, 12:24
Kask PX pasuje jak ulał :)
"Czym się różni parówka..."
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 20 lipca 2012, 12:51
psztyk pisze:Kask PX pasuje jak ulał :)

No wlasnie sie zastanawiam, czy jednak nie wziasc czegos z szyba... Nie moge miec gogli bo nosze okulary...
saluti
gregu
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1570
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 20 lipca 2012, 13:01
Moze zaloz sobie szybe do vespy?
PX200 + Pollini Road Box
Awatar użytkownika
2015
2015
Posty: 1206
Rejestracja: 02 lutego 2007, 08:10
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 4
Post: 20 lipca 2012, 13:08
gregu pisze:
psztyk pisze:Kask PX pasuje jak ulał :)

No wlasnie sie zastanawiam, czy jednak nie wziasc czegos z szyba... Nie moge miec gogli bo nosze okulary...

do kasku PX jest dluga szyba w cenie 180zl.
wysylam Ci zdjecie
Obrazek

Vespa Sport 1000
Awatar użytkownika
Pomocnik mechanika
Pomocnik mechanika
Posty: 514
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 08:27
Lokalizacja: Pabianice
[I]:
GTS250
[II]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 20 lipca 2012, 13:54
Jeśli zamierzasz jeździć nią codziennie do pracy to inwestuj w szybę. Na własnej skórze(niekończące się przeziębienia) przekonałem się, że jest to bardzo komfortowe rozwiązanie. Nie potrzebujesz wtedy kasku z szybą, wystarczą jedynie okulary.
"Czym się różni parówka..."
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 21 lipca 2012, 08:04
Oj chyba mnie szyba vespowa nie osloni calkowicie od wiatru przy moim wzroscie.. Raczej musze miec szybe w kasku..
Mysle o motokocu. Mialem tucano urbano kiedys w skucie i sprawdzal sie genialnie. Suche nogi, cieplo nawet przy kilku stopniach pow zera... Gora i tak oslonieta kurtka moto i kaskiem...

Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 lipca 2012, 14:43 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 25 lipca 2012, 20:41
Moja dziewczynka ma juz ponad 750 km przebiegu i powoli trzeba bedzie zaczac myslec o przegladzie 1k km. Oczywiscie zamierzam wszystko zrobic sam by miec pewnosc, ze jest cacy. Nikt jej nie bedzie zagladal pod spodnice ;) sprawdze wiekszosc istotnych momentow na srubach, wymienie olej w przekladni (motul?) oraz zdaje sie trteba nasmarowac linke szybkosciomierza... I tu pytanie: czy ona nie jest w teflonie? Jesli tak to srodek smarny zbierze brod i ja zabije.... Wymienial ktos linke szybkosciomierza w miare nowej vespie?
saluti
gregu
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 29 lipca 2012, 14:31
Dzis zostala nawoskowana i dostala kilka malych naklejek z flaga wloch...

ImageUploadedByTapatalk1343568626.746188.jpg


Sprawdzalem czy wejdzie do kabaczka bez wyjmowania kanapy ale nie chce sie zmiescic.

ImageUploadedByTapatalk1343568683.345313.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
saluti
gregu
Awatar użytkownika
Vespa Power Tuner
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1

[I]:
PX200E Disk 2007+
[II]:
Vespa 125 1961-62
[III]:
GTV250 ie
[IV]:
Vespa 150GL 1961-62
Post: 29 lipca 2012, 21:11
wlezie! lekko po skosie na bank :) zdemontuj lusterka:)
Motocykliści noga z gazu!!!
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 29 lipca 2012, 22:18
Piszesz bo wiesz? 15 cm po skosie nie dam rady zdjac, bo jeszcze mam z tylu na stale zamontowany zbiornik wody.
saluti
gregu
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 02 sierpnia 2012, 22:14
Fajna sztuka :)
Co do szyby, do zdania są raczej podzielone,bo każde rozwiązanie ma wady i zalety.Osobiście nie lubię szyb w skuterach , nie tylko ze względó estetycznych,ale też użytkowych ( jazda w deszczu, nic nie widać).
Żeby odblokować maszynę, będziesz musiał powrócić nią technologicznie do lat 80-ych :) Czyli pozbyć się wszystkich ekologii ( co oznacza m.in zmienić wydech na stary typ) i dać większe dysze w gaźniku.
Z motokocami trzeba ostrożnie,bo niejedn już zaliczyć glebę nie móc wyswobodzić nogi spod koca.
Szkoda,że się nie mieści do VW.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 02 sierpnia 2012, 22:23
Grazie mille ;)

Oj tam, jak nie do srodka to na przyczepke ;) vw ma hak, a wypozyczenie przyczepki na weekend to nie problem.
Walka by sie udalo w tym terminie (go to hell) trwa.

Koc mam przerobiony, mialem zamontowany w peugeocie i zrobilem z nim kilka kkm i tucano urbano moge polecic w ciemno.
saluti
gregu
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 07 sierpnia 2012, 08:09
Silnik dotarty, juz ponad 1kkm. Biore sie za zdjecie blokady, a jak sie okaze, ze malo (a malo! - 4kW tylko) to i tlumik.
Ostatnio zmieniony 07 sierpnia 2012, 11:13 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 07 sierpnia 2012, 09:00
Stare 125-ki miały teoretycznie ponad 6 kW.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 07 sierpnia 2012, 11:13
No wlasnie... Moja ma tyle co piecdziesiatka...
Katalizator ponoc sporo dlawi..
saluti
gregu
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1570
Rejestracja: 07 lipca 2009, 11:14
Lokalizacja: 02-791
Pochwały: 1

[I]:
PX125 MY 2001
Post: 07 sierpnia 2012, 11:20
podobno sam wydech juz moze dac ci duze zmiany. oczywiscie po odkastrowaniu.
PX200 + Pollini Road Box
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4

[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
[II]:
LML STAR 125 2T
[III]:
Bajaj Chetak 150 Classic
Post: 07 sierpnia 2012, 11:42
Trzeba sprawdzić czy w nowym PX-ie jest podwójny oplot na filtrze powietrza, czy jest filtr pod siedzeniem oraz jakie są zamontowane dysze w gaźniku.

Wydech polecam SipRoada.
Już połowa klubu na nim jeździ ;)

Pozdr!
Obrazek
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 07 sierpnia 2012, 19:01
finoccio pisze:Trzeba sprawdzić czy w nowym PX-ie jest podwójny oplot na filtrze powietrza, czy jest filtr pod siedzeniem oraz jakie są zamontowane dysze w gaźniku.

Wydech polecam SipRoada.
Już połowa klubu na nim jeździ ;)

Pozdr!


Czyli m. in. podwojny oplot filtra dlawi silnik? Skoro ograniczaja ilosc powietrza to i ilosc paliwa bedzie ograniczona. Bede sie dobieral do gaznika to cykne foto.
Wydech pewnie bedzie kolejnym krokiem.

Dzieki.
saluti
gregu

Niemowlak
Niemowlak
Posty: 56
Rejestracja: 11 lipca 2012, 08:16
Lokalizacja: marina mokotow
[I]:
Vespa 50 Special 1975-83
Post: 07 sierpnia 2012, 22:54
gregu, widzę, że admin jest dzisiaj wyjątkowo aktywny i ostro tnie wypowiedzi. Ech cenzura. To były czasy…
Ciekaw jestem Twoich eksperymentów z tłumikiem. Ja chyba zacznę swoje przeróbki właśnie od tłumika. Ciekaw jestem czy wydech Sip Road pasuje także do 50 Specjal?
Awatar użytkownika
2019
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2

[I]:
P200E 1977-82
[II]:

[III]:
Post: 07 sierpnia 2012, 23:00
rolt55 pisze:gregu, widzę, że admin jest dzisiaj wyjątkowo aktywny i ostro tnie wypowiedzi. Ech cenzura. To były czasy…
Ciekaw jestem Twoich eksperymentów z tłumikiem. Ja chyba zacznę swoje przeróbki właśnie od tłumika. Ciekaw jestem czy wydech Sip Road pasuje także do 50 Specjal?

Nic,albo prawie nic Ci to nie da. Pomijajac fakt,ze akurat Sip Road chyba nie ma do małej Vespy.
Wersja minimum to wymienić tylko górę silnika na 75 cc i dopasować dysze w gaźniku.
Nieznośna lekkość butów
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 07 sierpnia 2012, 23:13
Rolt, finocio wyjasnil mi na priv o co mu chodzilo i to ja zedytowem posta. Nie wiedzialem, ze mieliscie wczesniej trola robiacego zakupy w berlinie.
saluti
gregu
Awatar użytkownika
Spaliniarz
Spaliniarz
Posty: 408
Rejestracja: 17 lipca 2012, 04:40
Lokalizacja: Berlin
[I]:
GTS300 ie Super Sport 2010
[II]:
Post: 08 sierpnia 2012, 11:27
finoccio pisze:Wydech polecam SipRoada.
Już połowa klubu na nim jeździ ;)

Pozdr!


to?
http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... r_24166000

nie jest za glosny? w koncu: FOR RACE USE ONLY ;)

a czy ktos zna SITO Plus? strona 203
http://www.sip-scootershop.com/files/ca ... .html#/203
Ostatnio zmieniony 08 sierpnia 2012, 11:40 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu
Następna

Wróć do Nasze Vespy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron