Na poczatek jej zgrabny tyleczek...
Audrey oraz dywagacje PX vs. GTS
Posty: 85
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2012, 10:38 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu |
|
No no, niezla sztuka.
Rejestracja tez dobra, jeszcze mogloby byc PX 125 PX200 + Pollini Road Box
|
|
Zamierzam w tym temacie troche pobajduzyc o Audrey, czesem pewnie bede chwali, czasem grzmial
Na razie same powody do pochwal.. Wjezdzilem sie w cacko i musze powiedziec, ze zauroczenie nie ustaje.. Poczucie obcowania z mechanizmem w czystej formie uzaleznia.. (btw. polecam artykul w ostatnim TG o Alfa Romeo GTAm) Ma 4 miesiace i zdecydowanie nie jest idealna.. Wskaznik poziomu paliwa pokazuje zero zanim sie kontrolka rezerwy zapali ) codziennie cos nowego drzy/halasuje.. klocek hamulcowy z przodu piszczy jak by go nikt nigdy nie przesmarowal na plecach odpowiednim smarem przy montazu.. Ale to ma swoj urok.. PX jest jednym z ostatnich produkowanych pojazdow z tym feelingiem... Od wtorku zdublowalem jej przebieg W poniedzialek - w dniu kupna miala 310 km, juz ma pow. 600 Oczywiscie tylko jazda po miescie i autostradzie w miescie. Zdazylem wypalic bak paliwa - spalanie ciekawe 2.9 litra na setke przy praktycznie non stop otwartej manetce na full... Dziwnie malo.. moze to przez blokade i katalizator? Audrey jest zarejestrowana jako pojazd z vmax do 80kmh - czyli daje mozliwosc jazdy kierowca od lat 16 z kat. A1. To oznacza, ze ma zwezke w wydechu i tylko 4kW mocy. Oczyiwscie jak dotre silnik zamierzam to zdjac, ale na razie nie ruszam by nie musiec sie kontrolowac z nie przeciazaniem skuta w okresie docierania silnika. Zamowilem jej wlasnie olej Motul 710 2T w pelni syntetyczny, zamierzam zamontowac brakujacy buzzer przerywacza kierunkowskazow.. Poza tym w przyszlym tygodniu dostanie komplet naklejek z flaga wloch. A kierownik musi sobie kupic kask pasujacy, bo plastik Dainese czy C3 slabo sie komponuje ze stylem Audrey, a trzeba przy niej jakosc wygladac przeciez.. Pewnie skonczy sie na kasku vespowym, nie ustalilem jeszcze tylko jakim.. saluti
gregu |
|
Kask PX pasuje jak ulał
"Czym się różni parówka..."
|
|
No wlasnie sie zastanawiam, czy jednak nie wziasc czegos z szyba... Nie moge miec gogli bo nosze okulary... saluti
gregu |
|
do kasku PX jest dluga szyba w cenie 180zl. wysylam Ci zdjecie |
|
Jeśli zamierzasz jeździć nią codziennie do pracy to inwestuj w szybę. Na własnej skórze(niekończące się przeziębienia) przekonałem się, że jest to bardzo komfortowe rozwiązanie. Nie potrzebujesz wtedy kasku z szybą, wystarczą jedynie okulary.
"Czym się różni parówka..."
|
|
Oj chyba mnie szyba vespowa nie osloni calkowicie od wiatru przy moim wzroscie.. Raczej musze miec szybe w kasku..
Mysle o motokocu. Mialem tucano urbano kiedys w skucie i sprawdzal sie genialnie. Suche nogi, cieplo nawet przy kilku stopniach pow zera... Gora i tak oslonieta kurtka moto i kaskiem... Ostatnio zmieniony 29 lipca 2012, 14:43 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu |
|
Moja dziewczynka ma juz ponad 750 km przebiegu i powoli trzeba bedzie zaczac myslec o przegladzie 1k km. Oczywiscie zamierzam wszystko zrobic sam by miec pewnosc, ze jest cacy. Nikt jej nie bedzie zagladal pod spodnice sprawdze wiekszosc istotnych momentow na srubach, wymienie olej w przekladni (motul?) oraz zdaje sie trteba nasmarowac linke szybkosciomierza... I tu pytanie: czy ona nie jest w teflonie? Jesli tak to srodek smarny zbierze brod i ja zabije.... Wymienial ktos linke szybkosciomierza w miare nowej vespie?
saluti
gregu |
|
Dzis zostala nawoskowana i dostala kilka malych naklejek z flaga wloch...
Sprawdzalem czy wejdzie do kabaczka bez wyjmowania kanapy ale nie chce sie zmiescic. Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu. saluti
gregu |
|
Vespa Power Tuner
Posty: 3469
Rejestracja: 01 czerwca 2007, 15:15 Lokalizacja: Warszawa [I]: PX200E Disk 2007+ [II]: Vespa 125 1961-62 [III]: GTV250 ie [IV]: Vespa 150GL 1961-62 |
wlezie! lekko po skosie na bank zdemontuj lusterka:)
Motocykliści noga z gazu!!!
|
Piszesz bo wiesz? 15 cm po skosie nie dam rady zdjac, bo jeszcze mam z tylu na stale zamontowany zbiornik wody.
saluti
gregu |
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Fajna sztuka
Co do szyby, do zdania są raczej podzielone,bo każde rozwiązanie ma wady i zalety.Osobiście nie lubię szyb w skuterach , nie tylko ze względó estetycznych,ale też użytkowych ( jazda w deszczu, nic nie widać). Żeby odblokować maszynę, będziesz musiał powrócić nią technologicznie do lat 80-ych Czyli pozbyć się wszystkich ekologii ( co oznacza m.in zmienić wydech na stary typ) i dać większe dysze w gaźniku. Z motokocami trzeba ostrożnie,bo niejedn już zaliczyć glebę nie móc wyswobodzić nogi spod koca. Szkoda,że się nie mieści do VW. Nieznośna lekkość butów
|
Grazie mille
Oj tam, jak nie do srodka to na przyczepke vw ma hak, a wypozyczenie przyczepki na weekend to nie problem. Walka by sie udalo w tym terminie (go to hell) trwa. Koc mam przerobiony, mialem zamontowany w peugeocie i zrobilem z nim kilka kkm i tucano urbano moge polecic w ciemno. saluti
gregu |
|
Silnik dotarty, juz ponad 1kkm. Biore sie za zdjecie blokady, a jak sie okaze, ze malo (a malo! - 4kW tylko) to i tlumik.
Ostatnio zmieniony 07 sierpnia 2012, 11:13 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu |
|
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Stare 125-ki miały teoretycznie ponad 6 kW.
Nieznośna lekkość butów
|
No wlasnie... Moja ma tyle co piecdziesiatka...
Katalizator ponoc sporo dlawi.. saluti
gregu |
|
podobno sam wydech juz moze dac ci duze zmiany. oczywiscie po odkastrowaniu.
PX200 + Pollini Road Box
|
|
2019
Posty: 1058
Rejestracja: 17 września 2010, 09:32 Lokalizacja: Warszawa [I]: Vespa 50 Special 1975-83 [II]: LML STAR 125 2T [III]: Bajaj Chetak 150 Classic |
Trzeba sprawdzić czy w nowym PX-ie jest podwójny oplot na filtrze powietrza, czy jest filtr pod siedzeniem oraz jakie są zamontowane dysze w gaźniku.
Wydech polecam SipRoada. Już połowa klubu na nim jeździ Pozdr! |
Czyli m. in. podwojny oplot filtra dlawi silnik? Skoro ograniczaja ilosc powietrza to i ilosc paliwa bedzie ograniczona. Bede sie dobieral do gaznika to cykne foto. Wydech pewnie bedzie kolejnym krokiem. Dzieki. saluti
gregu |
|
Niemowlak
Posty: 56
Rejestracja: 11 lipca 2012, 08:16 Lokalizacja: marina mokotow [I]: Vespa 50 Special 1975-83 |
gregu, widzę, że admin jest dzisiaj wyjątkowo aktywny i ostro tnie wypowiedzi. Ech cenzura. To były czasy…
Ciekaw jestem Twoich eksperymentów z tłumikiem. Ja chyba zacznę swoje przeróbki właśnie od tłumika. Ciekaw jestem czy wydech Sip Road pasuje także do 50 Specjal? |
2019
Posty: 2303
Rejestracja: 07 września 2009, 22:12 Lokalizacja: Warszawa [I]: P200E 1977-82 [II]: [III]: |
Nic,albo prawie nic Ci to nie da. Pomijajac fakt,ze akurat Sip Road chyba nie ma do małej Vespy. Wersja minimum to wymienić tylko górę silnika na 75 cc i dopasować dysze w gaźniku. Nieznośna lekkość butów
|
Rolt, finocio wyjasnil mi na priv o co mu chodzilo i to ja zedytowem posta. Nie wiedzialem, ze mieliscie wczesniej trola robiacego zakupy w berlinie.
saluti
gregu |
|
to? http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... r_24166000 nie jest za glosny? w koncu: FOR RACE USE ONLY a czy ktos zna SITO Plus? strona 203 http://www.sip-scootershop.com/files/ca ... .html#/203 Ostatnio zmieniony 08 sierpnia 2012, 11:40 przez gregu, łącznie zmieniany 1 raz
saluti
gregu |
|
Posty: 85
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika